Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ozempic kokemuksia?

Vierailija
26.09.2021 |

Olen varmaan malttamaton, mutta nyt on pari viikkoa takana (=kaksi pistosta, molemmat 0,25mg), enkä ole huomannut mitään muutoksia itsessäni ja ruokahalussani :(

Ozempic on siis pistettävä diabeteslääke, jota voidaan käyttää myös laihdutuslääkkeenä ilman, että on diabetesta.

Millä aikataululla ja/tai annostuksella alkoin tulla jotain muutoksia? Kenelläkään kokemusta?

Kommentit (323)

Vierailija
321/323 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö joku vielä tuota myrkkyä? 

Käyttää ja nyt sitä mediassa ajetaan yhteiskunnan maksettavaksi, ihmisiltä itseltään ei vaadita mitään, vetää jäätelöt ja muut herkkumätöt aivot narikassa, onkin kohta läskikasa ja vinkuu muitten maksamaan laihdutuslääkkeensä, laulun sanoin "onko järkee vai ei"

Vierailija
322/323 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee kokemus,mahalaukun halvaus?maha ei toiminut, lihotti.Hoikasta> pulskaksi tuolla suolistohornoonilla.Miten voi.Kaikki mahdolliset haittavaikutukset .Syömisessä ei edelleenkään ollut mitään vikaa ,olen dm2,Laihdutin aiemmin paljon dm ei poistunut ,ei laskenut  sokeriarvot oli huiput silti .Ei kun nousi.Empä olisi tässä kirjoittamassa jos olisin jatkanut?sain uuden insuliinin kovan huudon jälkeen se toimi ei oze Lääkkeitä on mutta niitä ei anneta?näkö kerkesi kärsiä tästä.Hermot.Vikoja tuli.Huusin lääkärille..munuaisarvot rajoilla Nyt aamusokerit huiput,normit.Oli hirveä kokemus oze,se toimii monella .Minulla ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/323 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin ukkeli kanssa käyttää jotain laihdutus lääkettä.Ei ole kuin luut ja roikkuvat nahkat .Naama on surkean näköinen ja koittaa rääpiä jotakin pihallaan koko ajan.