Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan fitnessruokailijat

Vierailija
22.10.2014 |

Miksi työpaikan proteiinipirtelöiden ym. sekoittelijat ovat niitä paksuimpia naisia ruokavaliostaan ja kovista kuntosalitreeneistään (ainakin puheiden perusteella) huolimatta? Onko niillä jäänyt joku massankasvatuskausi ikuisesti päälle? Normiruokailijat ja tavallista liikuntaa harrastavat ovat hoikkia ja hyväkuntoisia, mutta eivät tee siitä niin suurta numeroa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Läskeimpiä on vegaanit ja ikuiset karppaajat

Vierailija
2/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut monesti saman, oman teoriani mukaan ruokavalioon on otettu mukaan PÄÄLLE kaikki ns. terveelliset mutta niiiin kaloripitoiset vaihtoehdot, tyypillisesti avokado, pähkinät noiden mainittujen prodehässäköiden lisäksi. Varsinkin pähkinöiden kanssa kalorit lähtevät käsistä todella nopeasti ilman ruokavaaka ja proden kanssa otetaan äkkiä se 20-25% päivän energiantarpeesta jos pysytään annosohjeessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:09"]

En ole huomannut. Läskeimpiä on vegaanit ja ikuiset karppaajat

[/quote]

Totta tämäkin, normaalisti syövät ja liikkuvat ovat hoikimpia.

Vierailija
4/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hoikimpia on ne fitness-tyypit, jotka syövät pääasiassa eväitä. Lounasruokalasta ei saa kuin lämmitettyä einestä

Vierailija
5/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut tuollaisella ruokavaliolla nyt 9kk ja olen laihtunut 15kg. Pähkinöitä, avokadoa, proteiinipirtelöitä tulee käytettyä, patukoita harvemmin. BMI on nyt 20, kelpaa kyllä mulle. Muiden syömisistä ja painosta en ole kiinnostunut.

Vierailija
6/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:16"]

Mä olen ollut tuollaisella ruokavaliolla nyt 9kk ja olen laihtunut 15kg. Pähkinöitä, avokadoa, proteiinipirtelöitä tulee käytettyä, patukoita harvemmin. BMI on nyt 20, kelpaa kyllä mulle. Muiden syömisistä ja painosta en ole kiinnostunut.

[/quote]

Lisään vielä, että meillä koko perhe syö pääsääntöisesti tällä tavalla nykyään, eli ihan tavallista kotiruokaa ilman kermakastikkeita ja muita höttöjä. Minä ja mies käytetään protskulisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme