Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideitti ehdotti ekoja treffejä huoltikselle!

Vierailija
18.11.2014 |

Nyt en tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Oon viestitellyt jonkin aikaa nettitreffeillä tapaamani miehen kanssa ja nyt pitäisi sopia livetapaaminen. Asumme naapurikaupungeissa ja molemmilla paikkakunnilla on useampi kahvila, siis ihan sellainen tavallinen paikka. Hän kuitenkin ehdotti, että lähdettäisiin eräälle n. 10km päässä olevalle huoltikselle kahville!

Joo ei. En todellakaan lähde mihinkään ABC:lle. Mitähän tässä nyt oikein miehelle vastaisi...

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne sinun olisi pitänyt päästä? Yksityiskoneella Pariisiin viikonlopuksi?

Sanot tietysti, sen mitä tässäkin sanoit: että et todellakaan lähde mihinkään ABC:lle. Mikä siinä voi nyt olla niin vaikeaa?

Vierailija
2/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin miettimään, lähdetko nettideiteille alkuunkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota toista kohtaamispaikka

Vierailija
4/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota toista paikkaa? Miehet on joskus niin tyhmiä, silti se voi olla ok tyyppi... 

:/

Mullakin menis maku.

Vierailija
5/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä mitä huonoa abc:ssä on.. Sama kai se nyt on missä sitä pullakahvit juo ja keskustelee.

Vierailija
6/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että treffien ehdottaminen huoltsikalle on sinulle niin iso turn off, että taidat jättää väliin. Ehkä oppii jotakin, mutta kuulostaa menetetyltä tapaukselta.

Toisaalta voi olla vähän eri tilanne, jos olette jostakin korvesta ja vieläpä toiselta puolelta korpea.

Vierailija
7/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ehdotin jo, jotain niistä ainakin seitsemästä kahvilasta jotka meidän kotikaupungeissa + ihan lähiympäristössä on! Onko teidän mielestä huoltis muka ihan ok paikka ekalle tapaamiselle kun muitakin tavisvaihtoehtoja on?? Ap

Vierailija
8/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:49"]

No mä ehdotin jo, jotain niistä ainakin seitsemästä kahvilasta jotka meidän kotikaupungeissa + ihan lähiympäristössä on! Onko teidän mielestä huoltis muka ihan ok paikka ekalle tapaamiselle kun muitakin tavisvaihtoehtoja on?? Ap

[/quote]

Ei ole ok paikka ekoille treffeille. Jotain tasoa sentään!

-5

Vierailija
9/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:49"]

[/quote]

Ei ole minun mielestäni. T. mies

Vierailija
10/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä voi nopsaan nostaa kytkintä jos sitä alkaa sun nirppanokkailu nyppimään

Vierailija
11/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABC on ihan hyvä paikka treffeille. Et kuitenkaan ole siitä kiinnostunut, niin voit 15 min päästä sanoa, että menenpäs nyt tuohon kaupaan.

Vierailija
12/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on testi. Mies haluaa tietää miten ennakkoluulottomasti suhtaudut asioihin vai tuleeko tuommoisista yksityiskohdista ylitsepääsemätön este.

Voithan mennä sinne ihan rennolla asenteella ja muistella sitten hymyssä suin jälkeenpäin teidän treffipaikkaa. Ja ensi kerrallahan voit itse ehdottaa jotain fiinimpää paikkaa, sitten näkee miten mies sinne istuu.

Vierailija
13/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ette te illalliselle ole menossa vaan kaffelle, eikös? Jos kiinnostaa niin seuraavat treffit sitten Kämpiin.

Vierailija
14/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs nirppanokka se siellä on kun ei huoltis kelpaa? Ihan ok paikka tavata tuntemattoman kanssa.

Vierailija
15/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan yhtä nopsaan noista kahviloistakin pääsee pois. Itse asia vielä nopeampaa, sillä ne ovat pienempiä paikkoja kuin ABC. Lyhyempi matka ovelle. Ap

Vierailija
16/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se haluaa syödä hampurilaisen sinä samalla..mene nyt vaan.

Vierailija
17/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä missä ne kahvit juo.

Vierailija
18/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies on ihana missä vaan.

Vierailija
19/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, tulee mieleen joku amisjonne joka tykkää ajaa pillurallia ja käydä kahvilla huoltiksella. MUTTA se voi myös olla ihan kunnollinen tavallinen mies, joka nyt sattui ajattelemaan että huoltis on ok? Ei siis kannata nyt vielä tehdä päätelmiä! Menet sinne huoltsikalle ja sovitte että seuraavien treffien tapaamispaikan päätät sinä :)

Vierailija
20/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Siitä on romantiikka kaukana. Lapsille sitten muistellaan, että siellä huoltsikalla tavattiin. Ei tarvitse huippuravintolaan viedä syömään, mutta kivoja, intiimejä kahviloitakin on olemassa. Vähän jotain tyyliä sentään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi