Palstan rouvat, miksi täällä valitatte miehistänne? Oletteko harkinneet vain tempaista kunnolla kasseille, jos eivät muuten ymmärrä
Ottaa sen lusikan kauniiseen käteen ja ryhtyy toimeen. Laittakaa ne ukot kuriin!
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei lyödä. Koskaan.
Emme ole miehiä.
No ei tietenkään lyödä, mutta potkaista voi
Kannattaa myös muistaa, että avioeron voi hakea ja hoitaa kokonaan netissä. Muistakaa vaatia samalla hakemuksella myös ositus ja tarvittaessa yhteisasumisen lopettaminen sekä huoltajuusasian ratkaisu.
https://aatos.app/avioero/?gad_source=1&gad_campaignid=16551836392&gbra…
Luunappi vasempaan palliin, sekin tekee nasuria. Kätevä, jos pitää esim. saada miehen huomio hetkeksi pois älypuhelimesta
Niin, parempi kertarytinä kuin ainainen kitinä
Me kuitenkin aina yritetään hyvällä. . .
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei lyödä. Koskaan.
Emme ole miehiä.
Ei niin. Luulen vaan että aloitus on tehty kieli poskessa. Siis vitsillä. Täällä on joskus aloituksia jotka kannustavat miehiäkin väkivaltaan.
Väkivalta on tietenkin huono vitsi.
Ketään ei lyödä. Koskaan.
Emme ole miehiä.