Minkä takia työttömillä on aina mukana selkäreppu
Olen monesti ihmetellyt että asian ollessa mikä tahansa, pitää ottaa selkäreppu mukaan, sekä kävellessä että pyörällä?
Kommentit (129)
Reppu on kätevin tapa kantaa tavaroita. Nimimerkillä Toimihenkilö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reppu on lasten väline. Reppua käyttämällä osoittaa jääneensä osin lapsen tasolle.
Samaa mieltä. Reppu on lapsellinen.
Jokaisella kotisairaanhoidon työntekijällä on mukanaan 'lapsellinen' hoitotarvikereppu. Et erota meitä katukuvasta tavallisesta kauppaan menevästä repunkantajasta 🙂
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia kysyjä ei laita kysymysmerkkiä kysymyksensä loppuun?
Reppu hankaloittaa kirjoittamista.
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa muunkinlaisia reppuja kuin selkäreppuja? Mahareppu?
Vyölaukku on pieni mahareppu.
Siihen voi kerätä pulloja ja dyykata roskisten antimia?
Voisko siihen reppuun laittaa jonkun kangastarran "Olen työtön ihminen",
niin että kunnon ihmisiä ei luulla tarpeettomasti työttömiksi ?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainakin kaikki ne sossurahat siellä repussa. Ja yksinhuoltajan valtavat erityistuet.
Sama! Ja valtavat elarit, joita pumppaan lapsen isältä. On myös se pumppu siinä repussa.
Vierailija kirjoitti:
niin että kunnon ihmisiä ei luulla tarpeettomasti työttömiksi ?
Kuten ennen merkattiin juutalaiset että parempi arjalaiskansa tiesi varoa? Olet innostunut natsismista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät kenenkin työllisyystilanteen?
siittä repusta tietenkin.
Sanna Marinillakin on reppu ja hän on pääministeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin että kunnon ihmisiä ei luulla tarpeettomasti työttömiksi ?Kuten ennen merkattiin juutalaiset että parempi arjalaiskansa tiesi varoa? Olet innostunut natsismista?
Työtön voi olla ylpeä siitä mitä hän on. Ei hänen tarvitse salata sitä mitä hän on. Nykyisin työttömiä ei enää pidetä kaapeissa. Työttömätkin voisivat marssia yhdessä, "Olen työtön" lippuja ja julisteita kantaen kaduilla, vaikka joka vappu.
Kiertelee ruoka jonoja kävellen ja kuljettelee cv:tä mukana
Minulla on repussa vaellusvarusteet koska olen lähdössä Lappiin saikella olevan ystävättäreni kanssa.
Eväiksi otin jauhenlihaa, vanukkaita ja kokonaisen ananaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiertelee ruoka jonoja kävellen ja kuljettelee cv:tä mukana
En tee kumpaakaan.
Mitähän sun cv.ssä lukee kun et osaa edes yhdyssanoja?
hei juuntti, eikö kenelläkään muulla ole ikinä reppua mukana. yhtä hyvin voitaisiin hankki asevyö lippaineen häiriintyneen aloittajan tapaisille.
olet ilmeisesti vainoharhainen.
Reppu on köyhän paras kaveri!
Kun Orpo nousee valtaan, myös asunto...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät kenenkin työllisyystilanteen?
siittä repusta tietenkin.
Minäpä olen opiskellut yliopistossa. Ja näin, kun moni professori tuli töihin reppu selässä.
Omana opiskeluaikanani puhuttiin siitä, mistä erottaa AMK-opiskelijan ja Yliopisto-opiskelijan. Siitä, että amklaililla on salkku ja yliopistolaisilla reppu.
Kun mä olin n. 20 vuotta sitten amk:ssa niin suurimmalla osalla oli reppu, osalla oli olkalaukku. En kyllä muista, että kenelläkään olisi ollut salkkua.
Apua! Onkohan tuo mies salaa työtön, vaikka olevinaan aina töihin menee. Sillä on parikin reppua, töistä muka saatua. Ei se käytä yleensä kuin yhtä kerrallaan ja siellä on aina vähintään yksi läppäri mukana, väliin parikin. Kuskaa sitä autossa penkkinsä takana jalkatilassa.
Vierailija kirjoitti:
Rintareppu ainakin on!