Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mille nauroit viimeksi vedet silmissä?

Vierailija
17.11.2014 |

Eiköhän laiteta vähän piristystä tänne kaikkien vakavamielisten ketjujen keskelle! Kerro siis mille sinä nauroit viimeksi vedet silmissä?

Itse naureskelin niin että vatsaan sattui, kun luin ketjua jossa miehet kertovat huonoja seksikokemuksia naisista. Huhhuh :'D

Kommentit (76)

Vierailija
62/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi OIKEASTI pitää Putousta yms. hauskana? Onko se niin, että pitää alleviivata "hauskuutta", että on lupa nauraa? Vai mistä ihmeestä on kyse? Nauran vedet silmissä lähes päivittäin, mutta Putousta katsoessa tulee lähinnä myötähäpeän tunteita. Onko kyse huumorintajuttomuudesta, vai onko huumorintajuttomuutta se, että pitää olla peruukkia, kummia vaatteita, outoja puhetapoja ja sutkautuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:07"]Miten joku voi OIKEASTI pitää Putousta yms. hauskana? Onko se niin, että pitää alleviivata "hauskuutta", että on lupa nauraa? Vai mistä ihmeestä on kyse? Nauran vedet silmissä lähes päivittäin, mutta Putousta katsoessa tulee lähinnä myötähäpeän tunteita. Onko kyse huumorintajuttomuudesta, vai onko huumorintajuttomuutta se, että pitää olla peruukkia, kummia vaatteita, outoja puhetapoja ja sutkautuksia?
[/quote]

mulla meni pitkään että tajusin kuinka Putouksessa parodioidaan todella paljon esim kuluneen viikon juttuja. Ei välttämättä suuria juttuja mutta kuitenkin. Esimerkikai yksi sketsi, jossa oli neljä naista (äitiä) kahvilassa kitisemässä elämästään, ei naurattanut kaveriani ollenkaan, mutta minä nauroin koska seuraan Erilaiset äidit -sarjaa. Mutta totta se on, se ei vaan aukee kaikille

Vierailija
64/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:36"]

Kävelin naisen takana joka työnsi lasta vaunuissa. Tuijotin niin kauan vihaisesti lasta silmiin, että se alkoi itkemään. Sitten kävelin nopeasti äidin ja lapsen ohi. :D

[/quote]

juttuna hauska :D mut tekona ikävä :(

Vierailija
65/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:07"]Miten joku voi OIKEASTI pitää Putousta yms. hauskana? Onko se niin, että pitää alleviivata "hauskuutta", että on lupa nauraa? Vai mistä ihmeestä on kyse? Nauran vedet silmissä lähes päivittäin, mutta Putousta katsoessa tulee lähinnä myötähäpeän tunteita. Onko kyse huumorintajuttomuudesta, vai onko huumorintajuttomuutta se, että pitää olla peruukkia, kummia vaatteita, outoja puhetapoja ja sutkautuksia? [/quote] mulla meni pitkään että tajusin kuinka Putouksessa parodioidaan todella paljon esim kuluneen viikon juttuja. Ei välttämättä suuria juttuja mutta kuitenkin. Esimerkikai yksi sketsi, jossa oli neljä naista (äitiä) kahvilassa kitisemässä elämästään, ei naurattanut kaveriani ollenkaan, mutta minä nauroin koska seuraan Erilaiset äidit -sarjaa. Mutta totta se on, se ei vaan aukee kaikille

[/quote]

Putouksessa on paljon viitteitä juuri esim. viihdemaailmaan. Samoille ihmisille suunnattu ketkä muutenkin paljon katsovat televisiota jne. Onhan siinä usein semmoista väkisinnaurattamisen tuntua. En tiedä onko studioyleisölle erikseen kehotukset milloin tulee taputtaa ja milloin nauraa. Samat henkilöt tuntuvat katsovan Putousta, salkkareita, tosi-tv:tä, Possea jne.

Vierailija
66/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:36"]

Kävelin naisen takana joka työnsi lasta vaunuissa. Tuijotin niin kauan vihaisesti lasta silmiin, että se alkoi itkemään. Sitten kävelin nopeasti äidin ja lapsen ohi. :D

[/quote]

Teen usein vähän samanlaisia kepposia. Kauppojen ulos tms. kytkettyjä koiria saatan tuijottaa kunnes alkavat räksyttämään. :)

Vierailija
67/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt tylsä ja lälläri, mutta nauroin kylvettäessäni vauvaani, joka hoksasi, että käsillä voi läiskyttää vettä. Voi sitä riemua! :)

Vierailija
68/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:35"]Tämä on nyt tylsä ja lälläri, mutta nauroin kylvettäessäni vauvaani, joka hoksasi, että käsillä voi läiskyttää vettä. Voi sitä riemua! :)
[/quote]
yök.

Vierailija
69/76 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyläilemässä ja kaikki halusivat katsoa putousta. Mä nauroin vedet silmissä idiootteja tuttuja jotka piti putousta hauskana! XD

Vierailija
70/76 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ilmeelle kun se oli niin hassu. ;-) Kulmat kurtussa ja alahuuli kaksinkerroin ja ylähampaat näkyi kaninhampaina. :`D

Vierailija
71/76 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV palstan "naapurin äänekäs seksin harrastaminen".

Vierailija
72/76 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video Ellen DeGeneresistä ja pikkupojasta, joka halusi hänestä tyttöystävän.

Vierailija
74/76 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 11:25"]

Johtuu varmaan väsymyksestä, mutta selasin näitä kuvia eilen yöllä läppärillä sängyssä, mies nukkui vieressä ja mulla valu vedet silmistä kun piti tukahduttaa kovaäänistä naurua ettei toinen herää :D

http://www.buzzfeed.com/erinchack/photos-guaranteed-to-make-you-snicker

[/quote]Tää oli hyvä. Hymähtelin ja naurahtelin kuville ja sit tuli nro 17. Totaalirepeäminen :D

Vierailija
75/76 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 06:23"]

Tytöt on tyttöjä

[/quote]

Aika karu. Nauratti kyllä, mut samalla mietin miltä tuntuis olla itse tuolla. Pitäisin tota äijää ihan sekopäänä ja miettisin, aikooko se murhata vai raiskata vai mitä ihmettä.
Huvittaa kun tuolla kommenteissa jotkut tuntuu luulevan, että naiset pelkää koska "omg ihmissusi!" Sanoisin pikemminkin "omg psykopaatti!"

Vierailija
76/76 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 06:56"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 06:23"]

Tytöt on tyttöjä

[/quote]

Aika karu. Nauratti kyllä, mut samalla mietin miltä tuntuis olla itse tuolla. Pitäisin tota äijää ihan sekopäänä ja miettisin, aikooko se murhata vai raiskata vai mitä ihmettä.
Huvittaa kun tuolla kommenteissa jotkut tuntuu luulevan, että naiset pelkää koska "omg ihmissusi!" Sanoisin pikemminkin "omg psykopaatti!"

[/quote]

niin, ampuu itseään ensin päähän. ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä