Minkä takia työttömillä on aina mukana selkäreppu
Olen monesti ihmetellyt että asian ollessa mikä tahansa, pitää ottaa selkäreppu mukaan, sekä kävellessä että pyörällä?
Kommentit (129)
ne tuo ulkoa tullessaan repussa vähän valoa arkeen
Repputyöttömänä saan vain Securen vartijat kantapäilleni ja muutenkin olen valvonnan erityisenä kohteena. Muuten reppu on mainio ruuan ja eväiden kantoväline. Ei väsy kädet ja nekin vapautuvat.
Ei oo varaa Vuittonin käsilaukkuun.
Reppu on lasten väline. Reppua käyttämällä osoittaa jääneensä osin lapsen tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät kenenkin työllisyystilanteen?
siittä repusta tietenkin.
Sannallakin on. Ei vaikuta työttömällä.
Minä olen töissä käyvä viisikymppinen nainen ja minäkin käytän yleensä reppua. Mahtuu kaikki kyytiin: tarvittaessa läppäri, sateenvarjo, ostokset.
Työssä ollessani kannoin repussa läppäriä. Siinä oli sitä varten erillinen lokero. Työttömänä käytän edelleen reppua, koska se on ergonominen.
Siksi että vaikuttaisi opiskelijalta tai menossa harrastuksiin, ette muut luule toimettomaksi.
Ei minulla ainakaan ole reppua, en edes omista sellaista.
Lenkillä käydessäni olen lenkillä. Kaupassa käyn joko kävellen ja ihan kaupan omilla mainoksilla varustettuja kestokasseja mukana pidän. Kaksi kassia, jotta saa kantamukset tasaisesti molemmille käsille.
Tai sitten otan toisen autoistamme ja pyrähdän suurempaan markettiin.
Koska se on erityisen kätevä juuri pyöräillessä ja kävellessä? T. Työssäkäyvä ihminen, joka ei lähde ilman reppua minnekään.
Minulla on aina pumppu, varasisärengas ja pyörän korjaus välineet repussa.
Katso japanilainen elokuva shoplifters (2018).
Fiksuahan tuo on.Esim. jos kävelee ostamaan tarjouksia tai kerää vaikka pulloja.
Täällä yksi työssäkäyvä, joka käyttää useimmiten reppua, koska se on kätevin. Töissä käydessä siellä kulkee läppäri ja muu tarvittava, vapaa-ajalla treenikamat tai saatan poiketa kaupassa. Siellä on kätevä kuljettaa myös juomapulloa, eväitä, mitä nyt satunkaan tarvitsemaan milloinkin. Nykyään teen etätöitä 99 % ajasta, joten läppäriä repussa harvemmin enää kuljetan. Kiva jos kuvittelet minut työttömäksi. 😊 Ihmisillä on jänniä ennakkoasenteita kieltämättä.
Vierailija kirjoitti:
Reppu on aina täynnä tt-tuki rahaa.
Plus täynnä kaljaa ja sätkäaineita!
Valintatalon kassi on jo puhki kulunut, ei ole ollut varaa ostaa uutta.
Reppu mukana, jotta sopii pelikoneista ne jättivoitot eiku...
Ruokajonoa varten. Sinne on hyvä laittaa, jos jotain saa.
200 cv:tä