Kerronko naiselle, että osaan laulaa?
Onko outoa, jos mies osaa laulaa? Viittiikö asiasta mainita muijalle? Ääneni sopii parhaiten RnB, pop ja rock lauluihin. Lisäksi en osaa soittaa kitaraa, joten en voi tehdä mitään serenadia tms.
Kommentit (51)
Sinuna ap en ihan heti laulaa kajauttaisi, vaan aloittaisin vaikka kevyesti automatkoilla kappaleiden mukana hyräillessä ja laulellessa. Jos nainen ei näytä kiusaantuneelta, niin voisit kotosallakin hieman hiljaa laulaa hymyssä suin ja muina miehinä, mutta ei mitään pitkiä veisuja, vaan hetken silloin, toisen tällöin. Mutta seuraa ap naisen sanattomia viestejä. Jos hän näyttää vaivaantuneelta tai kiusaantuneelta, niin lopeta ja etsi toinen nainen. Jos nainen taas hymyilee, näyttää tykkäävän ja katsoo kohti, niin tottakai asiasta kannattaa puhua.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:40"] [quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:30"] Laulatko sille muijalle jonkun sonaatin vai? [/quote] Itse pidän enemmän amerikkalaisista RnB biiseistä. Muija kuuntelee poppia. [/quote] Kerro lempibiisit/ artistit? [/quote] Blackstreet, Ed Sheeran, Usher, MJ, R Kelly, Aaliyah, Beyonce. Onhan noita. [/quote] Entäs: D'Angelo, Maxwel, Erykah Badu, Boyz II Men, Emily King, Nick Hakim, Allen Stone, Soulchild jne..?
[/quote]
Tutustuta. :)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:03"]
Sinuna ap en ihan heti laulaa kajauttaisi, vaan aloittaisin vaikka kevyesti automatkoilla kappaleiden mukana hyräillessä ja laulellessa. Jos nainen ei näytä kiusaantuneelta, niin voisit kotosallakin hieman hiljaa laulaa hymyssä suin ja muina miehinä, mutta ei mitään pitkiä veisuja, vaan hetken silloin, toisen tällöin. Mutta seuraa ap naisen sanattomia viestejä. Jos hän näyttää vaivaantuneelta tai kiusaantuneelta, niin lopeta ja etsi toinen nainen. Jos nainen taas hymyilee, näyttää tykkäävän ja katsoo kohti, niin tottakai asiasta kannattaa puhua.
[/quote]
Kerro varovasti. Se saattaa mennä hämillee ja ahdistua, jos kajautat sille aarioita ihan tosta vaan. Ei oo välttämättä tottunu sellasiin huomionosoituksiin. Joittenkin on muutenkin vaikee olla huomion keskipisteenä tai saada jotain yllärijuttuja. Ihan tosta historiasta johtuen.
Menetin sydämeni eksälle, kun hän rupesi näppäilemään akustista kitaraa ja ensin hyräilemään ja sitten laulamaan yhtä biisiä. Sittemmin hän lauloi useasti minulle yksin ja ihan porukassakin. Hänellä on hyvä ääni. Sittemmin hänestä tuli tosiaankin ex, mutta ei kuitenkaan laulutaitonsa vuoksi vaan siksi, että hän osoittautui melkoiseksi kusipääksi. Mm. mollasi minun olematonta laulutaitoani ja väitti minua epämusikaaliseksi, koska en osaa laulaa.
49, miten voi mollata jotain, mitä ei ole olemassa edes? Jos siis itsekin olet sitä mieltä, että laulutaitosi on olematon. Kuulostaa jotenkin, no, yliherkältä?
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 01:49"]Sama. Mutta tää tunne on niin kiva ja se voi kadota jos sille toiselle sanoo jotain. Tietenkin kaikki voi muuttua mutta miksi riskeerata.
[/quote]
Kättele sitä ja kato silmiin niin tiedät..
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 02:12"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 01:49"]Sama. Mutta tää tunne on niin kiva ja se voi kadota jos sille toiselle sanoo jotain. Tietenkin kaikki voi muuttua mutta miksi riskeerata. [/quote] Kättele sitä ja kato silmiin niin tiedät..
[/quote]
Taisit tulla vähän väärään ketjuun?
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:22"]
Menetin sydämeni eksälle, kun hän rupesi näppäilemään akustista kitaraa ja ensin hyräilemään ja sitten laulamaan yhtä biisiä. Sittemmin hän lauloi useasti minulle yksin ja ihan porukassakin. Hänellä on hyvä ääni. Sittemmin hänestä tuli tosiaankin ex, mutta ei kuitenkaan laulutaitonsa vuoksi vaan siksi, että hän osoittautui melkoiseksi kusipääksi. Mm. mollasi minun olematonta laulutaitoani ja väitti minua epämusikaaliseksi, koska en osaa laulaa.
[/quote]exsäsi taisi itse olla epämusikaalinen,kyllä musikaalinen voi olla vaikkei laulaa osaisikaan laulaakin voi vaikka itsekseen jonkun kappaleen mukaan vaikkei varsinaista laulutaitoa olisikaan,voit aivan hyvin lauleskella ja kuunnella musiikkia siinä missä exsäsikin
ootko ap laulellut jo,miten meni.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:30"] Laulatko sille muijalle jonkun sonaatin vai? [/quote] Itse pidän enemmän amerikkalaisista RnB biiseistä. Muija kuuntelee poppia. [/quote] Kerro lempibiisit/ artistit?
[/quote]
Blackstreet, Ed Sheeran, Usher, MJ, R Kelly, Aaliyah, Beyonce. Onhan noita.
[/quote]
Entäs: D'Angelo, Maxwel, Erykah Badu, Boyz II Men, Emily King, Nick Hakim, Allen Stone, Soulchild jne..?