Perustelkaa KUNNOLLA miksi abortti on väärin
Täällä harvalla tuntuu olevan muuta mielipidettä, kuin se, että "abortti on murha, siksi se on väärin" tai "koska elämä on pyhä". Miksi teitä häiritsee noin kamalasti, kun joku tekee abortin?
Itse tein 16-vuotiaana abortin, sillä raskauduin raiskauksesta. Olisiko siinä pitänyt 'pitää vauva tai antaa se vaikka adoptioon'? Minulla olisi mennyt siinä mielenterveys. Mille teistä tuntuisi kantaa yhdeksän kuukautta maailman vähiten toivottua lasta sisälltänne? Ja vaikka synnyttäisi lapsen ja antaisi pois, siitä jäisi arvet kehoon muistuttamaan ikuisesti.
Kuinka sydämettömiä oikein olette? Minua surettaa jokaisen abortin tehneen puolesta, sillä se EI ole helppoa. Oli kyseessä sitten raiskaus tai ehkäisyn pettäminen. Ihminen joka ei ole sitä tehnyt, ei tiedä sitä henkistä ja fyysistä tuskaa.
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tuntenut suoranaista ällötystä abortin vastustamisesta. Ja täytyy sanoa että sen vastustajat ovat ihmiskunnan pohjasakkaa.
Se on vasta solumöykky, jolla ei ole älykkyyttä tai tunteita vielä. Miksi se on niin vaikeaa ymmärtää?
Ymmärtäkää se että ihmisiä on täällä jo valmiiksikin liikaa. Ja omasta kehosta päättäminen on yksi keskeisimmistä ihmisoikeuksista! Tai pitäisi olla...
Itse olen tehnyt abortin 19 vuotiaana. Siinä ei ole mitään väärää. Mulla on suurempi oikeus elämääni ja terveyteeni (etenkin henkiseen) kun solumöykyn oikeus kasvaa ihmiseksi jota ei tänne edes haluttu.
Tässä vielä näkökanta jota kannattaa miettiä:
Miettikää kuinka monet ihmiset matalan elintason maissa olisivat päässeet helpommalla jos heillä olisi ollut mahdollisuus aborttiin. Naisten oikeudet kuten tiedetään ovat surkealla tolalla monissa maissa.
Onneksi asun Suomessa. Te abortin vastustajat olette ihmisoikeuksien vastustajia."Itse olen tehnyt abortin 19 vuotiaana".
Missä kohtaa raskautta siihen möykkyyn (?!) tulee henki ja sielu?
En ole varma siitä onko elollisilla olennoilla sielua. Voidaan ehkä ajatella että meissä oleva energia on sielumme, eikä energia häviä, muuttaa vain muotoaan.
Mikä lasketaan sitten hengeksi? :D siis jos mietitään vaikka ihan yksisoluisia eliöitä kuten bakteereita, niin ihan hengissä nekin ovat.
Siitä voidaan kyllä keskustella tai kiistellä, kuten joku tossa jo aikaisemmin kommentoi, että missä vaiheessa tämä solumöykky alkaa jo olemaan liian ihmismäinen sen poistamisen kannalta.
Täytyy myöntää että itselläni on huono tuntemus tuossa että miten tämä jakautuneen solun, solymöykyn ja lopulta alkion kehityskaari tarkalleen menee. Mutta jos ajatellaan Suomenkin lakia, niin kyllä siinä turvataan se ettei liian pitkälle kehittynyttä alkiota enää lain mukaan saa abortoida. Uskon sen olevan ihan riittävää.
Itseäni kiinnostaa kanssa se, että kuinka ihmiskeskeisiä osa ihmisistä oikeastaan on. Pidän sitä jopa vähän typeryytenä. Ainakin luulisi, että näitä samaisia ihmisiä kiinnostaisi sitten eläinten oikeudet edes, kun meuhkataan niin kovin jostain alkeellisen solymöykyn oikeuksista.
Minua kiinnostaa ihmisten tasapuoliset oikeudet – myös ihmisaluille.
Suomessa ehkä vielä jonkin aikaa ”asiat ovat hyvin” (?) – mutta Amerikan malli on kohta edessä, johonkin nyanssiin vedoten:
Raskaana ollut nainen puukotettiin kuoliaaksi New York’issa helmikuun 3., 2019, mutta osavaltion uusi aborttilaki hoiti asian niin, että puukotuksessa myös menehtynyt syntymätön vauva jää ilman oikeutta.
Jennifer Irigoyen, 35v, oli viidennellä kuulla raskaana ja jo yhden pienen lapsen äiti, kun mies brutaalisti puukotti äidin ja sikiön kuoliaaksi. Irigoyen'in poikaystävä, 48-vuotias Anthony Hobson, antautui poliisille ja pidätettiin murhasta. Poliisin mukaan kyseessä oli perheväkivalta.
Alunperin Hobsonia syytettiin toisen asteen murhasta abortion osalta ja toisen asteen murhasta koskien sikiön äitiä. Kuitenkin, Queen'sin District Attorney's Office hylkäsi abortion syytteen Hobsonia vastaan, koska New York'in uusi "Reproductive Health Act" (RHA) laillistaa abortin syntymän hetkeen saakka, ja näin poistaa abortin osavaltion rikosluettelosta. ... Herra armahda ...
”Me olemme maailmassa jota johtavat uskomattoman sairaat ihmiset”, totesi David Icke.
Tämän päivän ”margaret sangerit” linjaavat:
“Nykyiseen valtavaan, maailman kantavuuskyvyn ylittävään väestökasvuun ei voida vastata tulevan syntyvyyden vähentämisellä ehkäisyn, steriloinnin ja abortin keinoin, vaan siihen on vastattava tässä hetkessä vähentämällä nykyisiä, jo olemassa olevia lukumääriä. Tämä on välttämättä tehtävä - millä tahansa tavalla” (YK:n ECO92 Earth Charter).
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tuntenut suoranaista ällötystä abortin vastustamisesta. Ja täytyy sanoa että sen vastustajat ovat ihmiskunnan pohjasakkaa.
Se on vasta solumöykky, jolla ei ole älykkyyttä tai tunteita vielä. Miksi se on niin vaikeaa ymmärtää?
Ymmärtäkää se että ihmisiä on täällä jo valmiiksikin liikaa. Ja omasta kehosta päättäminen on yksi keskeisimmistä ihmisoikeuksista! Tai pitäisi olla...
Itse olen tehnyt abortin 19 vuotiaana. Siinä ei ole mitään väärää. Mulla on suurempi oikeus elämääni ja terveyteeni (etenkin henkiseen) kun solumöykyn oikeus kasvaa ihmiseksi jota ei tänne edes haluttu.
Miettikää kuinka monet ihmiset matalan elintason maissa olisivat päässeet helpommalla jos heillä olisi ollut mahdollisuus aborttiin. Naisten oikeudet kuten tiedetään ovat surkealla tolalla monissa maissa.
Onneksi asun Suomessa. Te abortin vastustajat olette ihmisoikeuksien vastustajia.
Me hirveät abortin vastustajat taistelemme myös sinun kaltaisten ihmisten puolesta, että kaikki saisivat syntyä.
Abortista ei toivu koskaan. Eikä tulekaan toipua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi asun Suomessa. Te abortin vastustajat olette ihmisoikeuksien vastustajia.Me hirveät abortin vastustajat taistelemme myös sinun kaltaisten ihmisten puolesta, että kaikki saisivat syntyä.
Abortista ei toivu koskaan. Eikä tulekaan toipua.
”Katsokaa, ettette halveksu yhtäkään näistä pienistä; sillä Minä sanon teille, että heidän enkelinsä taivaissa näkevät aina Minun Isäni kasvot, joka on taivaissa” (Matt. 18:10)
On aika surullista tässä yhteiskunnassa, että vain naisia syyllistetään. Ja onko oikein, että alaikäisiä lapsia, naisia raiskataan? Niin voisi sanoa samoin miehille, jotka käyttäytyvät naisia, tyttöjä kohtaan väärin. Siis piuhat poikki miehiltä ja munat pois samalla kertaa, jos raiskaa yhtäkään naista tai tyttöä!
Abortti on kyllä paska juttu. Hyväksyn esimerkiksi abortin raiskauden takia, mutta muuten sille sikiölle pitäisi antaa elämä.
Vierailija kirjoitti:
Abortti on kyllä paska juttu. Hyväksyn esimerkiksi abortin raiskauden takia, mutta muuten sille sikiölle pitäisi antaa elämä.
Kula sen elämän antaa?
Hehe, aivan höpöhöpöjä abortin vastustajat, samaa kastia kuin woke-creepit ja muut hörhöt. On aivan selvää, että jokainen tottakai ei-toivottu sikiö voi ja PITÄÄKIN abortoida, jos sitä ei haluta AIVAN MISTÄ TAHANSA SYYSTÄ. Jokainen tekee kropalleen AIVAN MITÄ HALUAA ja siihen ei ole kellään mitään sanomista, ei varsinkaan valtiolla. Aivan ABSOLUUTTISEN EHDOTTOMASTI vanhempien ja erityisesti äidin tahtotilalla on vain merkitystä, ei syntymättömällä sikiöllä, jonka ihmisarvo on mitättömän pieni verrattuna jo syntyneisiin ihmiseen verrattuna. Aivan turhia höpöhöpöpuheita "abortin vastustajilla", jotka vain NAURATTAVAT! :D Ei niitä kukaan vakavasti ota.
Olen ollut mukana lähes kokonaan
Kiinnostaako ketään, miten abortti laillistettiin USA:ssa?
Ensin kannattaa kuunnella päätekijän omat ”teesit tarpeista” livenä:
Tämä ”suunnitellun vanhemmuuden” (?), Planned Parenthood’in, perustaja Margaret Sanger oli rasistinen eugenisti ja feministi, joka halusi vähentää ”naisten synnytyskärsimysten” lisäksi mm. afrikkalaisten amerikkalaisten lukumäärää kohdennetulla ehkäisyohjelmalla nimeltään The Negro Project. Hän aloitti tämän ohjelman Yhdysvaltojen syntyvyyden valvontaliiton kanssa vuonna 1939 ja haki myöhemmin muutamien mustien johtajien apua - mukaan lukien pastorit, jotka suhtautuivat myötätuntoisesti ajatukseen ”soveltumattomien ihmisten kitkemisestä pois yhteisöstä”.
Sanger kirjoitti, että pastorien mukaansaaminen oli tärkeää, koska ”emme halua sanan kiirivän siitä, että haluamme tuhota neekeriväestön, ja pastori on mies, joka voi vesittää viestin, jos se kantautuu jollekin heidän kapinallisemmista jäsenistään.”
Jotta toiminnalle saatiin lain oikeutus, harhautettiin poloinen nainen nimeltä Norma McCorvey sopivaksi ”uhriksi”, jonka kohtalolla ”ratsastettiin” aborttioikeus läpi. Heti kun tämä salaniminen ”Jane Roe” oli nimensä papereihin allekirjoittanut, hänet jätettiin yksin, ilman mitään apua, ongelmineen. Tuo lapsikin syntyi. Ja uskoontulonsa jälkeen Roe’sta tuli myöhemmin todella voimakas ja keskeinen, näkyvä abortin vastustaja.
Tähän mennessä Planned Parenthood on tuhonnut yli 60 miljoonaa alkuun saatettua ihmiselämää. Säätiön "too many aborted" - liian monta abortoitua -kampanjan mukaan "vuosittain kuolee yli 330 000 puolustuskyvytöntä mustaa elämää kohdussa". Heidän mukaansa New Yorkin kaupungissa tapetaan enemmän kuin syntyy mustia vauvoja: 1 180 aborttia jokaista 1000 elävää syntymää kohden (!).
Missä BLM- mielenosoittajat?
Naisen tulee tietysti saada päättää omasta ruumiistaan jne. Mutta se päätös ei mitätöi sitä tosiasiaa, että hedelmöityksessä alkaneella elämällä on myös oikeutensa Kaikkivaltiaan Jumalan edessä. Eikä äidin päätös myöskään tee tuosta ihmisalkiosta epäihmistä.
http://www.thepukki.fi/blog/tag/abortti