Seksisuhteessa kiihtyminen toiseen, kokemuksia?
Otsikossa siis kysymykseni. Millainen kiintynyt seksi suhteessa on jos näin on käynyt?
Kommentit (7)
Kiihdyn usein loppumetreillä ja sitten taistelu onkin pian ohi.
No kyllä kai lähtökohtaisesti seksisuhteeseenkin päädytään itseä jollain tasolla kiinnostavan ihmisen kanssa. Usein suhde on sen takia pelkkä seksisuhde, ettei toinen osapuoli halua vakavampaan suhteeseen ja usein toinen taas mukautuu siihen siksi, että on kiinnostunut toisesta ja haluaa olla edes sellaisessa suhteessa tyypin kanssa, mitä saatavissa on. Uskoakseni ainakin toisella osapuolella seksisuhteessa hyvin yleisesti muodostuu enemmän kiintymyssuhde ja haluaisi enemmänkin toisesta, josta voi seurata melkoinen "kärsimysnäytelmä" lopuksi.
Kokemusta on. Seksisuhteeseen lähdettiin erilaisten elämäntilanteiden vuoksi. Molemmilla oli tunteita. Seksi itsessään oli mahtavaa. Mutta homma johti lopulta lapselliseen riitelyyn. Mies ei esimerkiksi halunnut nähdä välillä, kun pelkäsi tunteita tulevan lähinnä minulle. Tosin epäilen, että myös suojeli itseään. Itsellä se pahin ihastus laimeni jossain vaiheessa häntä kohtaan ja aloin kaivata parisuhdetta jonkun muun kanssa. Minulle olisi kelvannut sen säädönaikana rento kaveruus, mutta mies vältteli sitä. Vaikka kaipasi selvästi seuraani, kun oli ollut pitkä väli tapaamisella. Kun aloin seurustella ja ilmoitin, että juttu jää nyt tähän. Yritti vielä muuttaa mieltäni. Kokemus oli ennenkaikkea hämmentävä. Ja lähti ehkä toivottomasta asetelmasta.
Meillä mies kiihtyi 0:sta 100%:iin ihan muutamassa sekunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on. Seksisuhteeseen lähdettiin erilaisten elämäntilanteiden vuoksi. Molemmilla oli tunteita. Seksi itsessään oli mahtavaa. Mutta homma johti lopulta lapselliseen riitelyyn. Mies ei esimerkiksi halunnut nähdä välillä, kun pelkäsi tunteita tulevan lähinnä minulle. Tosin epäilen, että myös suojeli itseään. Itsellä se pahin ihastus laimeni jossain vaiheessa häntä kohtaan ja aloin kaivata parisuhdetta jonkun muun kanssa. Minulle olisi kelvannut sen säädönaikana rento kaveruus, mutta mies vältteli sitä. Vaikka kaipasi selvästi seuraani, kun oli ollut pitkä väli tapaamisella. Kun aloin seurustella ja ilmoitin, että juttu jää nyt tähän. Yritti vielä muuttaa mieltäni. Kokemus oli ennenkaikkea hämmentävä. Ja lähti ehkä toivottomasta asetelmasta.
Miehellä oli tunteita sua kohtaan varmaan enemmän kuin arvasit. Ja ei miehetkään välttämättä saa siitä jyystämisestä mitään, jos alkaa huomata ettei toinen halua sua tunteiden puolesta.
Luultavasti se näkyi sun käytöksessä, kun tunteet laimeni ja aloit kaivata toista miestä. Kyllähän sellaisen vaistoaa ja se vie monesti halut.
Meidän suhde alkoi järjettömästä vetovoimasta puhtaana seksisuhteena, mutta mitä enemmän vietettiin aikaa huomattiin kohtaavamme myös älyllisellä tasolla. Nyt ollaankin jo muuttamassa yhteen.
Seksissä joskus kiihtyy