Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ratkaisu inttitasa-arvoon: Naisten pakollinen talouskoulu

Vierailija
16.11.2014 |

En oikein ymmärrä tällä ja muilla foorumeilla vellonutta keskustelua tasa-arvon ongelmista, joista yhtenä nähdään misten intti. Näin itse intin käyneenä alikkina keksin loistoratkaisun tähän: 

Miehille kuuluu intti tai sivari, naisille talouskoulu. Siellä opitaan kodinhoitoa kuten kodin puhtaanapito ja ruuanlaitto, sopiva käytös (intissäkin näet yhä painotetaan moista niin miksei naisillekin) sekä järkevä taloudenhoito raha-asioissa. 

Kyllä joka naiselta lohkeaa puoli vuotta tuollaiseen perusopintojen ja lukion/ amiksen jälkeen kun miehillä on oma koitoksensa. Sitäpaitsi talouskoulu sopii naisille vahvistamaan heille sopivia ominaisuuksia. Olen tavannut hyvinkin holtittomia sekä ihme kyllä uusavuttomia pissiksiä typyköissä jotka iältään luetaan täysikäisiin mutta eivät sitä kyllä tosiaankaan ole. 

Talouskoulu olisi oikea "naisten koulu", siinä kuin intti "miesten koulu". Ja jotkut naiset saattaisivat jopa nauttakin tuosta, kuten miehet armeijasta.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vaan palkka-armeija asevelvollisuuden tilalle. En kannata kokonaisen ikäluokan elämästä vuoden tuhlaamista toisarvoiseen puuhasteluun, varsinkin kun suomalainen koulutususko jätättää meidät jo muutenkin kansainvälisiä verrokkeja jälkeen monella alalla.

Vierailija
42/93 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta maamme voima on juuri siinä, että meillä on armeija. Vaikka sotatilanteessa taidot ovatkin ruosteessa on ainakin taustalla jotkut alkeet. Jos tulee sota silloin kyllä maata on puolustettava oli koulutus tai ei. Vai karkuunko aiotte juosta? Ukrainan tilannehan on surkea koska armeija on mikä on. Sotatilanteessa ei riitä se palkkaarmeija.

Siviilipalvelus kirjastossa on naurettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa Intistä tehtiin tasa-arvoinen!

Suomessahan Naiset saa asua keskenään väljemmissä punkissa kuin miehet, Naisille taataan kerran päivään suihku tai sauna kun miehilee se taataan vain kerran viikkoon (paitsi kokit ja sairaanhoitajat) ym. kevennyksiä, joita naisille annetaan.

Ruotsissa naiset joutuvat nukkumaan samassa tuvassa miesten kanssa, käyvät samassa suihkussa (yhteissuihkut ilman väliseiniä) ja vessassa. Huvittavinta oli se kun ruotsin feministit saivat tahtonsa läpi, ja armeijassa kiellettiin kaikki uima-asut, koska kaikki vaihtoehdot olisivat loukannet joko miehiä tai naisia (eihän sukupuolineutraalissa armeijassa voida edes uima-asuja eritellä miesten ja naisten kesken). Nyt kaikki joutuvat uimaan alasti ja toki samalla vuorolla.

Mitenköhän Suomen kukkahattutädit regoisivat jos Suomenkin armeijasta tehtäisiin sukupuolineutraali ja kaikki olisivat vain sotilaita toistensa joukossa, niin alastomana kuin vaatteilla.

Vierailija
44/93 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 21:28"]Maksaa liikaa hyötyyn nähden. Onhan nykyään siviilipalvelus mahdollisuus, niin en näe tilausta kotitalouskoululle, joka olisi nimenomaan naisille suunnattu. Ei se mitään tasa-arvoa ole, jos sukupuolen mukaan jaettaisiin toiset siviilipalvelukseen tai toiset armeijaan.
[/quote]
Sekö on tasa-arvoa että miesten on pakko valita armeija/sivari mutta naiset ovat sen ajan tekemässä mitä haluavat?

Vierailija
45/93 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet nero. *huutonaurua* xD

Vierailija
46/93 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 21:36"]

Voi vaimoparkoja kun ukot eivät osaa edes kauluspaitaansa silittää.

[/quote]

No se onkin naisten homma.

Vierailija
47/93 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:36"]

[/quote]

[/quote]

Ehkä silloin 50-luvulla.

Jos meillä mies haluaa silitetyn kauluspaidan niin herra joutuu silittämään ihan itse. Onneksi hän ei olekaan niin uusavuton  kuin 90 prosenttia tapaamistani miehistä.

Vierailija
48/93 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään huono ehdotus.

Vierailija
49/93 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:38"]

[/quote]

[/quote]

Ehkä silloin 50-luvulla.

Jos meillä mies haluaa silitetyn kauluspaidan niin herra joutuu silittämään ihan itse. Onneksi hän ei olekaan niin uusavuton  kuin 90 prosenttia tapaamistani miehistä.

[/quote]

No entä jos rouva haluaa vaikkapa autoonsa talvirenkaat? Vaihdetaanko itse vai laitetaanko mies asialle?

Vierailija
50/93 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava

Vierailija
51/93 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:38"]

[/quote]

[/quote]

Ehkä silloin 50-luvulla.

[/quote]

No entä jos rouva haluaa vaikkapa autoonsa talvirenkaat? Vaihdetaanko itse vai laitetaanko mies asialle?
[/quote]
Kysymys ei ollu mulle mutta vastaan silti. Vaihdetaan itse.

Vierailija
52/93 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:41"]

[/quote]

[/quote]

Ehkä silloin 50-luvulla.

[/quote]

[/quote]

Vaihdan kuule ihan itse. En ole myöskään uusavuton eikä renkaiden vaihtaminen ole mitään rakettitiedettä.

Vierailija
53/93 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 21:47"]

Tämä yhteiskunta nyt vaan ei pyöri ilman niitä naisia, jotka tehtailevat lisää lapsia.  Ja kun niitä lapsia tulee, ne on hoidettava. Ilman miesten metsäleikkejä se yhteiskunta pyörii vallan hyvin.

[/quote] Miten lapset liittyy tähän asiaan millään tavalla?
[/quote]

No kukas ne lapset hoitaa sodan aikana kun kaikki on sotimassa? Siis senhän takia naiset ei mene armeijaan. Heistä on enemmän hyötyä kotona.

Vierailija
54/93 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 21:32"]

En kannata. Ainoa tasa-arvoinen ratkaisu olisi sukupuolesta riippumaton asevelvollisuus.

[/quote]

Niinpä, eli reaalimaailmassa siirryttäisiin siis palkka-armeijaan, koska valtiolla ei ole resursseja pistää naisia sivariin tai inttiin

Vierailija
55/93 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:45"]

[/quote]

[/quote]

Ehkä silloin 50-luvulla.

[/quote]

[/quote]

Vaihdan kuule ihan itse. En ole myöskään uusavuton eikä renkaiden vaihtaminen ole mitään rakettitiedettä.

[/quote]

No ei kai siinä sitten, teillä hommat toimii ja hyvä niin. Valitettavasti jokaisessa suhteessa näin ei ole.

Vierailija
56/93 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei ole ei, mutta ihan perstuntumalta voisin väittää, että kyllä useampi mies silittää itse kauluspaitansa kuin nainen vaihtaa talvirenkaansa.

Vierailija
57/93 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Next

Vierailija
58/93 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:49"]

[/quote]

[/quote]

Ehkä silloin 50-luvulla.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No ei kai siinä sitten, teillä hommat toimii ja hyvä niin. Valitettavasti jokaisessa suhteessa näin ei ole.

[/quote]

Monissa suhteissa miesten hommat tekee mies ja ne ns. naisten hommat tehdään puoliksi. Sen olen huomannut, sitä vain pidetään automaationa eikä siihen kiinnitetä mitään huomiota. Toki näillä foorumeilla ketään ei myönnä tätä, mutta tälläistä näkee jatkuvasti.

Vierailija
59/93 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:45"]

[/quote]

Ei ole ei, mutta ihan perstuntumalta voisin väittää, että kyllä useampi mies silittää itse kauluspaitansa kuin nainen vaihtaa talvirenkaansa.
[/quote]
Kuinkahan suuressa osassa nainen tiskaa tai vaikka imuroi miestä useammin?

Vierailija
60/93 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:49"]

[/quote]

[/quote]

Ehkä silloin 50-luvulla.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Monissa suhteissa miesten hommat tekee mies ja ne ns. naisten hommat tehdään puoliksi. Sen olen huomannut, sitä vain pidetään automaationa eikä siihen kiinnitetä mitään huomiota. Toki näillä foorumeilla ketään ei myönnä tätä, mutta tälläistä näkee jatkuvasti.
[/quote]
KUKAAN!!