Minkä takia työttömillä on aina mukana selkäreppu
Olen monesti ihmetellyt että asian ollessa mikä tahansa, pitää ottaa selkäreppu mukaan, sekä kävellessä että pyörällä?
Kommentit (129)
En tiedä, mutta mullakin on aina reppu mukana, vaikka käynkin töissä.
Heteromiehenä en kehtaa kantaa tavaroitani fag-bagissä,siksi reppu.
viher demarin tunnari pää politrukilla nahkainen. rikollis jengit käyttävät tunnisteita. oikeistolta kielletty
Millainen on ei-selkäreppu? Olen luullut että reppu on aina selässä kannettava.
Minä olen työtön opiskelija ja minulla on aina käytössä reppu. Lääkiksen painavat kirjat ja läppäri kulkee hyvin mukana, paremmin kuin olkalaukussa.
Ihan töissä käyvä olen ja reppuakannan, niin töihin kuin kauppaankin. Töihi kulkee eväät ja muu roina. Tarviiko kauppaa ees avata.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä ap:n otanta mahtaa olla, 1-2 ihmistä?
Eräille av-mammoille on aina ja kaikki, kun saman on nähnyt kahdesti.
Hän on myös selvännäkijä, kun vielä ei ole mitään keltaista tähteä tai muuta vastaavaa, jolla työttömät merkitään. Muutenkaan en ole koskaan nähnyt reppua yhdelläkään työttömällä vaan enemmän elämäntapaeläkeläisillä. En itsekään käyttänyt reppua koskaan työttömänä, mutta työssä ollessa on usein ollut työreppu.
Eväät repussa, niin säästöä. Baari-iltoina voi siirtymillä vetää halpaa juomaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta mullakin on aina reppu mukana, vaikka käynkin töissä.
Hienoa, olet sitten joka hetki valmis siihen, jos tulisit työttömäksi. Tietääkö kukaan, riittääkö pelkkä reppu työttömän välttämättömiksi varusteiksi, vai pitääkö olla se lapio ja jotakin muuta vielä ?
nm. kaikkeen pitää varautua
Vierailija kirjoitti:
Heteromiehenä en kehtaa kantaa tavaroitani fag-bagissä,siksi reppu.
Tämä!
Mullapa on harvoin reppu, vaikka olen työtön. Eli oikeasti ihmiset ihailee mua tuolla kaupungilla, että siinäpä ahkera työssä käyvä henkilö.
Hän on matkalla leipäjonoon? Tai sitten on autoton perheenäiti/-isä. Tai molemmat?
Mulla on reppu täynnä eväitä (leipä ja kahvi), pepun lämmitin, kirja, kamera jne. Ja ne sossusta saamani miljoonat :) Myös matkalla sinne leipäjonoon!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainakin kaikki ne sossurahat siellä repussa. Ja yksinhuoltajan valtavat erityistuet.
Sama! Reppu täynnä yh:n erityistukia :D
Minä työssäkäyvänä käytän reppua aina ja kaikkialla. Siinä on pehmustettu kolo läppärillekin. Vapaa-ajalla siinä menee oma läppäri tai nuotioretkillä retkieväät jne. Työpäivinä siinä kulkee työläppäri kun vaihdan kotoa toimistolle, kuten tällä viikolla.
Myös työtön puolisoni kulkee repun kanssa.
Reppu on pyöräillessä kätevä.
Reppu on kävellessä kätevä.
Kuljetan repussa eväät töihin ja otan sen kauppaan mukaan. Laukut ja kassit ovat huonoja selälle. Jos pääministerikin käyttää reppua niin miksi en minä?
Itselläni reppu täynnä yrittäjän koronatukiaisia.
Apua! Nyt en uskalla enää käyttää reppua ettei kukaan luule minun olevan matkalla jonnekin tarjouslihaa ostamaan tai vaikka Kelaan.
Minäpä olen opiskellut yliopistossa. Ja näin, kun moni professori tuli töihin reppu selässä.
Omana opiskeluaikanani puhuttiin siitä, mistä erottaa AMK-opiskelijan ja Yliopisto-opiskelijan. Siitä, että amklaililla on salkku ja yliopistolaisilla reppu.