Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mille nauroit viimeksi vedet silmissä?

Vierailija
17.11.2014 |

Eiköhän laiteta vähän piristystä tänne kaikkien vakavamielisten ketjujen keskelle! Kerro siis mille sinä nauroit viimeksi vedet silmissä?

Itse naureskelin niin että vatsaan sattui, kun luin ketjua jossa miehet kertovat huonoja seksikokemuksia naisista. Huhhuh :'D

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummini toi mulle ison kasan valkoisia mummo-sloggeja ja kysyi haluaisinko ne. Ne olivat käyttämättömiä, oli kuulemma mieheltään saanut vuosien aikana synttäri ja joululahjoiksi mutta olivat väärää mallia ja "liian seksikkäitä" (eli ei sitä kaikista korkeinta mallia joka ylettyy mahamakkaroiden yli) hänelle. Koitin pidätellä naurua ja vastata kohteliaasti etten ihan tuollaisia käytä (olen 20 ja alusvaatteeni ovat kauniita, värikkäitä ja suurimmaksi osaksi pitsisiä). Mummi tajusi mitä tarkoitin ja kävi itse nauramaan jolloin minäkin purskahdin nauruun. Kikatettiin sitten molemmat kyyneleet silmissä ja mahat kippuralla kun hän yritti kysyä että millaisia alushousuja minä sitten käytän "hammaslankaa?" :D Tää ei kuulosta yhtään niin hauskalta jälkikäteen, tajusin just. Sielä piti olla paikalla :D

Vierailija
42/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli pakko pidätellä hepulinaurua, koska en voinut lasteni vuoksi päästää sitä valloilleen. Tyttäreni, 6 v ja 9 v olivat saaneet kavereilta tehovalistusta seksiasioista. Itse olen näitä asioita aika vähän heidän kanssaan puhunut.. Olivat porukalla kaverin kanssa arvelleet, että eräs 12 lapsen äiti on harrastanut paljon seksiä, koska niin monta lasta. Ja pistivät minut selän seinää vasten, että olenko minäkin siis TODELLAKIN harrastanut seksiä, koska he ovat syntyneet. Yritin siinä pitää ilmeen pokerina, ja selittää että kyllä, olen harrastanut. Vanhempi sitten katsoi anovasti, ja kysyi, että voisitteko vielä yhden erran isin kanssa tehdä "sitä", jotta saataisiin vielä vauva meille.

Vierailija
44/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
45/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihana mummi sulla, 33! Olisipa omani vielä elossa... Tuo oli ainoa oikeasti hauska juttu tässä ketjussa, voin niin kuvitella tilanteen. :D

Vierailija
46/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katoin Putouksen pikahahmojen esittelyn ensi kertaa. En meinannut saada henkeä kun räkätin lähes pissat housuissa :)).

Vierailija
47/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:41"]

Näin se huumorintaju on erilaista. Mikään kerrotuista jutuista ei naurattanut minua.

[/quote]

Sama.

Vierailija
48/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoplaa

Vierailija
49/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
50/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:11"]Tälle:

http://www.feissarimokat.com/2014/07/keittaja-kaarina/
[/quote]

:DDD

Vierailija
51/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari viikkoa tehnyt toita ihan ylikierroksilla ja kerannyt tuntuvan univajeen. Yhtena iltana tulin myohaan kotiin, ja miehella oli televisio auki, sielta tuli joku ruuduntayte-kotivideoshow. Yhdessa videoista iso kukko veti henkea ja kieeeeeeekuuuuuuuiiiii varmaan puolen minuutin ajan! Puolivalissa hengenvetoa kramppasin jo sohvalla vedet silmissa ja kieunta vain jatkui ja jatkui! Uskomatonta.

Tuossa viela linkki:

Vierailija
52/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin naisen takana joka työnsi lasta vaunuissa. Tuijotin niin kauan vihaisesti lasta silmiin, että se alkoi itkemään. Sitten kävelin nopeasti äidin ja lapsen ohi. :D

Vierailija
53/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
54/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:30"]

Olen pari viikkoa tehnyt toita ihan ylikierroksilla ja kerannyt tuntuvan univajeen. Yhtena iltana tulin myohaan kotiin, ja miehella oli televisio auki, sielta tuli joku ruuduntayte-kotivideoshow. Yhdessa videoista iso kukko veti henkea ja kieeeeeeekuuuuuuuiiiii varmaan puolen minuutin ajan! Puolivalissa hengenvetoa kramppasin jo sohvalla vedet silmissa ja kieunta vain jatkui ja jatkui! Uskomatonta.

Tuossa viela linkki:

[/quote]

Tässä jutussa mua nauratti oma lukuvirhe :D Luin että videossa UKKO veti henkeä ja kiiiiiieeeeeekui pitkään :D Vähän ihmetytti että mitähän se tarkoittaa kunnes katoin videon :D

Vierailija
55/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:36"]

Kävelin naisen takana joka työnsi lasta vaunuissa. Tuijotin niin kauan vihaisesti lasta silmiin, että se alkoi itkemään. Sitten kävelin nopeasti äidin ja lapsen ohi. :D

[/quote]

Missä vaiheessa tätä tilannetta nauroit kyyneleet silmissä?

Vierailija
56/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
57/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
58/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:36"]

[/quote]

Missä vaiheessa tätä tilannetta nauroit kyyneleet silmissä?

[/quote]

Heti kun pääsin sopivan matkan päähän parivaljakosta. XD

Vierailija
59/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 19:36"]

Viime viikolla kirpparilla kun näin AROMIPESÄN yhdellä pöydällä. Ensin kävelin ohi mutta piti palata takaisin katsomaan näinkö oikein. Näin oikein. Kaverin kanssa naurettiin vedet silmissä.

[/quote]

Ei kannattais nauraa. Aromipesän keksijä ei ole mikään turha kaveri. Tienasi 34 miljoonaa vuonna 2011.

Vierailija
60/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-palstan luuskille!