Tapailumies piikittelee
Olin pari kertaa tapaillut kivan miehen kanssa ja kaikki meni hyvin.
Nähtiin nyt uudestaan ja tällä kertaa hän olikin kuin eri ihminen. Piikitteli koko ajan kaikesta ja oli etäinen.
Miksi tekee näin yhtäkkiä? Mikä muuttui?
Mitä mies hakee tuolla käytöksellään?
Teinkö jotain väärin?
Kommentit (49)
Kysy siltä.
Ei muutama tapaaminen tarkoita, että pitäisi jäädä lopuksi ikää ottamaan vastaan piikkejä.
Joko ei halua jatkaa tapailua mutta ei osaa sanoa sitä tai on alistavaa ihmistyyppiä, joka haluaa jo tässä vaiheessa saada sut miettimään, mitä teet väärin ja miten voit muuttaa itseäsi kelvataksesi. Molemmissa tapauksissa on aika leikkiä kuollutta.
Yrittää päästä eroon, mutta haluaa, että sä olet se joka sanoo, että homma ei toimi.
Näin säästyy itse kuspään leimalta ja varmistaa sen, että et jää roikkumaan.
Mä joskus tapailin vähän vastaavaa tapausta, ja ajattelin että tuolla yrittää peittää jotain epävarmuutta ja että käytös loppuisi kunhan oppisi luottamaan. No ei loppunut, vaan veti hirveät kilarit ja lopetti suhteen sitten kun sain tarpeekseni ja käyttäydyin itse vastaavalla tavalla.
Noilla suppeilla tiedoilla ei voi sanoa mitä teit väärin.
Hyvin tiedät mitä hän tekee. Tuskin olet onnistunut elämään suljetussa tilassa koko alkuelämääsi. Tylsä provo.
Se varmaan tapasi jonkun kiinnostavamman ja yrittää tuolla tapaa päästä sinusta eroon.
Jos se on vain esittanyt mukavaa alkuun ja muutaman panon jalkeen ei enaa kiinnosta ja naytti todellisen luonteensa?
En jatkaisi tapailua tai miettisi kuspään käytöstä enempää.
Oikea luonne alkaa paljastua. Kannattaa juosta karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Yrittää päästä eroon, mutta haluaa, että sä olet se joka sanoo, että homma ei toimi.
Näin säästyy itse kuspään leimalta ja varmistaa sen, että et jää roikkumaan.
Ei vaan toimi, toi piikittelyhän tekee siitä just kuspään
Vierailija kirjoitti:
Sama homma. Ja jos mies kyselisi jotain syytä tapailun lopettamiselle, en alkaisi mitään ihmeellisempää selittelemään. Sanoisin vain, ettei tämä toimi tai hän ei kiinnosta tarpeeksi ja sen jälkeen en enää vastailisi/estäisin. Ei ole mun tehtävä alkaa antamaan aikuiselle ihmiselle jotain tapakasvatusta.
Mä tapailin pari kuukautta miestä, joka lähes jatkuvasti haastoi ja piikitteli kaikesta. Onneksi mies oli suora ja keskustelukykyinen, ja osasi itse kertoa, että piikittely johtui siitä, että hän piti meitä liian erilaisina toisillemme, ja yritti hakemalla hakea syitä dumpata mut. Oli kuitenkin liian ihastunut sekä ulkonäkööni että siihen, että minä olin häneen tosi ihastunut, ja liian epävarma lopettaakseen tapailua ilman tätä ihme pelleilyä. Mies oli kuin tuuliviiri, toisena päivänä ei halunnut minusta mitään ja toisena päivänä halusi suhteen. Ei tuollaista tarvitse katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma. Ja jos mies kyselisi jotain syytä tapailun lopettamiselle, en alkaisi mitään ihmeellisempää selittelemään. Sanoisin vain, ettei tämä toimi tai hän ei kiinnosta tarpeeksi ja sen jälkeen en enää vastailisi/estäisin. Ei ole mun tehtävä alkaa antamaan aikuiselle ihmiselle jotain tapakasvatusta.
Mutta kun en haluaisi lopettaa tapailua. Haluaisin vain, että mies olisi ihana kuten aiemmin. Siksi mietin mitä tein väärin, kun käytös muuttui.
Ap
Juokse! Prinsessaa leikkivä pikkupoika on nou-nou. Kunnon miehiäkin lienee tarjolla.
Ota kilttimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun en haluaisi lopettaa tapailua. Haluaisin vain, että mies olisi ihana kuten aiemmin. Siksi mietin mitä tein väärin, kun käytös muuttui.
Ap
Eli mies sai sinut siihen mitä halusikin, eli miettimään kuviteltuja väärin tekemisiä.
Lähde kun ehdit, ei tuollainen tunteilla pelaaminen ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et oo todennäkösesti tehnyt mitään väärin. Johtuu miehestä taimiehen elämäntilanteesta/elämänhistoriasta jos on vaan yleisesti v-mäinen naiselle tuossa vaiheessa. Voithan jatkaa ja katsoa tuota eteenpäin, mutta tuossa on suuri riski että hukkaat vain aikaasi.
Vierailija kirjoitti:
Mä tapailin pari kuukautta miestä, joka lähes jatkuvasti haastoi ja piikitteli kaikesta. Onneksi mies oli suora ja keskustelukykyinen, ja osasi itse kertoa, että piikittely johtui siitä, että hän piti meitä liian erilaisina toisillemme, ja yritti hakemalla hakea syitä dumpata mut. Oli kuitenkin liian ihastunut sekä ulkonäkööni että siihen, että minä olin häneen tosi ihastunut, ja liian epävarma lopettaakseen tapailua ilman tätä ihme pelleilyä. Mies oli kuin tuuliviiri, toisena päivänä ei halunnut minusta mitään ja toisena päivänä halusi suhteen. Ei tuollaista tarvitse katsella.
"Onneksi mies oli suora ja keskustelukykyinen, ja osasi itse kertoa, että piikittely johtui siitä, että hän piti meitä liian erilaisina toisillemme, ja yritti hakemalla hakea syitä dumpata mut."
Suora ja keskustelukykyinen :D Tuohan on ihan oppikirjatapaus epävakaan touhusta. Yhtenä päivänä olet upein ja rakastettavin ihminen ikinä ja seuraavana sinussa ei ole mitään hyvää tai kiinnostavaa. Monesti keksivät mitä ihmeellisimpiä selityksiä käytökselleen kun ovat sekaisin kuin seinäkello.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kohta oot maha pystyssä kuspolle ukolle jonka luota et pääse kauppaan. Annan ystävällisen neuvon ihan sun oman turvallisuuden vuoksi. Poistata deitti-ilmoitus. Jo toi ettet suostu painamaan jarrua toksisen seuralaisen seurassa kielii isoista ongelmista. Hae tietoa love addiction, pain addiction. Perehdy aiheeseen.
Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta