Miksi miehet eivät enää lähesty naisia? Missä kosiskelu ja rohkeus tavoitella haluamaansa?
Naisena en voi ymmärtää mihin miehet on oikein kadonneet.
Kommentit (116)
Itse olen saanut tarpeekseni naisten kohtuuttomista vaatimuksista, koppavasta käytöksestä, juoruilusta, laiskuudesta, mukavuudenhalusta, hienostelusta, toisten kiusaamisesta yms.
Jos kaipaat ja toivot yhteyttä mieheen/ miehiin, niin miksi et Ap itse lähestyisi häntä tai heitä? - Vai oletko sinäkin siinä virheellsiessä käsityksessä, etteivät miehet voisi olla sinusta aidosti ja oikeasti kiinnostuneita sinusta, jolleivat ottaisi asiakseen lähestyä sinua ja ottaisi, ainakin sen ensimmäisen askeleen sinua kohti?
Sinkkumies
Noinko teille miehille on käynyt? Juttelet naiselle ja siitä tulee rikosilmoitus?
Ei kiinnosta. Netti kiinnostaa. Hardcorerunkku pervoilu.
Itse ovat ä m m ä t halunneet TÄTÄKIN, ja nyt mitenkään vähemmän yllättäen ei sekään kelpaa, vaan ulistaan ulisemasta päästyään. Sen lisäksi lihottivat itsensä muodottomiksi talipalloiksi joita ei edes enää naisiksi tunnista, ja sitten jeesustellaan että miksi ei kelvata??????!!!!!
Suomalaiset demarifemakkoämmät suoriltaan kurvissa hiuksista helvettiin ja ulkomaiset naiset tulille. Suomi-akkoihin on ihan turha tuhlata aikaa ja resurssejaan.
Vaikutat jotenkin avuttomalta lahnalta. Silloin kun itse olin nuori, niin tein kyllä aktiivisesti aloitteita itsekin, vaikka olin nainen. Puuttuuko teiltä nykynuorilta sosiaaliset taidot, vai miten se vieraalle ihmiselle puhuminen voi olla niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Itse ovat ä m m ä t halunneet TÄTÄKIN, ja nyt mitenkään vähemmän yllättäen ei sekään kelpaa, vaan ulistaan ulisemasta päästyään. Sen lisäksi lihottivat itsensä muodottomiksi talipalloiksi joita ei edes enää naisiksi tunnista, ja sitten jeesustellaan että miksi ei kelvata??????!!!!!
Suomalaiset demarifemakkoämmät suoriltaan kurvissa hiuksista helvettiin ja ulkomaiset naiset tulille. Suomi-akkoihin on ihan turha tuhlata aikaa ja resurssejaan.
No, ainahan on tiedetty, ettei nainen ole koskaan tyytyväinen mihinkään. Draamaa pitää aina jostain loihtia.
Ei ole naisen pillu sen arvoinen.
Tavoitella halumaansa?
Tavoittelemme edelleen sitä mitä haluamme. Te ette vain kuulu siihen nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Noinko teille miehille on käynyt? Juttelet naiselle ja siitä tulee rikosilmoitus?
Joo, seuraavat 10 vuotta saat olla kuin tulisilla hiilillä että koska tulee raiskausilmoitus.
Naiset ovat muuttuneet sellaisiksi jota miehet eivät halua.
Itse valitettavasti ollut sinkku sen verta pitkään ettei oikeasti ole edes enään itsetuntoa noissa asioissa. En usko että kelpaisin kellekkään tai olisi mitään annettavaa.
Jos jossain tulisi nainen vastaan ja ilmaisisi jotenkin että olisi kiinnostunut ehkä sitten, mutten pahemmi ole liikkunut missään kun työ miesvaltainen ja ainoa ns tuntematon nainennon joku kaupan kassa kerran viikossa :/
naisen kannattaa myös tehdä aloite kun onnistumisprosentti varmasti 99%
Vierailija kirjoitti:
Voi miesraukkoja.
Voi naisraukkoja.
Miehillä taas vaikeaa. Jos ei ymmärrä ahdistelun ja normaalin lähestymisen eroa, ei ole mikään tappio kenellekään, jos ei lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Mee too joten naiset tekevät aloitteet aina
Tämä. En ymmärrä miksi naiset valittavat tilanteesta. Nythän kaikki on täydellistä, kun naiset voivat itse lähestyä kiinnostavia miehiä.
En ole koskaan lähestynyt kaikkia naisia, vain niitä, jotka herättävät kiinnostukseni. Miksi pitäisi lähestyä muita naisia?
Mee too joten naiset tekevät aloitteet aina