Ihanaa!! Säästän 3500€ ja saan suorat hampaat ilmaiseksi!
Varastin kaverini retentiolaitteen. Sillä on hollywood-hymy ja haluan samanlaisen. Pöllin viikonloppuna sen kojeen ja olen sunnuntaista lähtien tunkenut väkisin sitä suuhuni. Sattuu tietenkin, mutta kauneus on sen arvoista. Tänään se koje pysyi jo jotenkuten ja mun mielestä etuhampaat ovat jo vähän liikkuneet.
Säästinpä tällä 3500€!
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:09"]
Onneksi mun hampaat on luonnostaan täydellisen suorat <3 Niin ala- kuin yläleuassa. Ei tarvii pöllii kavereilta mitään.
[/quote]
Pidä nyt visusti kuitenkin kaikki ehkäisyvälineet, hammasharjat ja siteet piilossa. Kaikenlaisia hulluja pyörii näköjään vapaalla.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 18:21"]
Ja ihmiset vielä menee tähän trolliin? :D
[/quote]
Minä en ainakaan näe yhteyttä tämän ketjun ja trollaamisen välillä.
Hyvä ap! Nyt kun muokkaat yläleukaasi, niin purenta menee ihan vituralleen. Mutta ei se mitään, tervetuloa meille hammas-ja suusairauksien polille, niin korjataan, ehkä jopa leikataan. On meillä pöljempiäkin tapauksia nähty.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:51"]
Hyvä ap! Nyt kun muokkaat yläleukaasi, niin purenta menee ihan vituralleen. Mutta ei se mitään, tervetuloa meille hammas-ja suusairauksien polille, niin korjataan, ehkä jopa leikataan. On meillä pöljempiäkin tapauksia nähty.
[/quote]
Kerro toki niistä pöljemmistä tapauksista :) Siis pöljemmistä kuin ap. Kiinnostaa!
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:54"]
[/quote]
Kerro toki niistä pöljemmistä tapauksista :) Siis pöljemmistä kuin ap. Kiinnostaa!
[/quote]
Kerro, kiinnostaa!!
Eikä! Nyt se laite hajosi :( Katkesi kahteen osaan. Itku pitkästä ilosta. Nyt leukoja särkee, mutta hampaat ovat edelleen vinossa.
Se siitä sitten.
Ap
Au. Tosi kipeät hampaat tänä aamuna. Koko yläleukaa särkee. Rangaistus varastamisesta :(
ap
Yksi ehdottomista kuningastrolleista! Way to go!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:42"]
Kiitti! Tää vähän piristi mun päivää! Oli ihan ajatuksen kanssa trollattu!
[/quote]
Ei ole trolli. Mun hampaita särkee niin, että jouduin lähtemään töistä kotiin. Piti käydä apteekissa ostamassa Buranaa. Koko yläleukaa jomottaa nyt vietävästi.
ap
Tuolla tavalla voi saada jonkun yksittäisen esim. hieman ulkonevan etuhampaan kyllä paikalleen jos sille on tilaa ja jos vastakkaisen leuan hammas ei estä asiaa. Mutta mitään muuta ei kyllä ihan noin vaan korjata.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:37"]
Tuolla tavalla voi saada jonkun yksittäisen esim. hieman ulkonevan etuhampaan kyllä paikalleen jos sille on tilaa ja jos vastakkaisen leuan hammas ei estä asiaa. Mutta mitään muuta ei kyllä ihan noin vaan korjata.
[/quote]
Niinpä. Ja ihan omaan suuhun muotoillun retentiolevyn tuollaisella yksittäisen hampaan taaksepäin siirtämisellä saa n. 400 eurolla, jopa vähemmälläkin, riippuu missä käy hoidossa.
[/quote]
Hei kerro nyt jo, kuolen jännitykseen!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 18:19"]
Ap, älysi valo loistaa ihan tänne asti! Onko tarvetta uudelle autolle? Vohkit vaan jonkun kaverisi menopelin ja eikun ajelemaan. Auton mallista riippuen säästät jopa kymmeniä tuhansia euroja ja sanojasi lainaten ystäväsi "ei pysty näkemään yhteyttä näiden kahden asian välillä." Mitä muuta voisit varastaa ystäviltäsi? Uuden takin? Ehkä kengät? Koiranpennun? Vai olisko jollakin oikein kuuma mies? Ei ne kuitenkaan mitään huomaa...
[/quote]
Näin tyhmät ei sais tulla kommentoimaan ollenkaan. Mene pois.
Apua, jos ap olis totta se pilaisi purentansa ihan totaalisesti :D Tervetuloa päänsäryt ja yönarskuttelu rikotun purennan takia!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:57"]
Häh?
[/quote]
En joudu maksamaan 3500€ hampaiden oikomisesta, kun pöllin kaverilta retentiolaitteen. Aikani kun tungen omia hampaitani siihen, niin minulla on kohta samanlainen yläkaari kuin kaverilla. Alakaari onkin jo suhteellisen suora.
ap
Onneksi mun hampaat on luonnostaan täydellisen suorat <3 Niin ala- kuin yläleuassa. Ei tarvii pöllii kavereilta mitään.