Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ozempic kokemuksia?

Vierailija
26.09.2021 |

Olen varmaan malttamaton, mutta nyt on pari viikkoa takana (=kaksi pistosta, molemmat 0,25mg), enkä ole huomannut mitään muutoksia itsessäni ja ruokahalussani :(

Ozempic on siis pistettävä diabeteslääke, jota voidaan käyttää myös laihdutuslääkkeenä ilman, että on diabetesta.

Millä aikataululla ja/tai annostuksella alkoin tulla jotain muutoksia? Kenelläkään kokemusta?

Kommentit (253)

Vierailija
121/253 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuule laihtunut kiloakaan,jos olisin,käyttäisin yhä lääkettä.En tarvitse sinun enkä kenenkään muun arvostusta 52-vuotiaana.Olen elämääni ehkä liiankin tyytvväinen,siksi ette  minusta  paljon   kuulekaan !

Vierailija
122/253 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä havittele mitään "timmiä" kuntoa.Kumpainenkaan  minä   eikä puolisoni olla mitään fitness-ihmisiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/253 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuule laihtunut kiloakaan,jos olisin,käyttäisin yhä lääkettä.En tarvitse sinun enkä kenenkään muun arvostusta 52-vuotiaana.Olen elämääni ehkä liiankin tyytvväinen,siksi ette  minusta  paljon   kuulekaan !

Tyytyväiset eivät piikittele diabeettikkojen lääkkeitä laihdutukseen. Ottaen ikäsi huomioon, mitä mieltä miehesi ja lapsesi ovat tästä, eikö heitä huoleta?

Vierailija
124/253 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perimälleni en mitään mahda,,minulla on aineenvaihdunnallinen  sairaus ja mieheni hyväksyy sen.Ei ole lapsia.

Onko antaa eritysiä vinkkejä,sillä en kovin helposti laihdu! Asialle ei ole tämän enempää tehtävissä,jos on saanut niin paskat geenit!

Vierailija
125/253 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on loukkaavaa,kun tietää että kaikkeni olen yrittänyt!Miksi haluatte loukata?Olenko tehnyt teille jotain?

Vierailija
126/253 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista on lihavia,ettekö lue uutisia? Me olemme kansana rumia ja lihavia. Ei voi mitään!

Vierailija
127/253 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannataisiko  meidän rumien ja lihavien  suomalaisten vain tappaa itsemme!Sillähän siitä läski-geenistä pääsee eroon!

Vierailija
128/253 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ja lihavat suomalaiset!

Vierailija
129/253 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verrattuna teihin,minun ei tarvitse enää olla työelämässä,eikä muutoinkaan yhteiskunnan kanssa tekemisissä.Se lisää onnellisuutaani!. Ei  tarvitse  teidän kusipäiden kanssa tarvitse olla missään tekemisissä! Ja somen voin aina sulkea!

Vierailija
130/253 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihanan vapaa!Siitähän te olettekin minulle kateellisia!

Vierailija
131/253 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus tekee onnelliseksi!

Mani
132/253 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun täällä on muitakin joilla ei ole auttanut. Tuntuu pahalta kun ei ollut itselleen mitään vaikutusta ja niin oxempiciä hehkutetaan mediassa. Oli kova pettymys. 

Vierailija
133/253 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2448 kirjoitti:

Ihanaa kun täällä on muitakin joilla ei ole auttanut. Tuntuu pahalta kun ei ollut itselleen mitään vaikutusta ja niin oxempiciä hehkutetaan mediassa. Oli kova pettymys. 

Kiitos ihana:)

Vierailija
134/253 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää suomalaiset tehkö lisää sairaita,rumia ja  lihavia lapsia   tänne kärsimään! Näin läski-ja  rumuusgeeneistä päästään!

Vierailija
135/253 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt käyttänyt 6 viikkoa. Annos 0.25 ja paino on tippunut 5 kiloa. Uskomatonta ainetta

Vierailija
136/253 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän aloittaa tupakanpoltto    uudestaan,niin laihtuisin?Olin hoikka silloin kun  poltin:)

Vierailija
137/253 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee nyt marraskuussa 2vuotta kun olen ozempikkiä käyttänyt paino pudonnut 26.4kg,Ainoa haitta silloin tällöin jos syön liian raskasta ruokaa tulee pahaolo ja joudun oksentamaan.Muuten kaikki ok.

Vierailija
138/253 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tähän, jos joku lukee tällä vuodella näitä. Kyse oli muistaakseni siitä (en ehdi/vaivaudu nyt hakemaan dataa), että lihavan ihmisen hormonit turtuu/heikkenee tjs eivätkä enää kommunikoi oikein, eli eivät enää anna tietoa siitä kylläisyydestä. Siksi tätä GLP-1 hormonia esittävää semaglutidia annostellaan saamaan tämä kylläisyyden tunne, joka ns. normaalipainoisella ihmisellä syntyy tavallisesti ruuasta.

Vierailija
139/253 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla takana 4 kk Ozempic 1 mg. Paino tippunut 15 kg, ei ole mitään haittavaikutuksia, ainoastaan pistoksen jälkeisenä aamuna pientä pahoinvointia. Lähtöpaino oli 115 kg ja pituus 178 cm, mies. Sokeriarvot nyt kohillaan ja verenpaine lääkitystä vähennetty.. Makeanhimo joka suurin ongelmani oli, on poistunut  Erittäin tyytyväinen olen.    

Vierailija
140/253 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

+1 Ozempic - https://hespac.com/ozempicfi.htm Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.