Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä loukkaantui, olinko törkeä?

Vierailija
15.11.2014 |

Oltiin tänään kaupungilla kiertelemässä ja joululahjashoppailemassa. No kaveri sitten tuli hihkuen että löysi mulle täydellisen lahjan ( vaikka oltiin sovittu ettei osteta toisilemme mitään )
Oli ostanut kalliin vartalohoito-aine paketin, missä siis oli shamppoota, suihkugeelii, kuortavoidetta, kosteusvoidetta ja muita härpäkkeitä MUTTA ystäväni tietää että käytän vain oliivisaippuaa koko vartalon ja hiusten pesuun, enkä koskaan käytä kosteusvoiteita saatika kuorintavoiteita... Huoh, sanoin ihan suoraa että anna ne vaikka äidilles tai siskolles että mä en tee noilla mitää, tulee varmaa parempaan käyttöön jolleki muulle. Siitähän kaveri loukkaantu pahasti ja mökötti loppupäivän....
Olinko mä hirveän törkeä?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun vanhemmat ole sulle opettaneet että lahjasta kiitetään? Ystäväsi oli varmaan miettinyt asiaa ja piti sitä itse hyvänä lahjana sinulle. Eikö se ajatus ole tärkein eikä täydellinen lahja? Lahjnhan kuuluukin olla antajansa näköinen. Minua ärsyttää tämä nykytyylikin kun etukäteen ilmoitetaan mitä halutaan lahjaksi ja sitä ja sitä ei saa tuoda. Musta tosi epäkohteliasta eikä tee mieli ostaa mitään kun annetaan ehdot.

Vierailija
2/38 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se tarkoitti että kapinen kroppasi tarvisi kunnon aineet eikä oliivisaippoo yksin riitä?:)

Vierailija
4/38 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän unohti, että et halua mitään? Se on miten sen asian esittää, ei sinänsä se, että sanoit. Ja mitä väliä, kumpi oli oikeassa, häneltä pahoittui mieli kuitenkin. 

Vierailija
5/38 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:58"]

Ehkä se tarkoitti että kapinen kroppasi tarvisi kunnon aineet eikä oliivisaippoo yksin riitä?:)

[/quote]

Tää on törkeä. Ja joku vielä peukuttaa... Huh huh.

Vierailija
6/38 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit.

Vierailija
7/38 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitch.

Vierailija
8/38 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa ihmisiä, joiden intuitio sanoo, että olit todella hyvä ystävä, sanoit suoraan ja joutumatta miettimään, miten sanasi asettelet, eli luotit ystävän tietävän, että koet häntä kohtaan lämpimiä ja arvostavia tunteita ilmankin, että sitä pitää alleviivata. Eli mielestäsi teillä on läheiset välit.

Ja sitten meillä on ihmisiä, jotka eivät tiedä tästä mitään. Heillä rekisteri loppuu sinne kohteliaisuustasolle. Heilläkin mielestään on läheiset välit ystävään, mutta heidän tietonsa läheisyydestä loppuvat siihen teeskentely- ja varovaisuusvaiheeseen.

Vierailija
9/38 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huooooohhhhh.....

Vierailija
10/38 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:08"]

On olemassa ihmisiä, joiden intuitio sanoo, että olit todella hyvä ystävä, sanoit suoraan ja joutumatta miettimään, miten sanasi asettelet, eli luotit ystävän tietävän, että koet häntä kohtaan lämpimiä ja arvostavia tunteita ilmankin, että sitä pitää alleviivata. Eli mielestäsi teillä on läheiset välit.

Ja sitten meillä on ihmisiä, jotka eivät tiedä tästä mitään. Heillä rekisteri loppuu sinne kohteliaisuustasolle. Heilläkin mielestään on läheiset välit ystävään, mutta heidän tietonsa läheisyydestä loppuvat siihen teeskentely- ja varovaisuusvaiheeseen.

[/quote]

Entä jos sen oman intuitionsa ja suuren rakkautensa valottaisi ensin sille ystävälleenkin? Voisi toimia HIUKKA paremmin sitten. Luuletko, että joku ihan vaan vittumaisuuttaan mielensä pahoittaa, vaikka ap niin rakastaa ystävää?

Vierailija
11/38 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tällä puolustelet sitä, että pahoitat toisen mielen??? On niin läheiset välit. Ja mitähän sä olet tehnyt että se toinenkin sen tietää? Olisiko syytä tarkistaa, että ne välit TODELLA ON LÄHEISET? Sitä loukkaa muita muuten hyvin piittaamattoman oloisesti eikä tuo sinun selityksesi ole kuin oman kilven kiillotusta.

Vierailija
12/38 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:58"]Ehkä se tarkoitti että kapinen kroppasi tarvisi kunnon aineet eikä oliivisaippoo yksin riitä?:)
[/quote]

Haha, no ei se kyllä mua kovin vähissä vaatteissa ole nähnyt, eikä mulla oo ollut mitää valitettavaa kropastani. Olen kehunutkin miten ihana tuo oliivisaippua on ja miten hyvin se sopii hiusilleni :) ap

Vierailija
13/38 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi se muka sen lahjan näytti sinulle jo nyt. En usko.

Vierailija
14/38 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:00"]Jos hän unohti, että et halua mitään? Se on miten sen asian esittää, ei sinänsä se, että sanoit. Ja mitä väliä, kumpi oli oikeassa, häneltä pahoittui mieli kuitenkin. 
[/quote]

No oltiin puhuttu juuri 5min aikemmin ettei sitten ostella mitään kun mulla on muutenki hirvee stressi asiasta kun on niin suuri rahanmeno tulossa enkä välitä itse edes lahjoista, mä ostan mitä tarvitsen enkä enempää. Inhoan kaikkea turhaa, härpäkkeitä ja ylimääräistä.
Musta hänellä ei ollut syyä loukkaantua kun voi oikeasti antaa mielummin lahjan jolleki joka tarvitsee sitä ja iloitsee siitä. Ap

Vierailija
15/38 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:19"]No miksi se muka sen lahjan näytti sinulle jo nyt. En usko.
[/quote]

No koska me ollaan jo aikuisia eikä uskota joulupukin tuovan lahjat jouluaattona. Hyvä ku näytti niin voi antaa lahjan eteenpäi jolleki joka arvostaa tuollaista lahjaa..

Vierailija
16/38 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkapää olit

Vierailija
17/38 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Haukotus.

Vierailija
18/38 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:31"]Kakkapää olit
[/quote]

No mitä olisi pitäny tehdä? Teeskenellä "oiii ihana, juuri tuollaista tarvitsenkin!!"
Ja pistää lahja eteenpäi? Ja lisätä omaan listaan taas yks lahjansaaja? Huoh. Ap

Vierailija
19/38 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko ap saksaa äidinkielenäsi?

Vierailija
20/38 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi kuitenkin ollut kohteliaampaa vain ottaa lahja vastaan lämpimästi kiittäen. Todeta vaikka samalla, että oltiin kyllä sovittu ettei osteta toisillemme lahjoja ja mulla ei nyt sitten ole sulle mitään. Nyt on marraskuun puoliväli, olisit voinut antaa kyseisen setin itse jollekin eteenpäin jo tänä jouluna niin ei olisi jäänyt nurkkiinkaan pyörimään.

Ystävä luuli keksineensä sulle täydellisen lahjan, koska hänelle oli jäänyt mieleen, että olit aiemmin kehunut jotain pesutuotetta - hän oli ehkä sen takia ajatellut, että pidät itsesi puunaamisesta suihkussa ja sen jälkeen. En minä ainakaan tiedä tai muista ystävieni pesurituaaleja ja kuka käyttää kosteusvoiteita ja kuka ei, vaikka niistä joskus olisi ollutkin ohimennen puhetta. Tietysti hän loukkaantui kun et ilahtunutkaan siitä, että hän oli ajatellut sinua vaan suhtauduit nyrpeästi ja torjuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi