Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan rouvat, miksi täällä valitatte miehistänne? Oletteko harkinneet vain tempaista kunnolla kasseille, jos eivät muuten ymmärrä

Vierailija
28.06.2026 |

Ottaa sen lusikan kauniiseen käteen ja ryhtyy toimeen. Laittakaa ne ukot kuriin! 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei lyödä. Koskaan.

 

Emme ole miehiä.

Vierailija
2/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei lyödä. Koskaan.

 

Emme ole miehiä.

No ei tietenkään lyödä, mutta potkaista voi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös muistaa, että avioeron voi hakea ja hoitaa kokonaan netissä. Muistakaa vaatia samalla hakemuksella myös ositus ja tarvittaessa yhteisasumisen lopettaminen sekä huoltajuusasian ratkaisu.

https://aatos.app/avioero/?gad_source=1&gad_campaignid=16551836392&gbra…

Vierailija
4/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luunappi vasempaan palliin, sekin tekee nasuria. Kätevä, jos pitää esim. saada miehen huomio hetkeksi pois älypuhelimesta

Vierailija
5/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, parempi kertarytinä kuin ainainen kitinä

Vierailija
6/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kuitenkin aina yritetään hyvällä. . . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei lyödä. Koskaan.

 

Emme ole miehiä.

Ei niin. Luulen vaan että aloitus on tehty kieli poskessa. Siis vitsillä. Täällä on joskus aloituksia jotka kannustavat miehiäkin väkivaltaan.

 

Väkivalta on tietenkin huono vitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme