Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä petti minua

Vierailija
27.09.2021 |

Olen 28-vuotias ja luulin että vaihdettaisiin sormuksia pian. Tai näin ajattelin ja ymmärsin tilanteemme olevan hyvä ja vakaa.
Nyt olen ihan ulapalla. En osaa selittää miltä tuntuu. Siksi varmaan sokissa täällä kirjoittelenkin.
Miten te olette toiminneet vastaavissa tilanteissa? Onko pettmisen jälkeen mitään toivoa rakentaa luottamusta takaisin?
Rakastan puolisoani edelleen ja tätä tapausta lukuunottamatta, kaikki on hyvin.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpompi kommentoida, jos kertoisit, mitä siis tapahtui.

Vierailija
2/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Vain narri pitää luonaan avionrikkojaa”

-Luther

Martilla oli tuollainen hauska kiertoilmaisu, nykyään sanomme ”jätä se sika”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jatkettiin yhdessä kun mies petti aikanaan. Tuohon aikaan itse kärsin masennuksesta ja haluttomuudesta. Miehelle toi aika oli myös tosi rankkaa. En osannut olla asiasta lopulta vihainen, koska ymmärsin paljon keskusteltuamme, että mies teki virheen, jota katui ja halusimme molemmat jatkaa. Työtä se vaatii kummaltakin, ja paljon. Asiat eivät palaa ennalleen hetkessä (eivät välttämättä koskaan).

Keskustelkaa ensin avoimesti tapahtumista ja mitä kumpikin haluaa jatkon suhteen.

Vierailija
4/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ikinä mitään. Jos annat vielä siimaa, ovimattona saat aikasi viettää. Upota siihen kalloosi, et sinä rakasta kyseistä naista vaan ihan omaa mielikuvaasi hänestä joka on täysin vääristynyt.

Usko, olen tuon virheen tehnyt.

Vierailija
5/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori ehkä huono kirjoitus. Siis avopuoliso petti minua. Sain tietää, kun hän itse kertoi minulle. Ei kestänyt syyllisyyttä. Siksi sitä jatkoakin uskallan ajatella. En haluaisi menettää häntä, virheen takia. En vain tiedä miten luottaa jatkossa. Miten sitä rakentaa uudelleen. ap

Vierailija
6/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on tosi ehdottomia pettämisen suhteen. Toisille syyt painaa vaakakupissa ja voivat antaa anteeksi ja jatkaa yhdesssä. Kuulostat siltä että haluaisit jatkaa, mutta tutkiskele mielessäsi ensin, miksi haluaisit jatkaa? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen?

Petoksesta selviytymiseen tarvitaan pariskunnalta lujaa tahtoa onnistua. Eli ilman aitoa tahtoa kehittyä ja jatkaa yhdessä, ettee onnistu.

Vierailija
7/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei täällä ole nyt mammat huutamassa pettäjälle tämän touhuista kun pettäjä onkin nainen!

Vierailija
8/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori ehkä huono kirjoitus. Siis avopuoliso petti minua. Sain tietää, kun hän itse kertoi minulle. Ei kestänyt syyllisyyttä. Siksi sitä jatkoakin uskallan ajatella. En haluaisi menettää häntä, virheen takia. En vain tiedä miten luottaa jatkossa. Miten sitä rakentaa uudelleen. ap

Olet hieno ihminen, kun et halua heti pistää suhdetta poikki. Sinun olisi ensinnäkin syytä tehdä tunteesi ja tuntemuksesi selviksi puolisollesi ja itsellesi. Puolison tulee ymmärtää, että asia sattuu sinuun kovasti. Älä vähättele omia tuntemuksiasi itsellesi äläkä puolisollesi. Hänen on nimittäin otettava vastuuta siitä, ettei asia toistu. Keskustelkaa, onko suhteessanne jotain, joka johti tähän. Onko sinullakin kenties osuutta asiaan, ehkä käytöksesi kautta tms. Kuuntele puolisoasi. Sopikaa asiat ja tehkää yhteinen päätös, miten jatkossa toimitte. Kun päätös on tehty ja asia puhuttu ja sovittu, siihen ei tule jatkuvasti palata, eikä siitä pidä muistuttaa tuota, joka petti. On annettava anteeksi ja pyrittävä vahvistamaan suhdetta.

Kostaminen pettämällä itse, ei hyödytä, vaan pahentaa tilannetta. Miksi sortua ehdoin tahdoin samaan virheeseen, jonka toinen teki.

Avainasia on rehellinen ja avoin keskustelu, hyvät teot ja toisen jatkossa huomioiminen, anteeksianto ja kaunan kantamisen välttäminen.

Vierailija
9/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaa mgtow munkkis ja JÄTÄ SE LEHMÄ

Vierailija
10/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurannut ystävän tilannetta läheltä. Hän antoi vaimolleen anteeksi pettämisen. Sitten tuli uusi pettäminen ja vielä uusi. Ja ero.

Vierailija
11/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
12/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hieno ihminen, kun et halua heti pistää suhdetta poikki. Sinun olisi ensinnäkin syytä tehdä tunteesi ja tuntemuksesi selviksi puolisollesi ja itsellesi. Puolison tulee ymmärtää, että asia sattuu sinuun kovasti. Älä vähättele omia tuntemuksiasi itsellesi äläkä puolisollesi. Hänen on nimittäin otettava vastuuta siitä, ettei asia toistu. Keskustelkaa, onko suhteessanne jotain, joka johti tähän. Onko sinullakin kenties osuutta asiaan, ehkä käytöksesi kautta tms. Kuuntele puolisoasi. Sopikaa asiat ja tehkää yhteinen päätös, miten jatkossa toimitte. Kun päätös on tehty ja asia puhuttu ja sovittu, siihen ei tule jatkuvasti palata, eikä siitä pidä muistuttaa tuota, joka petti. On annettava anteeksi ja pyrittävä vahvistamaan suhdetta.

Kostaminen pettämällä itse, ei hyödytä, vaan pahentaa tilannetta. Miksi sortua ehdoin tahdoin samaan virheeseen, jonka toinen teki.

Avainasia on rehellinen ja avoin keskustelu, hyvät teot ja toisen jatkossa huomioiminen, anteeksianto ja kaunan kantamisen välttäminen.

Hommassa lähdetään heti väärälle polulle mikäli aletaan etsiä syytä siitä joka ei ole ollut uskoton.

Vierailija
13/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pettäjä, aina pettäjä. 

Vierailija
14/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kostopettäminen kannattaa, saa vähintään tasattua puntteja

Vierailija
15/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä juttuja joihin on vähän hankala ulkopuolisena ottaa kantaa. Mutta kannattaa verrata:

1. Mielikuvasi avopuolisostasi...siis sellainen jonka sinä kuvittelet hänen olevan. 

2. Todellinen avopuolisosi...siis se joka petti sinua toisen miehen kanssa. 

Pettäjillä on kyky selitellä ja silotella tekoaan itselleen ja puolisolleen. 

Ehkä petetyn kannattaa myös miettiä, mitä pitäisi tapahtua jotta itse pettäisi puolisoaan?

Vierailija
16/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsellesi palvelus ja siirry elämässäsi eteenpäin. Arvosta itseäsi ja elämääsi, älä hukkaa aikaa pettäjään.

Vierailija
17/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämän kirjoittaja on itse pettänyt. 

Vierailija
18/39 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sitten tyydytä naistasi? Miksi pihtaat? Kyllähän nainen löytää semmoisen joka tyydyttää eli oma vikasi.

Vierailija
19/39 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä tunnusti koska tosiasiassa haluaa erota niin että sinä teet eroaloitteen. Mikäli et sitä nyt tee niin pettää toistamiseen ja uudelleen ja uudelleen kunnes vettyneinkin lapanen ymmärtää yskän.

Vierailija
20/39 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reittaa se panoks johon voit käydä tyhjentämässä kassit siihen asti kunnes löydät jonkun paremman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme