Kerronko naiselle, että osaan laulaa?
Onko outoa, jos mies osaa laulaa? Viittiikö asiasta mainita muijalle? Ääneni sopii parhaiten RnB, pop ja rock lauluihin. Lisäksi en osaa soittaa kitaraa, joten en voi tehdä mitään serenadia tms.
Kommentit (51)
Mun mies osaa ja. Se on ihanaa. Toi yllätyskaraoke vois olla ihan hyvä veto, jos et nyt heti tahdo laulaa.
Laita ap laulunäytettä tänne. Täällä on osaava raati valmiina.
Eikö kaikki ihmiset osaa laulaa, vai oletko verrattavissa Paul Pottsiin? Ja miksi sun pitäis sille erikseen kertoa, jos et edes hyräile/lauleskele muutenkaan?
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:30"]
Laulatko sille muijalle jonkun sonaatin vai?
[/quote]
Itse pidän enemmän amerikkalaisista RnB biiseistä. Muija kuuntelee poppia.
[/quote]
Kerro lempibiisit/ artistit?
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:38"]
Eikö kaikki ihmiset osaa laulaa...
[/quote]
Ehkä ei kuitenkaan.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:34"]
Näin olen kuullut. Mutta tarkoitin, että puheääneni on matala, mutta varsinainen äänialani on C#2 - F5. AP
[/quote]
Tarkoittaako tuo siis että sinulla on yli kolmen oktaavin ääniala?
Jos tarkoittaa, en usko. Lasketko falsetinkin äänialaasi?
Kerro esimerkki kappaleesta, jossa lauletaan äänialasi ylärajoilla.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:21"]Pääsin kerran pitkään tuntemani miehen kainaloon, joka siinä hellässä hetkessä alkoi yllätyksekseni laulaa. Lauloi aivan ihanasti, matalalta ja hiljaa.
Ja sitten me pantiin, koska olihan se vaan niin seksikästä.
[/quote]
Äääk! Ihana <3
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:38"]
Eikö kaikki ihmiset osaa laulaa...
[/quote]
Ehkä ei kuitenkaan.
[/quote]
Höpö höpö. Ei Madonna ja Janet Jacksonkaan osaa muka laulaa ja silti niistä tuli laulajia.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:30"] Laulatko sille muijalle jonkun sonaatin vai? [/quote] Itse pidän enemmän amerikkalaisista RnB biiseistä. Muija kuuntelee poppia. [/quote] Kerro lempibiisit/ artistit?
[/quote]
Blackstreet, Ed Sheeran, Usher, MJ, R Kelly, Aaliyah, Beyonce. Onhan noita.
No voi jumankauta! Ketä kiinnostaa osaatko "mielestäsi" laulaa. Jos et ole mikään esiintyvä artisti vaan suihkuhoilaaja ilman mitään instrumenttiosaamista ei laulutaidon esiintuominen ole sen ihmeepi kuin osata puhua röyhtäilemällä!
joo hyvä homma jos laulaa osaa ainakin omasta mielestään ainahan voi kokeilla vaikka sitä karaokea,olisi ehkä hyvä jos olisi taustalla yleisö kokemusta tai jonkun puolueettoman tahon mielipide asiasta jonkun muun kuin sukulaisen,toisaalta sillä ei ole mitään väliä miten laulaa jos omalle kullalle haluaa laulaa
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:45"]
Näin olen kuullut. Mutta tarkoitin, että puheääneni on matala, mutta varsinainen äänialani on C#2 - F5. AP
[/quote]
[/quote]
Juu laskin siis falsetin mukaan. Ilman falsettia olisi vain G4 asti.
No minusta ei kyllä ole mitenkään outoa jos mies osaa laulaa. Mutta miksi erikseen kertoa, mikset vaan laulaisi?
Ihastuin nykyiseen poikaystävääni ensisilmäyksellä, ja kun hän kertoi ensitreffeillä harrastavansa laulamista niin rakastuin samantien! En tiedä naista joka ei pitäisi laulutaitoisesta miehestä joten ehdottomasti kerrot naiselle ja laulat hänelle :)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:52"]
Ihastuin nykyiseen poikaystävääni ensisilmäyksellä, ja kun hän kertoi ensitreffeillä harrastavansa laulamista niin rakastuin samantien! En tiedä naista joka ei pitäisi laulutaitoisesta miehestä joten ehdottomasti kerrot naiselle ja laulat hänelle :)
[/quote]jepulis kerrot että olet lauleskellut vähäsen,ja kysyt että haluaisiko hän kuunnella ääntäsi
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:47"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ok, nyt uskon. Ihan hyvä silti, itselläni vaikeuksia päästä jo siihen E4:een kunnolla ja alarajakin on jotain F#2 luokkaa. Voisi sitä ehkä treenillä saada äänialaa yläpäästä laajennettua, en tiedä, mutta tuo rajoittaa monien biisien laulamista.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ok, nyt uskon. Ihan hyvä silti, itselläni vaikeuksia päästä jo siihen E4:een kunnolla ja alarajakin on jotain F#2 luokkaa. Voisi sitä ehkä treenillä saada äänialaa yläpäästä laajennettua, en tiedä, mutta tuo rajoittaa monien biisien laulamista.
[/quote]
Jep, harva syntyy tenoriksi. Itse yritän parantaa falsettitekniikkaa, joka on minulla aika huono. Kannattaa katsoa nämä foorumit: http://themodernvocalistworld.com/forums/ Sieltä löytyy paljon hyödyllistä tietoa. AP
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jep, harva syntyy tenoriksi. Itse yritän parantaa falsettitekniikkaa, joka on minulla aika huono. Kannattaa katsoa nämä foorumit: http://themodernvocalistworld.com/forums/ Sieltä löytyy paljon hyödyllistä tietoa. AP
[/quote]
Täytyy katsoa, kiitos linkistä!
Laulavaiset miehet ovat parhaita! Ei tarvitse sanoa mitään, parempi jos ei pohjusta. Mikäs sen parempaa kuin kotitöitä tehdessä spontaani kajautus. Sekä oma että kumppanin, jonka ääntä tykkää kuunnella.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:21"]Pääsin kerran pitkään tuntemani miehen kainaloon, joka siinä hellässä hetkessä alkoi yllätyksekseni laulaa. Lauloi aivan ihanasti, matalalta ja hiljaa.
Ja sitten me pantiin, koska olihan se vaan niin seksikästä.
[/quote]
Jep, sama. Poikaystävä osaa soittaa kitaraa, viulua, koskettimia ja laulaa, ja joka kerta, kun ottaa kitaransa esiin iskee panetus. Se vaan näppäilee kitaraansa sormillaan niin taitavasti ;) Ja kun laulaa matalalla äänellä... :3