Nettideitti ehdotti ekoja treffejä huoltikselle!
Nyt en tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Oon viestitellyt jonkin aikaa nettitreffeillä tapaamani miehen kanssa ja nyt pitäisi sopia livetapaaminen. Asumme naapurikaupungeissa ja molemmilla paikkakunnilla on useampi kahvila, siis ihan sellainen tavallinen paikka. Hän kuitenkin ehdotti, että lähdettäisiin eräälle n. 10km päässä olevalle huoltikselle kahville!
Joo ei. En todellakaan lähde mihinkään ABC:lle. Mitähän tässä nyt oikein miehelle vastaisi...
Kommentit (139)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:36"]
Kyllä naisetkin osaa. Eräs yh-mamma ehdotti ensitreffejä apsille, menin kohteliaana, mutta olihan se kauhee wt-kokemus alusta loppuun. Ei tavattu toista kertaa.
t. akateeminen mies
[/quote]
Minua ei haittaisi vaikka käytäisiin kahvit juomassa huoltoasemalla, kiinnostaa se ihminen enemmän kuin paikka missä juo kahvia.
t. akateeminen mies myöskin
[/quote]
Minä olen korkeasti kouluttautunut nainen, mutta varmaankin sitten tosi juntti, sillä voisin ihan hyvin treffata ihmisen ensimmäistä kertaa absilla. On nimittäin sen verran traumoja nettideiteistä, että mielelläni tapaan ekaa kertaa paikassa, jossa on paljon muita ihmisiä ja josta pääsee tarvittaessa kätevästi liukenemaan. Enkä muutenkaan karsasta paikkaa, käyn jopa joskus kahvilla muutenkin siellä, vaikka enemmän pidän 'paremmista' kahviloista.
Kyllä kieltämättä tulee olo, että ekat treffit ja treffipaikka on tärkeämpi kuin ihmiseen tutustuminen. Mistäs tiedät, vaikka kyseessä oikeasti olisi testi eli hän haluaa nähdä, oletko nirppanokka.
[/quote]
Itse olen erähenkinen luonnosta pitävä akateeminen mies, tykkään myös liikkua ja ulkoilla paljon. En viihtyisi noissa kahviloissa yhtään. Nainen joka tykkää viettää aikaansa kahviloissa ja syö jatkuvasti ulkona, ei ole minun mieleen.
Minä voisin viedä naisen ensimmäisillä treffeillä vaikka sienimetsälle ihan testi mielessä, jos siitä järkyttyy ja ei viihdy ulkona yhtään, ei meillä mitään tulevaisuutta ole.
Ihan oikeastiko sinä sienestäjä oletat, että ekalla tapaamisella nainen lähtee ihan tuntemattoman miehen kanssa metsään? Eri asia on jos edes tiedetään toinen ennalta Kahvila tai sitten se abc on juuri oikeita paikkoja ekalle tapaamiselle. Julkisia tiloja, joissa on muitakin ihmisiä. Tosin ap:n treffikumppani vaikuttaa vähän juntilta, en itsekään ilahtuisi kutsusta huoltoasemalle.
Mene nyt hyvä ihminen ihan mielenkiinnosta tapaamaan miestä. Et menetä siinä muuta kuin aikaa ja ehkä vähän rahaa, kun ajat sinne huoltsikalle. Jos mies on juntti, niin häivyt paikalta. Mutta on myös se mahdollisuus, että mies onkin unelmiesi prinssi ja jatkatte huoltsikalta vaikka jonnekin kivaan paikkaan syömään.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:02"]
Ihan oikeastiko sinä sienestäjä oletat, että ekalla tapaamisella nainen lähtee ihan tuntemattoman miehen kanssa metsään? Eri asia on jos edes tiedetään toinen ennalta Kahvila tai sitten se abc on juuri oikeita paikkoja ekalle tapaamiselle. Julkisia tiloja, joissa on muitakin ihmisiä. Tosin ap:n treffikumppani vaikuttaa vähän juntilta, en itsekään ilahtuisi kutsusta huoltoasemalle.
[/quote]
Jotkut lähtee, jotkut ei. Minulle sienimetsässä käynti olisi rentouttavaa, ehkä joku muu voi ajatella myös samalla tavalla. Minä olen mennyt yhden naisen kanssa kahdestaan mökille kun oltiin tunnettu vasta noin kuukausi. Ihan hauskaa oli, saunottiin, grillattiin, käytiin veneilemässä jne.
XD Vasta nyt itsekin sisäistin tuon sienestäjän aivoituksen. Ei helvata...
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:09"]XD Vasta nyt itsekin sisäistin tuon sienestäjän aivoituksen. Ei helvata...
[/quote] "Tavataan pe-iltana siinä korpimetsän laidalla. Pukeudu rennosti. Mulla on sulle yllätys. Jos et liikaa järkyty kerrasta, niin voidaan nähdä toistekin."
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:09"]XD Vasta nyt itsekin sisäistin tuon sienestäjän aivoituksen. Ei helvata... [/quote] "Tavataan pe-iltana siinä korpimetsän laidalla. Pukeudu rennosti. Mulla on sulle yllätys. Jos et liikaa järkyty kerrasta, niin voidaan nähdä toistekin."
[/quote]
Eli nyt minua ruvettiin syyttämään raiskaajaksi, ei ainakaan mielikuvituksen puutteesta voi teitä syyttää. Todella loukkavaa juttua, noinko te miehistä oikeasti ajattelette.
Onhan ABC kieltämättä aika karu. Minä olin miehen kanssa ekoilla treffeillä à la carte -ravintolassa. Siinä kohtaa kun mies tilasi alkuruuaksi etanoita, mietin mielessäni, että mikäs hienostelija tuo on. Nyt meillä on etanoita syövä tyttö ja olemme ABC:n vakioasiakkaita. Ihmiset sopeutuvat toistensa metkuihin ajan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:09"]XD Vasta nyt itsekin sisäistin tuon sienestäjän aivoituksen. Ei helvata... [/quote] "Tavataan pe-iltana siinä korpimetsän laidalla. Pukeudu rennosti. Mulla on sulle yllätys. Jos et liikaa järkyty kerrasta, niin voidaan nähdä toistekin."
[/quote]
Eli nyt minua ruvettiin syyttämään raiskaajaksi, ei ainakaan mielikuvituksen puutteesta voi teitä syyttää. Todella loukkavaa juttua, noinko te miehistä oikeasti ajattelette.
[/quote] No hei. En missään nimessä syytä sinua yhtään mistään. Mutta täytyy sunkin myöntää, että metsäretki täysin tuntemattoman ihmisen kanssa voi tuntua vähän epäilyttävältä. Tottakai viestejä on netissä lähetelty, mutta ei se kuitenkaan vielä kaikkea ihmisstä kerro. Eikö sua yhtään naurata ajatella naisen reaktiota jos lähettäisit tuollaisen viestin nettituttavuudelle? Eikö yhtään? Ihan pikkasen? Jos toinen suupieli edes nousisi? :)
"Eikö sua yhtään naurata ajatella naisen reaktiota jos lähettäisit tuollaisen viestin nettituttavuudelle? Eikö yhtään? Ihan pikkasen? Jos toinen suupieli edes nousisi? :)"
:D
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:12"] [quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:09"]XD Vasta nyt itsekin sisäistin tuon sienestäjän aivoituksen. Ei helvata... [/quote] "Tavataan pe-iltana siinä korpimetsän laidalla. Pukeudu rennosti. Mulla on sulle yllätys. Jos et liikaa järkyty kerrasta, niin voidaan nähdä toistekin." [/quote] Eli nyt minua ruvettiin syyttämään raiskaajaksi, ei ainakaan mielikuvituksen puutteesta voi teitä syyttää. Todella loukkavaa juttua, noinko te miehistä oikeasti ajattelette. [/quote] No hei. En missään nimessä syytä sinua yhtään mistään. Mutta täytyy sunkin myöntää, että metsäretki täysin tuntemattoman ihmisen kanssa voi tuntua vähän epäilyttävältä. Tottakai viestejä on netissä lähetelty, mutta ei se kuitenkaan vielä kaikkea ihmisstä kerro. Eikö sua yhtään naurata ajatella naisen reaktiota jos lähettäisit tuollaisen viestin nettituttavuudelle? Eikö yhtään? Ihan pikkasen? Jos toinen suupieli edes nousisi? :)
[/quote]
Toinen puoli ylös ja toinen vinoon.. vai mitä? :)
no onhän toi jäbä jo aika s..tanan tyhmä. Ei huoltoasema ole mikään romanttinen ensitapaamispaikka. Joko kundi on oikeasti persaukinen tai sitten täysin tyylitajuton, sori. Mä lähestyin aivan toisesta suunnasta, mentiin aina kaupungin parhaisiin paikkoihin, ei ne kahvit nyt niin paljon enemmän siellä maksa tai lasi viiniä. Sillä testasin meneekö pupu pöksyyn. Jos ei mennyt niin yleensä oli hyvät treffit. Pari kertaa kävin muualla kun pupu meni pöksyyn ja perseelleen meni kummallakin kerralla
Eihän tuo abc ehkä ensimmäinen paikka ole mihin tulisi mieleen viedä nainen treffeille, mutta ei tuosta nyt sentään tarvi toista heti tuomita.
Mene sinne treffeille ja katso kuinka käy.
Ai niin ja en ole akateeminen mies.. Onko joillakin ihmisillä oikeasti noin pinnalliset elämänarvot, että pitää tuota akateemisuuttaan tuoda esille?
Samaan maahan tässä kaikki kuitenki lopulta joudutaan.
romantiikka ei ole pinnallista, ja mäkin olen mies.
"Eikö sua yhtään naurata ajatella naisen reaktiota jos lähettäisit tuollaisen viestin nettituttavuudelle? Eikö yhtään? Ihan pikkasen? Jos toinen suupieli edes nousisi? :)"
Täällä ainakin toinen suupieli vähintään nous tuon luettua :) Jos en ois varattu niin ihan vaan tuon kommentin takia voisin sua treffeille kysellä :)
Toteat hänelle, että tapaat kaikki muut suhteesi kyseisellä huoltoasemalla.
Ehdota viikonloppua Pariisissa.
Mä tapasin puolisoni lounaalla Kämpissä ja syötiin hampurilaiset. Vaihtoehto olisi tietysti ollut McD... En tiedä olisiko vaikuttanut naisen halukkuuteen tavata uudestaan. Siinähän se on Kluuvin toisessa päässä
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:40"]Eihän tuo abc ehkä ensimmäinen paikka ole mihin tulisi mieleen viedä nainen treffeille, mutta ei tuosta nyt sentään tarvi toista heti tuomita.
Mene sinne treffeille ja katso kuinka käy.
Ai niin ja en ole akateeminen mies.. Onko joillakin ihmisillä oikeasti noin pinnalliset elämänarvot, että pitää tuota akateemisuuttaan tuoda esille?
Samaan maahan tässä kaikki kuitenki lopulta joudutaan.
[/quote] Minut ripotellaan kyllä mereen. T. Akateeminen
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:49"]
No mä ehdotin jo, jotain niistä ainakin seitsemästä kahvilasta jotka meidän kotikaupungeissa + ihan lähiympäristössä on! Onko teidän mielestä huoltis muka ihan ok paikka ekalle tapaamiselle kun muitakin tavisvaihtoehtoja on?? Ap
[/quote] siitä on helppo liueta jos tyyppi ei kiinnostA
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:23"]
Ettei olis varattu mies..
[/quote]
Meinaat tosissas notta keskiverto mies törmää todennäköisemmin tuttuihin jossain kahvilassa kuin abc:llä?
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL
[/quote] No kyllä se abc on helpompi selittää kuin kahvila