Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideitti ehdotti ekoja treffejä huoltikselle!

Vierailija
18.11.2014 |

Nyt en tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Oon viestitellyt jonkin aikaa nettitreffeillä tapaamani miehen kanssa ja nyt pitäisi sopia livetapaaminen. Asumme naapurikaupungeissa ja molemmilla paikkakunnilla on useampi kahvila, siis ihan sellainen tavallinen paikka. Hän kuitenkin ehdotti, että lähdettäisiin eräälle n. 10km päässä olevalle huoltikselle kahville!

Joo ei. En todellakaan lähde mihinkään ABC:lle. Mitähän tässä nyt oikein miehelle vastaisi...

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta vaan on se, että ette ole mitään monacon ruhtinattaria. Maa kutsuu kaikkia isin pikkuprinsessoja!

Vierailija
22/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se tankkaa ja ostaa safkaa samalla keikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ekoille nettitreffeille ihan järkevä paikka. Tai viiden ruokalajin illallistako odotit

Vierailija
24/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa jalat maassa -naisia?

Vierailija
25/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin reilu vuosi sitten abc;llä kahvilla erään miehen kanssa ja nyt ollaan yhdessä. Ei se paikka siihen vaikuttanut yhtään, että mies sai multa pään sekaisin. :)

Vierailija
26/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies haluaa että tapaatte ensin jossain rennossa, ei niin intiimissä paikassa. Ehkä miestä jännittää eikä halua mennä lukkoon sen takia että tilanteeseen liittyy liikaa odotuksia. Minä ainakin lähtisi absille kahville jos ensimmäisen kerran näkisin jonkun. En yleensäkään pidä sellaisesta että mennään varta vasten treffeille ja istutaan sitten paska jäykkänä jossain gourmetravintolassa eikä kumpikaan tiedä mitä toiselle sanoisi. Mutta mä olenkin tällainen arkinen tyyppi.

Vierailija
27/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on varattu ja haluaa minimoida riskin, että joku tuttu näkisi

Vierailija
28/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi paska. Me käytiin ekoilla ja ainoilla treffeillä kävelemässä meren rannalla ja paluumatkalla poikettiin kämäselle tebbarille kaffelle...kun ei siinä lähellä muutakaan ollut. 15v yhdessä.

Vierailija
29/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:01"]

Fakta vaan on se, että ette ole mitään monacon ruhtinattaria. Maa kutsuu kaikkia isin pikkuprinsessoja!

[/quote]Ei tarvitse teititellä.

Vierailija
30/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos se abc on kaupunkien puolivälissä, niin eikö se ole ihan looginen kompromissi?

Vierailija
31/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:03"]

Onko olemassa jalat maassa -naisia?

[/quote]

Toivottavasti. Ite en tunne.

Vierailija
32/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:01"]

[/quote]Ei tarvitse teititellä.

[/quote]

Sori, ei ole kokemusta prinsessoista. En tiennyt oikeaa puhuttelumuotoa moiselle muinaisjäänteelle.

Vierailija
33/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Omena-hotelli ollut parempi?

Vierailija
34/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen sitten nirppanokka ja hienohelma kun mun mielestä tuo abc on ihan karsea ehdotus! Ja vielä kerran, en siis missään nimessä halua mihinkään hienoon paikkaan vaan aivan tavalliseen kahvilaan. Mun ehdotukset ei ole mitään hämyisiä romantiikan pesäkkeitä ta ruokaravintoloita vaan aivan tavallisia länsisuomalaisten kaupunkien peruskahviloita. Ap

Vierailija
35/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä tapasin mieheni huoltsikalla. Korkeasti koulutettu, komea, sivistynyt... Kyseessä ei olleet nettitreffit, tunnettiin aiemmin. Ollaan oltu yhdessä nyt 6kk.

Vierailija
36/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:06"]Siis jos se abc on kaupunkien puolivälissä, niin eikö se ole ihan looginen kompromissi?
[/quote]

Ei ole puolivälissä vaan ihan eri suunnalla. Ap

Vierailija
37/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa rennolta, ette kuitenkaan ole vielä naimisiin menossa. Olen aina kokenut tuollaiset jumalattomat säädöt ihan helvetin vaivaannuttaviksi. Ei jossain laatupaikassa pysty olemaan oma itsensä, pelkää sitä, että mitä jos tulee vaikka pieru ja mökötetään joku tekohymy naamalla ja jutellaan jotain muka älykästä yhteiskunnallista diipa daapaa.

Sitten kun paremmin tunnetaan, voidaan tehdä vaikka joku ulkomaan reissu tai käydä vähän paremmissa paikoissa.

Vierailija
38/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:08"]

Ehkä olen sitten nirppanokka ja hienohelma kun mun mielestä tuo abc on ihan karsea ehdotus! Ja vielä kerran, en siis missään nimessä halua mihinkään hienoon paikkaan vaan aivan tavalliseen kahvilaan. Mun ehdotukset ei ole mitään hämyisiä romantiikan pesäkkeitä ta ruokaravintoloita vaan aivan tavallisia länsisuomalaisten kaupunkien peruskahviloita. Ap

[/quote]

No mistä vitusta mies tietää jotain saatanan kahviloita!?!?!?

Vierailija
39/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen?

Vierailija
40/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Minäpä olenkin tavannut mieheni ekan kerran treffeillä huoltiksen pihassa. Siihen oli niin helppo ajaa... Enpä älynnyt, että olisi ollut outo paikka. Okei, ei menty huoltikselle syömään vaan muualle. Yhdessä on oltu pian 12 vuotta. Miehet ovat muuten huoltiksella "omalla alueellaan" ja se voi olla parempi juttu kuin jäykistely ja esittäminen. Ja on niitä oikeitakin turn-offeja: aggressiivisuus, tuppisuisuus, rasismi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän