Tytölle nimi! Sunnuntaina ristiäiset ja nimi hakusessa vieläkin. :)
Ja kaiken lisäksi mies viettää mykkäkoulua. :D Tieten pitää yksin nimi päättää. :)
Ehdotuksia kehiin. Kiitos. :)
Kommentit (102)
Aleksandra
Isabella
Veronika
Elisa
Kai teillä edes on jotakin vaihtoehtoja mietittynä?
On minulla lista nimiä mitä olen pyöritellyt. Mutta kun ei oikein saa irti mitään siitä listalta. :)
ap
Aada Emilia
Milla adalmiina
Sofia
Iida Elina
Onko jotain vinkkiä, et minkä tyylistä? Vanhaa, uutta?? Pitkää lyhyttä?
Ei niinkään väliksi. Ehkä mielummin vanhaa nimeä hakusessa, mutta jos joku nätti uusi tulee vastaan niin en tyrmää sitäkään. Eli kaikki kehiin. :)
ap
Miksi mä aina avaan nämä ketjut? Ja aina ihmettelen, että minkälainen ihminen ei keksi/pysty päättämään oman lapsensa nimeä??
Ruut, Martta, Hilda, Saaga, Sarai, Taimi, Aurora, Alina.. Kunhan eka valkkaat etunimen, ni keksitäön sit rimpsu jatkoks..
Ota suvusta joku nimi. Ne yleensä paranee vanhetessaan eli niihin tulee uusi ulottuvuus. Toinen niksi on toistaa ääneen nimeä. Vaikka Minni syömään, tule Minni tänne, Minnin, Ministä, Minnille. Siinä karsiutuu osa nimistä esin. vaikean taivutuksen takia tai nimi rupeaa ärsyttämään.
Aika vaikea ehdottaa kun ei tiedä sukunimeä (eikä pidäkään kertoa ellei ole joku Virtanen/Korhonen) eikä millaisia persoonia olette itse..
Etkö voisi laittaa sitä omaa listaasi josta av voisi ehdotella?
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:01"]
Ota suvusta joku nimi. Ne yleensä paranee vanhetessaan eli niihin tulee uusi ulottuvuus. Toinen niksi on toistaa ääneen nimeä. Vaikka Minni syömään, tule Minni tänne, Minnin, Ministä, Minnille. Siinä karsiutuu osa nimistä esin. vaikean taivutuksen takia tai nimi rupeaa ärsyttämään.
[/quote]
Ministä? :D
Itse tykkään nimistä, joita on suvussa esivanhemmilla ym. Siihen sitten ympärille muita sointuvia nimiä.
Ap. Laita jo listatuista nimistä mielipidettä.. Niin tiedetään minkä tyyliset iskee.. 13
Ja vielä parempi: kerro se oma listasi.
Riina Emilia