Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten haluaisit kuolla?

Vierailija
24.11.2014 |

Itse haluaisin lähteä ykskaks jolloin kaikki muuttuisi vihdoin paremmaks. En ikinä haluaisi elää niin vanhaksi että joku muu joutuisi hoitamaan minua. En tahdo omasta puolisostani uutta omaishoitajaa tähän kylmään moraalittomaan maailmaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin varmaan monta rauhoittavaa, menisin yksin metsään aseen kanssa. Pum. Olisin poissa. Olen tuota pyöritellyt päässäni paljon vaikkei ikää vielä hirveästi ole.

Vierailija
2/11 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivuttomasti ja nopeasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivosini että kuolisin vanhana viking line risteilyllä laivan kannella joulukuussa jossain lämpimässä kohdassa aurinkotuolissa katsellessani samalla itämeren avomerelle lumisateeseen ja sitten vain nukahtaisin lopulliseen uneen :)

Vierailija
4/11 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuolla vanhana (100+) mutta tervejärkisenä rakkaitteni ympäröimänä rauhallisesti nukkumalla tai nopeaan infarktiin.

Vierailija
5/11 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nukahtaa rauhallisesti ikiuneen. Ilman kipuja ja pelkoa. Onnellisena eletystä elämästä ja kaikesta minkä se on mulle antanut, iloineen ja suruineen.

Vierailija
6/11 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehtiä jättää rauhassa hyvästit ja olla vanha (yli 90 ainakin). Kivuttomasti, mutta eniten toivon, etten sairastu muistisairauteen. 

Vierailija
7/11 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuolla nukkuessani sydänkohtaukseen, silloin kun pääsen vielä hyvin liikkumaan ja pää on kunnossa.

En ikimaailmassa halua elää niin vanhaksi, että tarvitsen jatkuvaa hoitoa.

Vierailija
8/11 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaporilainen <3

Vierailija
9/11 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden synnytyksen yhteydessä meinasin kuolla verenhukkaan, verenpaine oli enää 0/50. Ihana tunne, jos niin saisi lähteä ilman kipua en pelkäisi kuolemaa.

Mutta joo, saappaat jalassa ilman vuosien vanhainkotielämää!! Kodin kuvalehdessä oli juuri artikkeli naisesta joka asuu mielummin hotellissa kuin vanhainkodissa, palvelu pelaa ja joka päivä joku tarkistaa että on hengissä. On vapaa liikkumaan ulkona, käymään kaupungilla ja elämään normaalia elämää mikä vanhainkodissa estetään.

Vierailija
10/11 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti, terveenä.

Vierailija
11/11 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirteänä vanhuksena elää 100 vuotta ja sitten mennä yhtäkkiä nukkuessa kammiovärinään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi