Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia työttömillä on aina mukana selkäreppu

Vierailija
28.09.2021 |

Olen monesti ihmetellyt että asian ollessa mikä tahansa, pitää ottaa selkäreppu mukaan, sekä kävellessä että pyörällä?

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytää tienpuolesta vaikka tölkin..

Vierailija
62/129 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repussa on työvaatteet, työtön on velvoitettu ottamaan heti vastaan tarjotun työn. Työtön voi olla vaikka kaupassa, kun puhelimeen tulee tieto saadusta työpaikasta, jolloin hän kätevästi vaihtaa työvaatteet päälleen

vaikka kassajonossa ja kiiruhtuu väilittömästi uudelle työpaikalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reppu selässä ainoastaan kun tiedustelen josko joku voisi tehdä Munsalan kansallispuvun minulle. 

Vierailija
64/129 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on reppu selässä ainoastaan kun tiedustelen josko joku voisi tehdä Munsalan kansallispuvun minulle. 

Mä ihan kun luulin, että sulla on siinä repussa jauhinlihaa, jota olet menossa pesemään rantaan. Taas sitä tuli erehdyttyä. Toiset ei ikinä, eräät yhtenään. Menen kotiin syömään lasten vanukkaat, se lohduttaa.

Vierailija
65/129 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on työttömien daavidintähti. Siitä ne tunnistaa toisensa ja voivat näin kutsua uusia jäseniä salaisiin kokouksiinsa, joissa suunnitellaan uutta maailmanjärjestystä. Itse kierrän Repulliset aina kaukaa, olen kuullut, että niiltä saa jotain tarttuvaa. 

Vierailija
66/129 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihan kun luulin, että sulla on siinä repussa jauhinlihaa, jota olet menossa pesemään rantaan. Taas sitä tuli erehdyttyä. Toiset ei ikinä, eräät yhtenään. Menen kotiin syömään lasten vanukkaat, se lohduttaa.

Voi se olla se lapiokin, millä ylläpidetään kuntoa kuoppia kaivamalla, koska kuntosaliin ei ole varaa. 

Vierailija
67/129 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi termospullossa on ihan hyödyllinen varuste silloin kun työtön käy hoitamassa asioitaan kaupungilla. Kelassa saa jonottaa tunnin, pankissa voi selvitä puolen tunnin jonottamisella jne.

Vierailija
68/129 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi se olla se lapiokin, millä ylläpidetään kuntoa kuoppia kaivamalla, koska kuntosaliin ei ole varaa. 

Puistossa työtön voi kaivaa keräämiänsä roskia varten kuoppia. Hyvä on auttaa myös rusakoita, kaivamalla heille pesiä talven varalta.

Vierailija
69/129 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole autoa jonka peräkonttiin heitellä tavaroita vaan kantaa kamat mukanaan

Vierailija
70/129 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto. Just tulin töistä ja reppukin oli selässä. Olisko pitänyt muistaa junassa sanoa kaikille, että en oo työtön vaikka käytänkin reppua?? 😱

71/129 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto. Just tulin töistä ja reppukin oli selässä. Olisko pitänyt muistaa junassa sanoa kaikille, että en oo työtön vaikka käytänkin reppua?? 😱

Mulla on aina työmatkoilla työpaita päällä, ni kaikki näkee siitä että töimatkalla se on 🤩

Vierailija
72/129 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin GUGGIN reppu tallinnasta ostettu ;)

Vierailija
73/129 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinunkin pitäisi tietää, että repussa on mukava kuljettaa päivän lääkkeet ja muut terpeelliset välineet. Minäkin tulin taas datshalleni elkäkeläispäivien viettoon reppuani raahaten. Kätevää, eikö totta!

Vierailija
74/129 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä töissä ollessakin kuljetin repussa eväitä ja muita kamoja. Ai niin, palstan mukaanhan kerran työtön=aina työtön.

Vierailija
75/129 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato ne korvaukset pitää saada kulkemaan kun ei niitä voi pankissakaan pitää. Menee tuet.

Vierailija
76/129 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M27 kirjoitti:

Ai niin, palstan mukaanhan kerran työtön=aina työtön.

Niin se käytännössä menee. Hyvin harva työnantaja palkkaa sellaista työnhakijaa jolla on aukko CV:ssä.

Vierailija
77/129 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole yhtäkään reppua, en tarvitse missään. Crossbody-laukku jättää kädet vapaiksi ja riittää kännylle, lompakolle jne.

Ostokset tarvitsee kantaa vain taksiin ja taksista kotiin, eikä ne yhteen reppuun edes mahtuisi ja näyttäisi hölmöltä jos kantaisi useita reppuja tyhjänä kauppaan.

Vierailija
78/129 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsilaukku on paljon hankalampi, jos aiot kuljettaa mitään painavampaa tai enemmän tilaa vievää.

Eikä anna välttämättä sovi keski-ikäisen työttömän ja kodittoman Arskan imagoon.

Vierailija
79/129 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato kun mä syrjäydynn

Vierailija
80/129 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin kaikki ne sossurahat siellä repussa. Ja yksinhuoltajan valtavat erityistuet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi