Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mille nauroit viimeksi vedet silmissä?

Vierailija
17.11.2014 |

Eiköhän laiteta vähän piristystä tänne kaikkien vakavamielisten ketjujen keskelle! Kerro siis mille sinä nauroit viimeksi vedet silmissä?

Itse naureskelin niin että vatsaan sattui, kun luin ketjua jossa miehet kertovat huonoja seksikokemuksia naisista. Huhhuh :'D

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuville muotokuvataituoinneista. Ei ne melkein koskaan näytä siltä ihmiseltä, jota pitäisi esittää. Ja osa on vaan ihan kammottavia. :DD

Vierailija
22/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellit kuntoon Auvo ja sen kokkailut...pissit pääs melkein pöksyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin sille kun mun lapsi tuumiskeli maailman menoa ja että mitä jos kuolis huomenna niin mitä pitäis vielä tehdä. No mä sanoin että en tekis muuta kuin soittaisin muutaman puhelun ja laittaisin kädet ristiin. Tyttö mietti hetken ja sanoi että "mä ainakin lottoaisin". Mä ihmettelin että miksi. No siksi että olis jälkipolville rahaa. Tais tuo viimeinen päivä olla aatoksissa kauempana kun jälkipolvia ei tuu vielä pitkään aikaan.

Vierailija
25/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kirpparilla kun näin AROMIPESÄN yhdellä pöydällä. Ensin kävelin ohi mutta piti palata takaisin katsomaan näinkö oikein. Näin oikein. Kaverin kanssa naurettiin vedet silmissä.

Vierailija
26/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja koira leikki viikonloppuna omaa leikkiä jonka nimi on kuulemma housupallo. Mies laittaa pallon taskuun ja koira yrittää ottaa sitä taskusta. Miehen "tanssiliikkeet" ja koiran hyppely oli jotain niin hulvatonta että meinasin pissata housuun.

Vierailija
27/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 19:34"]http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/b5/e3/0e/b5e30ef09faeb459b2b8df750d40825f.jpg

tälle. Vaikka vanha juttu onkin.
[/quote]

Teksti on suttuinen...?

Vierailija
29/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan ja koiran elämää. Koiranpentu yritti saada hyllylle nostetun pallon itselleen. Vaikka kuinka yritti niin pallo oli sille liian korkealla. Kissa katseli pitkään ja välillä näytti siltä että olisi yrittänyt tassullaan silmiään peittää. Lopulta kissa oli koiranpennun kaveri ja kävi hyppäämässä hyllylle ja pudotti pallon koiran eteen. Sitten kissa taas täsmälleen samaan paikkaan jatkamaan makoilua. Koira taas säntäili pallon kanssa.

Kuumeisena pienetkin asiat naurattavat hillittömästi.

Vierailija
30/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vino showlle.

Vierailija
31/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai väsymyksellä tietysti osansa asiaansa, mutta juttelin miehen kanssa puhelimessa siitä kun olin käynyt tänään Helsingissä Nappitalossa asioimassa. Mies kysyi hämmästyneenä vähän huvittuneen kuuloisena että "Siis missä sä kävit?" Vastasin että Nappitalossa. "AI mä kuulin et sä sanoit käynees Nakkitalossa. Luulin että puhuit Makkaratalosta ja luulit et sen nimi on Nakkitalo"

Jotenki vieläki vähän naurattaa :D

Vierailija
32/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 19:34"]http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/b5/e3/0e/b5e30ef09faeb459b2b8df750d40825f.jpg

tälle. Vaikka vanha juttu onkin.
[/quote]

Teksti on suttuinen...?
[/quote]

teksti ei ole se pointti. Siinä itseasiassa lukee että tarina kuvan takana on oikeasti se, että tuo nainen loukkasi jalkansa ja veri on peräisin siitä. Hyvän huumorin omaavana kuitenkin postasi tuollaisen kuvan. Ja näin on pohja viety vitsiltä.

Vierailija
33/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin ja vastentahtoisen dementikon keskustelulle:

Laitetaanko nämä siniset housut?

Ei, haluan mustat housut

Ei sinulla ole mustia housuja 

Onhan, ne ovat sinun kädessäsi

Hyvä on laitetaan nämä mustat housut

Eivät ne ole mustat, itsehän sanoit että ne on siniset, haluan mustat

Mutta kun sinulla ei ole mustia housuja vain nämä siniset ja sitten harmaat

Onhan minulla mustat housut, ne ovat kädessäsi.

No, minä laitan nämä housut

EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, minä haluan ne mustat housut.

Laitetaanko sitten harmaat housut, onko ne mielestäsi mustat

Työkaveri mummon molemmat housut kädessä:

Kummat laitetaan?

Laitetaan hame!

Vierailija
34/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se huumorintaju on erilaista. Mikään kerrotuista jutuista ei naurattanut minua.

Vierailija
36/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 19:36"]Mies ja koira leikki viikonloppuna omaa leikkiä jonka nimi on kuulemma housupallo. Mies laittaa pallon taskuun ja koira yrittää ottaa sitä taskusta. Miehen "tanssiliikkeet" ja koiran hyppely oli jotain niin hulvatonta että meinasin pissata housuun.
[/quote]Sinuna en nauraisi jos koira vie mieheltä väärät pallot

Vierailija
37/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:41"]

Näin se huumorintaju on erilaista. Mikään kerrotuista jutuista ei naurattanut minua.

[/quote]

Voitko laittaa esimerkin, millainen juttu sinua sitten naurattaisi?

Vierailija
38/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 19:34"]Nauroin sille kun mun lapsi tuumiskeli maailman menoa ja että mitä jos kuolis huomenna niin mitä pitäis vielä tehdä. No mä sanoin että en tekis muuta kuin soittaisin muutaman puhelun ja laittaisin kädet ristiin. Tyttö mietti hetken ja sanoi että "mä ainakin lottoaisin". Mä ihmettelin että miksi. No siksi että olis jälkipolville rahaa. Tais tuo viimeinen päivä olla aatoksissa kauempana kun jälkipolvia ei tuu vielä pitkään aikaan.
[/quote]

Oli tosi hauskaa...

Vierailija
39/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran ihan päivittäin vedet silmissä melkein tukehtumiseen asti, monta kertaa vieläpä. Mille sattuu, yleensä huonoille jutuille. Hauska luokka..:D

Vierailija
40/76 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:41"]

[/quote]

Voitko laittaa esimerkin, millainen juttu sinua sitten naurattaisi?
[/quote]

Juutubepätkä oli hauska. Täytyy tosin tietää molemmat sarjat että ymmärtää.