Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kitalaki on ihan riekaleina, mitä tämä voi olla?

Vierailija
28.09.2014 |

En tajua mikä tähän kitalakeen yhtäkkiä tuli, yön aikana, siis 2yötä sitten. Aamulla tunsin kitalaessa muutaman "näppylän", nyt on koko kitalaki auki ja kipeä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppa

Vierailija
2/16 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuppa vaan herpes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kitalaki on kirjaimellisesti auki, niin kuppa. Jos vaan aiemmat näpyt ovat riekaleina, herpes.

Vierailija
4/16 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ihan vaan aftoja,tai olet syönyt tulista ruokaa tai vaikka paljon turkin pippuri karkkeja.Oikeesti,älkää lietsoko heti,eiköhän kirjoittanut osaa mennä lääkäriin jos suuhun tarttunutta sukupuolitautia epäilee syyksi ensimmäisenä.

Itselläni useinkin mausteisista ruoista lähtee nahkat kitalaesta tai on kipeitä kohtia aftojen takia.

Vierailija
5/16 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enterorokko?

Vierailija
6/16 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen on hyvä ja ottaa sen kukkahatun pois päästä.

Vierailija
7/16 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä rikki jos oon syöny paljon sipsejä.

Vierailija
8/16 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyöruusussakin tulee rakkuloita suuhun

Vierailija
9/16 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus juopottelin kolme päivää putkeen. En syönyt mitään, vain viinaa ja kaljaa join. sitten kun söin eka kerran, suu ja just kitalaki tuli tosi kipeäksi, sellaisia haavaumia tuntui olevan. Söin fetasalaattia silloin, ihme juttu. Kyllä se meni ohi sitten kuitenkin, mut pari päivää kesti, että oli vaikea syödä.

Vierailija
10/16 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enterorokkoa on kuulemma paljon liikkeellä.

Vierailija
11/16 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ruoka-aine allergiat aiheuttaa vähän kaikenlaisia suuoireita, mm. just rakkuloita ja haavaumia.

Vierailija
12/16 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aftoja noi on, tai sitten oot imeskellyt paljon kurkkukarkkeja, syönyt turkkareita tai muita väkeviä karkkeja. 

Vierailija
13/16 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina kovista karkeista rakkuloita, jotka aukeaa muutaman päivän päästä. Ei tarvi kuin muutama karkki imeskellä niin kitalakki on rakkuloita täynnä.

Vierailija
14/16 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori etten ollut kuulolla hetkeen. Kaksi ekaa vastausta vei taas pohjan tältä palstalta, ei jaksaisi. Kiitos muista asiallisista vastauksista <3. Sitäpaitsi, kaikki, kukkahatutkin saa vastata, toisin olisi nämä kuppa ja kuusi muuta mukavaa.

Ok., eli vedin tosiaankin salmiakkia pussillisen muutama ilta sitten, ehkä johtuu siitä, koska en yleensä syö ollenkaan karkkia. Tomaatti aiheuttaa mulle joskus, toisinaan sitten taas ei ;(.

Vierailija
15/16 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pelästyin kerran kun kieli meni ihan kummannäköiseksi ja haavaumille pariksi päiväksi. No, tajusin sitten että sehän johtuikin siitä kiivipakkauksesta minkä söin kerralla juuri aiemmin :D 

Vierailija
16/16 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiivi, ananas ja oregano mulla joskus saa kitalaen ihon rikki. Jos rakkuloita on ni ekana mullekin tuli enterorokko mieleen. Itse en silleen salmiakkia syö mut joo, kovien karkkien imeskely suuressa määrin vois tehdä kans ihon rikkoutumista, jos pitää kielellä karkkeja kitalakea vasten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi