Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä FWB suhde?

Vierailija
27.09.2021 |

Olen todennut, että minulle ei perinteinen 24/7 parisuhde sovi. En vaan pysty ottamaan toista koko ajan huomioon. Lyhyempiä aikoja kerrallaan osaan kyllä olla hyvinkin huomaavainen. Muutaman kariutuneen parisuhteen jälkeen olen ehdottanut voitaisiko jatkaa FWB suhteella, mutta naiset ovat aina halunneet löytää uuden parisuhteen.

Nyt olen vähän ihmeissäni, voiko FWB suhdetta edes solmia suoraan. Parin treffipalstan kautta olen sitä yrittänyt, mutta siitä ei tullut yhtään mitään. En saanut yhtään vastauksia vaikka tavallista parisuhdetta hakiessa, kyllä niitä saan. Ilmeisesti naiset ajattelee, että haen vain seksiä vaikka siitä ei ole kyse. Voin pidemmänkin ajan seurustella hyvin ilman seksiä niin, että teemme kaikenlaisia muita asioita ruoanlaitosta ulkoiluun ja kulttuuriin.

Pitääkö minun siis vain aina aloittaa hakemalla (muka) tavallista parisuhdetta ja sitten tulen jossain vaiheessa kaapista ja kerron, että haluankin FWB suhteen. Ei tunnu sekään kyllä kovin houkuttelevalta. Mitä vaihtoehtoja minulla sitten enää on? Mistä tällaisia suhteita voisi löytää?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löytää parhaiten. Hyvin yleistä Helsingin seudulla. Älä heti mainosta sitä vaan tunnustele varoen. Voit myös aloittaa suhteen perinteisesti ja viedä sitä FWB:tä kohti, jos toinen antaa siimaa. Mutta älä huijaa.

Vierailija
2/24 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena tuo FWB kyllä kuulostaa siltä, että joku on hakemassa seksisuhdetta.  Neuvoisin, että sinun kannattaa sanoa niinkuin asia ilmeisesti on. Haet parisuhdetta, mutta et halua muuttaa yhteen. Tarvitset myös omaa tilaa. Se kuulostaa paljon paremmalta vaikka samasta asiasta olisi kyse. Ei kaikki naiset halua tiivistä parisuhdetta, jossa asutaan yhdessä. N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tuollaisesta joskus haaveillut, mutta harva nainen siihen suostuu. He kokevat joutuvansa hyväksikäytetyiksi. Tavallinen nainen vaihtaa seksiä parisuhteen etuihin. M49

Vierailija
4/24 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

FWB on vain nuorille, jotka eivät vielä halua sitoutua

Vierailija
5/24 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luullut että näissä ollaan alunperin kavereita? Näin se meidän piireissä vuosituhannen alussa ainakin oli.

Vierailija
6/24 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena tuo FWB kyllä kuulostaa siltä, että joku on hakemassa seksisuhdetta.  Neuvoisin, että sinun kannattaa sanoa niinkuin asia ilmeisesti on. Haet parisuhdetta, mutta et halua muuttaa yhteen. Tarvitset myös omaa tilaa. Se kuulostaa paljon paremmalta vaikka samasta asiasta olisi kyse. Ei kaikki naiset halua tiivistä parisuhdetta, jossa asutaan yhdessä. N46

Sitähän Ap ei kerro mihin suhteet oikeasti kariutui. Vanhat ongelmat voi nousta jälleen esiin vaikka suhteen nimi muuttuisi.

Vierailija
7/24 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

FWB suhdetta ei voi vain hakea ja aloittaa. FWB ollaan ensin ystäviä ja sit harrastetaan seksiäkin. Jos sä haet sitä, on se seksisuhde. Miksi käytät FWB sanaa lainkaan? Etsi seksisuhdetta tai suhdetta ilman sitoumuksia.

Vierailija
8/24 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte hakea mitään, voit olla ihan yksin ilman mitään seksi ja muita juttuja.

Vierailija
9/24 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte hakea mitään, voit olla ihan yksin ilman mitään seksi ja muita juttuja.

Mutta jos haluaa nauttia seksistä.

Vierailija
10/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jutuista tehdään turhan vaikeita? Ei taksiakaan tarvitse omistaa voidakseen käyttää sitä? Ei naistakaan tarvitse omistaa että voi viettää yön hänen luonaan? Ei tarvitse olla kokki voidakseen laittaa ruokaa? Valtaosa ihmisistä laittaa ruokaa vaikka eivät ole kokkeja. Saunan voi lämmittää & pestä selän yhteis(t)yön merkeissä?

Vierailija
11/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ymmärtä, että pitää sanoa hakevansa jotain fwb-suhdetta kun lähtökohtaisesti etsii seksisuhdetta. Mieti joku kiva sinkkuystäväsi, jolle esität ajatuksen. Niinhän se yleensä toimii.

Vierailija
12/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukosuhde. Viro/Puola/Liettua.

Muista kortsut!

Vierailija
13/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole miehenä edes jaksanut etsiä seksiä netistä koska ne markkinat ovat toivottoman vaikeat ja huonolaatuiset.

Jos miehenä etsii seksiä eikä ole top5% mies niin tarjolla on vain jotain itseään vanhempia tai huonommassa fyysisessä kunnossa olevia naisia eli täytyy aina tyytyä alaspäin, johon en suostu.

Itse haen parisuhdetta, koska sellaisen haluan, mutta myös sen takia, että sen myötä voin saada jotenkuten omantasoisen naisen.

Vierailija
14/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas, kun haluat olla hevosen kanssa! FWB on Finnish warmblood -hevosrotu, eli suomalainen puoliverinen. Olet oksettava ap.

Vierailija
15/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on tullut pari naista vastaan, jotka suoraan jo profiilissa etsii FWB-suhdetta.

Myös useita poly ja "luvalla" etsiviä naisia.

Vierailija
16/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on tullut pari naista vastaan, jotka suoraan jo profiilissa etsii FWB-suhdetta.

Myös useita poly ja "luvalla" etsiviä naisia.

Nämä polyt sun muut muodikkaat kyllä tuppaavat olemaan sen näköisiä, että täytyy olla jokinasteinen perverssio jotta sellaisen kanssa haluaa naida. 

Vierailija
17/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FWB suhdetta ei voi vain hakea ja aloittaa. FWB ollaan ensin ystäviä ja sit harrastetaan seksiäkin. Jos sä haet sitä, on se seksisuhde. Miksi käytät FWB sanaa lainkaan? Etsi seksisuhdetta tai suhdetta ilman sitoumuksia.

Miten niin, jos kaksi ihmistä hengailee kuin kaverukset ja paneskelee, niin ei kai se nyt ole pelkkä seksisuhde, jos tehdään muutakin kuin pannaan?

Vierailija
18/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös tuollaisesta joskus haaveillut, mutta harva nainen siihen suostuu. He kokevat joutuvansa hyväksikäytetyiksi. Tavallinen nainen vaihtaa seksiä parisuhteen etuihin. M49

Ihanko totta? Että pillua pitäisi jonkun naisen tarjota sinulle ilman että vaatii sinulta mutään???? Mitäpä naisen tuossa saa? Jumputitump panon jonkun haisevan örkin kanssa. Yäk.

Vierailija
19/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole miehenä edes jaksanut etsiä seksiä netistä koska ne markkinat ovat toivottoman vaikeat ja huonolaatuiset.

Jos miehenä etsii seksiä eikä ole top5% mies niin tarjolla on vain jotain itseään vanhempia tai huonommassa fyysisessä kunnossa olevia naisia eli täytyy aina tyytyä alaspäin, johon en suostu.

Itse haen parisuhdetta, koska sellaisen haluan, mutta myös sen takia, että sen myötä voin saada jotenkuten omantasoisen naisen.

Oivoi. Ikåvää kun sinä ja muut miehet ette saa irtopillua 19- vuotiailta tiukoilta isotissisiltä himoikkailta beibeiltä. Not. Sinä et saa edes itsesi ikäisiltä tai vanhemmilta koska olet vastenmielinen pska. Jatka vaan kouraasi lykkimistä!

Vierailija
20/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on neljä FWB-tyttö. Yksi tosin on minua huomattavasti vanhempi ja naimisissa, mutta muut ovat minua nuorempia. Twitteristä ja Instagramista löysin heidät. Mies24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan