Tytölle nimi! Sunnuntaina ristiäiset ja nimi hakusessa vieläkin. :)
Ja kaiken lisäksi mies viettää mykkäkoulua. :D Tieten pitää yksin nimi päättää. :)
Ehdotuksia kehiin. Kiitos. :)
Kommentit (102)
Ap katosi lasta syöttämään.
Nimiä mitä itse miettinyt: Fiona, Jenny, Amanda, Enni, Elli, Emma/Emmi, Linnea.
Hilda, Lotta hyviä myös. :)
22, meinaatko, että ristiäisissä sanon, että mies mököttää turhanpäiväisistä asioista jo yli viikkoa niin ei nyt sitten anneta lapselle nimeä, vaan sitten joskus jos sattuu vielä puhumaan jotain eikä vain murahtamaan vastaukseksi tai lähtemään pois.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:25"]Ap katosi lasta syöttämään.
22, meinaatko, että ristiäisissä sanon, että mies mököttää turhanpäiväisistä asioista jo yli viikkoa niin ei nyt sitten anneta lapselle nimeä, vaan sitten joskus jos sattuu vielä puhumaan jotain eikä vain murahtamaan vastaukseksi tai lähtemään pois.
[/quote]
Enni!
Lotta, Elisa, Maria, Senni, Krista, Siiri
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:25"]
Ap katosi lasta syöttämään.
[/quote]
Tuossahan on ihania nimiä. Vaikkapa Emma Fiona, Amanda Emma Linnea.
Emma Inka Amanda, Elli Aino Amanda
Koita jos vanhoista rippikirjoista löytyisi kiva nimi. Tässä vaikkapa Tuusulan SRK:n syntyneet ja kastetut vuosilta 1849-1885. Näissä on papin käsialakin suht selkeää.
Lotta Linnea? Tai Linnea Emma Amanda?
Anna ap edes joku kirjain millä nimi voisi alkaa...
ehdotan että Tuutikki.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:00"]Miksi mä aina avaan nämä ketjut? Ja aina ihmettelen, että minkälainen ihminen ei keksi/pysty päättämään oman lapsensa nimeä??
[/quote]
Samaa mietin minäkin. Outoa, että pakko kysyä täältä nimiehdotuksi. Voi lapsiparkaa :(.
Jospa ap ei nyt vastaa kun keskustelee miehensä kanssa ja miettivät keskenään ja yhdessä mieluisaa nimeä? Toivottavasti.
Kunhan ap ehdit, niin kommentoihan ehdotuksia
Et tietenkään AP. Sanot, että mikään ennalta ajateltu nimi ei tunnu sopivan uuteen tulokkaaseen ettekä halua antaa vääräntuntista nimeä, joten odottelette vielä hetken nimen ilmaantumista.
Pitäkää pelkkä kastejuhla jossa kastatte lapsen seurakunnan jäseneksi. Nimen annatte myöhemmin kun olette taas puheväleissä.