Mies lähti panemaan toista ja jätti mulle kaikki kotityöt!
Eroa suunnitellaan ja mies löytänyt uuden panokaverin. Koko päivän aikoo luuhata ton uuden naisen kanssa ja harrastuksissaan. Jätti mulle kaikki kotityöt, vaikka mun pitäis duuni-asioitakin jossain välissä ehtiä hoitaa!
Arvatkaa VITUTTAAKO? Jätänkö kaikki hommat sikseen ja teen vaan omia työjuttuja ja olen lapsen kanssa?? Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Ja tämä tarina on valitettavasti tosi. :(
Kommentit (68)
kamat äijän pihalle...yleensä äiti ottaa lapsen/lapset...eron sattuessa..siinä tapauksessa vain isä.jos äiti ei sairauden tms.voi ottaa jälkikasvua ...
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:36"]
Hieno miesvihaketju, taputukset!"
[/quote
Hei, miten tämä liittyy tähän ketjuun? Väitätäkö, että olisi ihan ok, että joku nainen jättäisi miehen siivoamaan, pyykkäämään, silittämään naisen paitoja ja hoitamaan lapsia sillä välin kun nainen harrastaa ja käy panemassa muita miehiä? Saman logiikan mukaan tuon pitäisi olla ihan OK. Muutenhan on kyseessä "naisviha"?
Olen niin surullinen ap:n puolesta :( Miksi sulla nainen ei ole mitään arvostusta itseäsi kohtaan? Kuka sua on aiemmin kohdellut niin huonosti, ettet enää itsekään välitä itsestäsi? Rahalla ei ole tässä mitään väliä, kyllä yhteiskunta tulee vastaan jos siitä kiinni on etkä kadulle joudu.
Tää ero oli mun ehdotus, eli tavallaanhan minä olen tehnyt aloitteen perheen rikkomisesta. Syy ei ollut sen kummempi, kuin että tajusin etten ole ollut miehen kanssa onnellinen enää vuosiin ja tulevaisuuus yhdessä tuntui mahdottomalta.. Siis kaikki oli muuten ok, eikä vieraissakäyntiä silloin ollut. Tilanne on nyt kuitenkin tämä ja mun pitää yrittää hoitaa homma järkevästi loppuun. Mutta Vituttaa! Pakko purkaa jonnekin. Ap
Eli ajattelit että haluat erota, muttet luopua mistään? Nyt mies onkin siirtynyt eteenpäin ja löytänyt uuden ja sekös sinua vituttaa. Maksaako mies teillä suurimman osan menoista ja sinä olet huolehtinut kotitöistä?
TÄN KETJUN OTSIKOSSA ON LIEKKIKUVAKE = YLLÄPIDON ALOITTAMA. IGNOORATKAA TÄLLASET FEIKKIKETJUT!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:17"]
TÄN KETJUN OTSIKOSSA ON LIEKKIKUVAKE = YLLÄPIDON ALOITTAMA. IGNOORATKAA TÄLLASET FEIKKIKETJUT!
[/quote]
Oisin tosi onnellinen jos tää ois feikki. ap
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:13"]
Eli ajattelit että haluat erota, muttet luopua mistään? Nyt mies onkin siirtynyt eteenpäin ja löytänyt uuden ja sekös sinua vituttaa. Maksaako mies teillä suurimman osan menoista ja sinä olet huolehtinut kotitöistä?
[/quote]
Maksaa. Siks tää talouspuoli pitää hoitaa ensin kuntoon, eli saada lisätöitä. Pummiks en halua ryhtyä, enkä siksi aio sossuun marssia. Mielummin lähen vaikka kadun kulmaan kun otan ilmaseks mitään tän jälkeen enää vastaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:36"]
Hieno miesvihaketju, taputukset!"
[/quote
Hei, miten tämä liittyy tähän ketjuun? Väitätäkö, että olisi ihan ok, että joku nainen jättäisi miehen siivoamaan, pyykkäämään, silittämään naisen paitoja ja hoitamaan lapsia sillä välin kun nainen harrastaa ja käy panemassa muita miehiä? Saman logiikan mukaan tuon pitäisi olla ihan OK. Muutenhan on kyseessä "naisviha"?
[/quote]
Kollektiivisesta miesvihasta kirjoittaminen näyttää olevan jollekulle ajankohtainen asia. Siitä on käynnissä oma keskustelunsa:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4320032/ketju/miksi_av_palstalla_vahatellaan_miesvihaa/sivu/1
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:23"]
[/quote]
Maksaa. Siks tää talouspuoli pitää hoitaa ensin kuntoon, eli saada lisätöitä. Pummiks en halua ryhtyä, enkä siksi aio sossuun marssia. Mielummin lähen vaikka kadun kulmaan kun otan ilmaseks mitään tän jälkeen enää vastaan. Ap
[/quote]
Eli "kunnian" takiasi paskot vielä lisää itsetuntosi, elämäsi ja sen lisäksi sen mallin, minkä annat parisuhteista lapsillesi.
Hoksaatko sä nainen nyt ollenkaan, että nuo vaikutukset ulottuu koko loppuelämäksi?
Nää "lapsen takia" tyypit on ihan käsittämättömiä... Lapsesta viis veisataan! Ei vaan itse uskalleta/viitsitä/jakseta lähteä!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:23"]
[/quote]
[/quote]
No jos mies on eronne jälkeen jatkanut sinunkin osuuden maksamista, niin tietysti sinäkin jatkat samalla tavalla kotitöitä. Vai mitä jos mies vain päättääkin ettei enää tahdo maksaa enempää vaan haluaa käyttää rahansa muuten? Olisiko sekin ok?
Sinähän halusit etteivät asiat muutu vaikka halusit eron.
Ja vielä: eihän tuo mikään miehen syrjähyppy ole kun olette eronneet. Vieläpä sinun aloitteestasi.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:30"]
Mulla sama, ja ei olla edes eroamassa. Kotitöitä en kyllä tee, mies tulkoon tänne p.skaläävään sit kun kotiutuu. Ahdistaa vaan tosi paljon. Olisko neuvoja miten tän kiukun ja mustasukkaisuuden kanssa voi elää? Suhdetta en halua lopettaa kuitenkaan, hän on ihan ok isä lapsille ja itse rakastan miestä enkä saisi parempaakaan.
[/quote]
Voi kohtalotoveri! :) Me ollaan eroamassa ja mies kertoi itse tosta toisesta. Totta kai se kiukuttaa ja vähän loukkaakin, mutta asia ei oikeestaan mulle enää kuulu. Pitäisi vaan oppia itsekkääksi itsekin. Miksi sä jatkat suhdetta, jos asiat teillä noin? Ap
[/quote]
Siis se uusi nainen ei sinulle kuulu, mutta miehen vaatteiden silitys kuuluu?
Anna mun kaikki kestää!!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:30"]
Ja vielä: eihän tuo mikään miehen syrjähyppy ole kun olette eronneet. Vieläpä sinun aloitteestasi.
[/quote]
Ei olekaan. En syrjähypystä puhunutkaa. Tilanne vaa vituttaa, kun en tiedä miten mulla polla kestää hoitaa tän homman aikuismaisesti ja järkevästi. Ottaa taas kaikki seikat huomioon. Eli onhan tää henkisesti raskasta asua samassa kämpässä ja jakaa arki kuten enneki, mut fiksuin vaihtoehto. ap
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:30"]
[/quote]
Ei olekaan. En syrjähypystä puhunutkaa. Tilanne vaa vituttaa, kun en tiedä miten mulla polla kestää hoitaa tän homman aikuismaisesti ja järkevästi. Ottaa taas kaikki seikat huomioon. Eli onhan tää henkisesti raskasta asua samassa kämpässä ja jakaa arki kuten enneki, mut fiksuin vaihtoehto. ap
[/quote]
Tohon vielä. Ei olla erottu. Suunnitellaan vasta eropaprujen kirjottamista ja se myös tehdään. Pitää vaan ensin sopia monista käytännön asioista, et esim. omaisuutta ei jaettais ja lapsi sais asua tässä kämpässä niin kauan kun haluaa. ap
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:03"]Tää ero oli mun ehdotus, eli tavallaanhan minä olen tehnyt aloitteen perheen rikkomisesta. Syy ei ollut sen kummempi, kuin että tajusin etten ole ollut miehen kanssa onnellinen enää vuosiin ja tulevaisuuus yhdessä tuntui mahdottomalta.. Siis kaikki oli muuten ok, eikä vieraissakäyntiä silloin ollut. Tilanne on nyt kuitenkin tämä ja mun pitää yrittää hoitaa homma järkevästi loppuun. Mutta Vituttaa! Pakko purkaa jonnekin. Ap
[/quote]
Kuinka kauan tuosta sinun päätöksestä on?
Kauanko olette jo asuneet yhdessä eropäätöksrn jälkeen?
Ei tuossa ole kyllä järjen häivääkään.
Pistä ap Se äijäs ainakin maksamaan siivooja. Kai sillä sen verran huono omatunto on, että maksaa sen. Ja minä en silitä miheni paitoja, vaikka ei olla eromassa, eikä ole mitään suhteita. Käydään molemmat töissä, joten miksi minä tekisin yksin kotityöt?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:30"]
Mulla sama, ja ei olla edes eroamassa. Kotitöitä en kyllä tee, mies tulkoon tänne p.skaläävään sit kun kotiutuu. Ahdistaa vaan tosi paljon. Olisko neuvoja miten tän kiukun ja mustasukkaisuuden kanssa voi elää? Suhdetta en halua lopettaa kuitenkaan, hän on ihan ok isä lapsille ja itse rakastan miestä enkä saisi parempaakaan.
[/quote]
Voi kohtalotoveri! :) Me ollaan eroamassa ja mies kertoi itse tosta toisesta. Totta kai se kiukuttaa ja vähän loukkaakin, mutta asia ei oikeestaan mulle enää kuulu. Pitäisi vaan oppia itsekkääksi itsekin. Miksi sä jatkat suhdetta, jos asiat teillä noin? Ap
[/quote]
Syyt miksi jatkan suhdetta tuli siinä viimeisessä lauseessa viestissäni. Tiedän, olen surkee ovimatto...Syön rauhoittavia välillä että jaksan. Ei ole vakituinen panokaveri hänellä, ne vaihtuu ja välillä on jopa kausia kun hän keskittyy vain minuun.
[/quote]
Kertokaapa rehellisesti, tuntuuko seksi paremalta silloin kun mies kotiutuu ja kertoo muista naisista?
Onhan siinä sillon jotakin iloaki.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:34"]
Niin kun jo tossa sanoin, niin lähden tästä suhteesta kun saan työasiani kuntoon. Tässä vaan täytyy nyt kärvistellä ainakin muutama kuukausi, jotta tilanne on kaikkien kannalta parempi. Vittumoisinta on mies, joka siirtää omat tekemisensä mun syyksi. Jumalauta kun se osaisi puhua tunnetasolla jotenkin rehellisesti. Ap
[/quote]
Olet siis ainakin yrittänyt keskustella miehen kanssa, mutta se ei tuota tulosta. Se vaan ei riitä suhteessa, jos vain toinen osapuoli yrittää. Ihmiset ovat mitä ovat, eivätkä naiset yleensä parhaalla tahdollakaan pysty muuttamaan miestä toisenlaiseksi, mitä tämä on. Eli vastassasi on kiviseinä.