Tytölle nimi! Sunnuntaina ristiäiset ja nimi hakusessa vieläkin. :)
Ja kaiken lisäksi mies viettää mykkäkoulua. :D Tieten pitää yksin nimi päättää. :)
Ehdotuksia kehiin. Kiitos. :)
Kommentit (102)
Enni Amanda tai Enni Linnea. Emma Amanda.
öh ja minkähän tyylinen?!
tässä nyt jotain laidasta laitaan:
Lovisa, Elisa, Matleena, Katariina
Kielo, Vuokko, Stella, Roosa
Adele, Erika, Sara, Joanna
Hilppa Helinä
Emma Alisa
Lilli Matilda
Kerttu Katrina
Iita Elisa
Maisa Lydia
Saimi Sofia
Jenny Josefiina
:)
Lydia, Alisa, Eeva/Eva, Kaisa, Saima/i, Silja, Pihla, Liisa, Anita, Stiina, Elina, Maaria, Sonja
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:50"]
Emma Adalmiina, Emma Aino Fredrika, Fiorella Anniina, Seela Emma Fiona, Siina Hilda Maria
[/quote]
Ei mitään Fiorellaa -.-
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:26"]
Mimosa Kiia Katariina.
[/quote]
Hyi! Mimosa on kiduttajanimi ja Katariiina myrkkyhoitaja!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:00"]Miksi mä aina avaan nämä ketjut? Ja aina ihmettelen, että minkälainen ihminen ei keksi/pysty päättämään oman lapsensa nimeä??
[/quote]
Niinpä ja taas avasin.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:00"]Miksi mä aina avaan nämä ketjut? Ja aina ihmettelen, että minkälainen ihminen ei keksi/pysty päättämään oman lapsensa nimeä?? [/quote] Samaa mietin minäkin. Outoa, että pakko kysyä täältä nimiehdotuksi. Voi lapsiparkaa :(.
[/quote]
Miten niin lapsi parkaa. Sitä vain haluaa miettiä lapsellensa sen parhaan mahdollisen nimen eikä ensimmäistä mikä sattuu vastana tulemaan. Paljon on vaihtoehtoja, kunhan vain keksisi mikä olisi paras juuri meidän lapselle. :)
ap
[/quote]
No täällä av:lla se toki selviää... Älä vaan lapsellesi asiaa ikinä paljasta. Noloa.
Malla
Vilja
Sohvi
Maleena
Olga
Velma
Sofi
Irene
Inkeri
Hilja
Helena
Ronja
Aino
Ap taitaa olla vähän yksinkertainen. Kannattaa miettiä lapsen nimi yhdessä miehen kanssa, jos toivot että perheesi pysyy kasassa.
Nämä ovat etunimiehdotemia. venla,tilda, karoliina,katariina,aini,emma,sofia,sofie,anni,aino,emma,emmi,veera
Anja, Silja, Marleena, Saria, Anni
Omasta listastasi sopisi mielestäni hyvin yhteen Enni Fiona :)
Fiona on hieno nimi. Onko se yleinen nykyään? Laittaisin sen etunimeksi. Fiona Lotta, Fiona Annika, Fiona Leena, Fiona Helena.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:51"]
Ja kaiken lisäksi mies viettää mykkäkoulua. :D Tieten pitää yksin nimi päättää. :)
Ehdotuksia kehiin. Kiitos. :)
[/quote]
Kannattiko lapsi vääntää, jos nimeäkään ei voi yhdessä päättää ilman mykkäkoulua. Tosin, näin ehkä Porvoossa. :)
[/quote]
minulla ei ollu ennustajan lahjoja. mutta kyllä, lapsi on erittäin rakas, ainakin minulle.
ap