Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailusuhde peruttu? Nuori koirani pissasi miehen takapihan rottinkikalusteille

Vierailija
27.09.2021 |

Koira oli minulla jo ennen kuin tapasin tämän miehen, jonka kanssa näemme ja viestittelemme jo hyvin, hyvin tiiviisti. Koirani on sisäsiisti, mutta vähän hölmö vielä. Nyt viikonloppuna otin koiran ensimmäistä kertaa mukaan miehen kotiin viettääksemme viikonloppu yhdessä tällä kertaa siellä.

Olen itse aivan rakastunut pieneen, kilttiin koiraani, ja myönnän olevani hieman sokea sille, pitävätkö muut koirastani itse asiassa ollenkaan. Mies leikkii sen kanssa ja lähtee pihalle mukaan, eli osallistuu siis koira-arkeen. Hänellä ei kuitenkaan ole koskaan ollut lemmikkejä, paitsi lapsena pari kissaa joita ei juuri muista.

Vierailun viimeisenä päivänä eli eilen aamulla varhain lähdin viemään koiraa tarpeilleen, mies jäi sänkyyn, muttemme ehtineet koiran kanssa pihasta, kun se pissasi kuistin rottinkisohvan reunaan. Puhdistin pissan huolellisesti, ja palasin kertomaan asiasta.

Mies meni kuistille, tuijotti märkää länttiä kivetyksessä, ja pyysi hyvin ystävällisesti meitä poistumaan kuitenkin sanoen, että koirakin on taas tervetullut kun se on vähän kasvanut.

Kuten sanoin, tavallisesti olemme yhteydessä hyvin tiiviisti, oikeastaan niin tiiviisti että vapaa-aikani menee tällä hetkellä koiraan ja mieheen sataprosenttisesti, mutta miehestä ei nyt ole käytännössä 24 tuntiin kuulunut yhtään mitään. Itse ne kehtaa kysyä perään, koska hävettää, vaikka koira ei tehnyt tahallaan.

Ehkä aikuisesta ihmisestä on vaikea koulia koiraihmistä, kun koiriin ei ole koskaan ollut mitään kosketusta? Ja eikö kuulostakin siltä, että mies ei itse asiassa tykkää koirastani ylipäätään, jolloin pissa rottinkisohvassa katkaisi vain kamelin selän?

Suhde vaikutti lupaavalta, mutta näyttää tosiaan siltä, että ajankohta tai suhteellisen pysyvät olosuhteet (eli koira) eivät ole parhaat mahdolliset.

Onko suhde peruttu? Jos kuvittelette itsenne miehen asemaan, olisinko minä (ja koirani…) enää tervetullut osaksi elämäänne?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n reaktio vasta järkevä onkin, kirjoittelee vauvapalstalle, eikä yritä henkilökohtaisesti selvittää asiaa?! Siinä tulee ap.n todellinen luonne esiin, ei vaan voi myöntää, että mokasi koiransa kanssa ja joku voi siitä pahastua.

Aapee siivosi koiransa jäljet, kertoi tapahtuneesta heti miehelle ja pahoitteli tapahtunutta. Mitä vielä, pitäisikö kustantaa miehelle joku kylpyläloma jotta ukkeli pääsee yli yhdestä pentukusesta?

Vierailija
82/90 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n reaktio vasta järkevä onkin, kirjoittelee vauvapalstalle, eikä yritä henkilökohtaisesti selvittää asiaa?! Siinä tulee ap.n todellinen luonne esiin, ei vaan voi myöntää, että mokasi koiransa kanssa ja joku voi siitä pahastua.

Aapee siivosi koiransa jäljet, kertoi tapahtuneesta heti miehelle ja pahoitteli tapahtunutta. Mitä vielä, pitäisikö kustantaa miehelle joku kylpyläloma jotta ukkeli pääsee yli yhdestä pentukusesta?

Virhe tapahtui jo ennen kuin koira kusi sohvaan. Koulutus koulutus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virhe tapahtui jo ennen kuin koira kusi sohvaan. Koulutus koulutus...

Koulutus ei tee yhdestäkään eläimestä tai sen paremmin ihmisestäkään immuunia vahingoille.

Vierailija
84/90 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi hetkeään koiranomistajaa, joka ei kouluta rakkiaan. Ilmeisesti mies aavisti, että alat kusettamaan koiraa hänen pihassaan, niin kuin yleensä tapana on.

Vierailija
85/90 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla asenteella moni menee vuosia. Siis, että ei pikku kusi haittaa, kunnes siinä tontin nurkalla käy useita koiria vuorotellen.

Vierailija
86/90 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä esimerkki miksi koiraihmiset eivät pääse jatkoon.114

Vierailija
87/90 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että mammoilta riittää ymmärrystä jos olutta vähän läikähtää sohvalle, sehän on vain vahinko. Ja jos pitsapala tipahtaa valkoiselle sohvalle, ei hätää, ei niuhoteta pienistä. Kalsareissakin saa olla jarrutusjäljet, ja etumus keltainen, sehän on vain pissaa, ei haittaa.

Vierailija
88/90 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla asenteella moni menee vuosia. Siis, että ei pikku kusi haittaa, kunnes siinä tontin nurkalla käy useita koiria vuorotellen.

En ole ikinä törmännyt tuollaiseen. Ehkä liikutaan vähän erityyppisissä piireissä.

Vierailija
89/90 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut näissä tilanteissa molemmilla puolilla. Minulla on ollut koiria ja lapsia, ja on ollut sellaisia aikoja että ei ole kumpaakaan ja minulla on siisti koti.

Olennaisin juttu ei ole se, että mitä tapahtui. Kun on syyntakeettomia, aina voi sattua. Se mikä vaikuttaa aikuisten väliseen suhteeseen on se, miten tilanteen jälkipuinti menee.

Minulle tulee sotketun kodin omistajana epämukava olo seuraavista reaktioista:

"Oho, no ei se mitään kun eihän sinun sohva muutenkaan uusi ollut"

"Hups, mutta onneksi vauvan pissa nyt ei ketään haittaa"

"No kerrankos nyt mehumuki kaatuu matolle, mutta minähän pyyhin sitä niin se on ihan hyvä jo"

Seuraavat taas vakuuttavat minut siitä, että minua ja kotiani kunnioitetaan:

"Anteeksi todella paljon, minun moka. En enää koskaan ota häneltä vaippaa pois muualla kuin kylpyhuoneessa."

"Ymmärrän että voi tuntua inhottavalta, että sinulla on huonekalussa pissaa, vaikka sitä onkin yritetty pestä. Haluatko, että vien sen pesulaan jotta se saadaan oikeasti puhtaaksi?"

"Minusta tuntuu, että oli vähän liian aikaista tulla kyläilemään näin nuoren pennun kanssa. Meillä meni jo kotona niin hyvin. En enää tuo Mustia, jos et varta vasten kutsu, vaikka se varmasti rajoittaa tapailuamme aika tavalla."

Ja HUOM - kodin omistajan todennäköisesti sanoisin noihin kaikkiin jälkimmäisiin kommentteihin, että asia on ok, eikä tarvitse ruveta pesulaa maksamaan ja pentu voi tulla jatkossakin. Tärkeintä on se, että vierailija osoittaa ymmärtävänsä, miten vieraillessa toisen kotiin suhtaudutaan, eli ei ole mitään estettä pyytää tätä henkilöä käymään.

Vierailija
90/90 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että mammoilta riittää ymmärrystä jos olutta vähän läikähtää sohvalle, sehän on vain vahinko. Ja jos pitsapala tipahtaa valkoiselle sohvalle, ei hätää, ei niuhoteta pienistä. Kalsareissakin saa olla jarrutusjäljet, ja etumus keltainen, sehän on vain pissaa, ei haittaa.

En ikinä huolisi puolisokseni tyyppiä jolle kaljan läikkyminen tai pitsapalan putoaminen on ongelma. Toivottavasti ei kukaan muukaan huoli.

Housuunsa kuseva ja paskova mies tuskin myöskään päätyy parisuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän