Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF viikolla 40 - onko muita?

03.09.2006 |

Keväällä olen tänne viimeksi kirjoittanut ,silloinkin oli suunnitteilla IVF hoito,mutta huomasinkin Synarelaa jo sumutellessani olevani raskaana. Kyseessä oli kuitenkin kohdunulkopuolinen, joten se ilo päättyi lyhyeen.

Muuten meillä yritystä takana kaksi vuotta. Neljään kiertoon käytin clomeja, joista tuloksena yksi keskenmeno ja tuo kohdunulkopuolinen.

Syynä meillä lähinnä minun munatorveni tukkoisuus (vain toinen oli siis jäljellä.) Nyt se toinenkin meni tuossa keväisessä rytinässä, joten hoidot meidän ainoa mahdollisuutemme.

Nyt sumuttelen synarelaa eikä siitä sen kummempia oireita ainakaan vielä, hieman päänäsärkyä vain.

Tulevan punktio jotenkin kyllä jo jännittää, kun siinä ensimmäistä kertaa..

Miten muut?

Kommentit (347)

Vierailija
121/347 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin tuossa pitkät litaniat, mutta tämän sivuston istunto umpeutui ja teksti katosi bittien taivaaseen! Pitäisi joku kerta laittaa palautetta ylläpitäjille, mielestäni istunnon kestoaika on aivan liian lyhyt ja se on suunnattoman ärsyttävää kun kirjoitettua tekstiä ei voi enää palauttaa!

Joten sorry, nyt en kirjoita kovin pitkälti, joten menen suoraan omaan (.): Eilinen piti prosessoida tuota HCG-juttua koko ilta. Masensi nini paljon, että menin ajoissa nukkumaan. Mies oli vielä yleispositiivinen, mutta itse en usko enää ihmeisiin. Etenkin kun juuri vessassa käydessäni huomasin, että oli tullut pientä vuotoa, lisäksi alavatsaa kivistää samalla tavalla kuin menkkojen alkaessa. Toisaalta myös oikeaa munasarjaa on särkenyt, toivottavasti kipu katoaa pian. Taustalla on kuitenkin pelko kohdun ulkopuolisesta, se kun voi vaurioittaa munanjohdinta ja tuo oikeanpuoleinen on ainoa auki oleva!

Pitää jatkaa töitä. Kaikille tasapuolisesti tsempitykset, yrittäkää jaksaa missä tilanteessa olettekin :o) Niin ja piinailijat, älkää antako tämän tapauksen huolestuttaa, en usko että tälläista sattuu kovin usein!

No, toisaalta sitä toivookin, että kuukautiset tulevat pian, jos kyse on ollut vain kiinnitysyrityksestä. Pitää kuitenkin mennä maanantaina vielä verikokeeseen. Olisi hyvä jos vielä joulukuussa pääsisi aloittamaan hoidon, saisi vielä Kela-korvaukset.

Hui, taisin juuri päättää että lähden vielä kolmanteen yritykseen! Mies on ainakin valmis, sen tiedän.

Vierailija
122/347 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin kuvittelin, että tänään saisin nukkua pitkään, jotta päivä ei tuntuisi niiiiiin pitkältä¿

Weimar: Jotenkin eilen pöpperössä skippasin tuon sun siirron. Onnea vaan siitä ¿ tuplasti! Millainen sun olo on ollut siirron jälkeen? Mulle sanottiin jo eilen, että pari viikkoa pitäisi ottaa tosi iisisti, ohjeet tuntuvat olevan aikas kirjavia. Mahtavaa, että saitte myös pakkaseen huurunokkia, toivotaan että niitä ei tarvittaisi, ainakaan tässä hoidossa.

Savoska: Onnea mukavasta saldosta myös sulle ja kiitos terkuista =) Laitoit, että olet joutunut ottamaan punktion jälkeen tuota Panacodia aika paljon. Millaisia kipuja / olotilaa sulla on ollut? Mulle kun tämä on vasta se ensimmäinen ei mistään ole mitään tietoa. Mulla on koko ajan sellainen fiilis kun olisin ollut jossain tosi tehokkaassa vatsarääkissä, siis mun alavatsan lihaksia (jos niitä on) juimii törkeesti. Nauraminen, yskiminen ja aivastelu on ihan kauheeta, tuntuu että repee ihan kokonaan. Kai tää on normaalia¿Oletko muuten aikaisemmin koittanut tuota punkkua tai greippiä?

Joalin: Mahtavaa, että kaikki meni noin hyvin. Mä täällä jo jännitin ja kurkin sun kuulumisia Mennään niin samassa tahdissa¿

Marvik: Tuo mun eilinen kommenttini ei varmaan lämmittänyt mieltä, tarkoitin että koeta vaan jaksaa eteenpäin, äläkä vielä luovuta missään tapauksessa. Kiva kuulla, että voimia on löytynyt yön aikana.

MAYA: Oletko jo testannut? Sulle myös voimia, voihan se olla ihan vaan jotain tiputteluakin. Toivotaan niin

ON, mua jännittää ja pelottaa kauheesti. Meillä on tosiaan siis ollut matkan varrella yksi simppanäyte, jossa ei ole ollut mitään eloa. Kai ne kuitenkin olisivat eilen sanoneet, jos näin olisi ollut? Nyt ei siis auta odottaa tuota ip:tä ja katsoa mitä sitten sanovat, käskivät mun soittaa ja tarkistaa tilanteen. Eivät siis varmaan itsekään olleet kovin luottavaisia¿blaah.

Tsemppiä ja iloa piinailijoille, huomenna itsekin ehkä mukana joukossa¿

-Onni-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/347 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AARRGGH!!!

täällä on verenpaine pilvissä!!!!!!!!!!!!! juu... aloin soitella kun ei tuota lääkekaton ylittymistä ole tullut postissa. Vein kelaan pari viikkoa sitten laskelman ja kuitit, kun katto ylittyi Puregonia ostaessa (omavastuu oli yli 1000 euroa). Joo... no ylläri.. ylläri niitä lappuja ja kuitteja ei löydy MISTÄÄN!!!! voi veeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ei oo muuten eka kerta. No, nainen lupas selvittää ja soittaa sitten heti minulle... tästä on jo reilu tunti ja jos käy niin ku ennenkii, niin ei ne mitään minulle sieltä edes soita. vähän kiukuttaa....

no se siitä....huh.. helpotti.

Onni-79: tämä oli siis meille jo 5. IVF ja aikaisemmin en oo niin kamalan kipeä ollut. Tietty on ollut alavatsa arkana eikä mitään liikuntaa ole voinut ajatellakkaan. Nyt minulta punktioitiin samalla kysta ja sanoivatkin että se voi olla tosi kipeä. nyt todellakin koski! yöllä lämmitin koko ajan kaurapussia ja pidin sitä mahalla ja otin Panacodia ja sekään ei auttanut. Ainoastaan selällä pystyi olemaan. nyt jo helpompaa. ja turvotusta on edelleen. sellainen realistinen kipu on normaalia mutta toi oli kyllä vähän jo liikaa...

Joo ja tuota punaviiniä kokeilin tuossa 4. ivf:ssä josta meillä siis tyttö 6/05. greippiä en oo aikasemmin kokeillu mutta siitä olen kyllä kuullut.

ON:hmm.... tunteet on taas ristiriitaisia... koetan ottaa rennosti ja etten liikaa haaveilisi ja sitten taas huomaan ajattelevani pientä nyyttiä ja pieniä vaatteita jne jne....ja suloista vauvan tuoksua. no... voi olla että tullaan taas kovaa ja korkeelta pilvilinnoista alas... mutta sitähän ei pitänyt vielä ajatella ;)

jaahas... ny pitää vähän siivota. oon todellakin ollu " saikulla" ja kämppä on sen näköinen... palataan.

kaikille kovasti tsemppiä toivottaen: savoska pp1 (eli ensimmäinen siirron JÄLKEINEN päivä, kun joku kyseli...)

Vierailija
124/347 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savoska: Kyllä toi Kelan toiminta on sitten mukavaa, koetahan puhallella. Älä ala kauheesti rehkiin ja purkaan paineita¿Pakkohan niiden kuittien yms. löytyä, kun ne on sinne toimitettukin!?!?

Alan epäillä, että mulle tehtiin ton punktion lisäksi lobotomia, kun en muista mitään. Unohdin tuon kystan kokonaan, mutta ei kuulosta kivalta!

(.) Pääsen sittenkin aikas todennäköisesti piinisteleen ¿ hurraa. Soittivat juuri, että kymmenen on hedelmöittynyt. Hurjaa, mä olen mielettömän innoissani. Nyt ei oikeesti voi käydä niin, että joku ei lähtisi jakaantumaan, eihän? Silti jännittää¿Huomenna siirtoon.

-Onni-

Vierailija
125/347 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin tässä teidän pinoo ja huomasin, että Toppis tais olla mun kaa samaan aikaan punktiossa! Ja ultrissa ja siirrossaki... Että onnea vaan sinne! :)

Vierailija
126/347 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni sulla on huomenna sitten siirto eikös niin. Hieno homma, että on hedelmöittyneitä ja saatte varmaan jotain pakkaseen, pidän ainakin sen suhteen peukkuja. Me sitten piinistellään täällä aika samaan aikaan. Mä en kyllä jaksa varmaan sitä 2vkoa odottaa. En kyllä uskalla liian aikaisin testailla ettei tuu pettymyksiä. Missä sä olet muuten hoidossa?

t. joalin + aarre (--> tänään on aarren nimipvä niin tää möllykkä saa olla nyt sitten aarre-nimeltään)

Vierailija
127/347 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, taas terrorisoin palstaa, mutta kun mies on iltahukissa ja tyttö katsoo lastenohjelmia, niin täällä nettimaailmassa on hyvä tappaa aikaansa. Sitä paitsi tässä sohvalla on mukava samalla kölliä ;)

Olo on koko ajan sellainen paniikinomainen. Vatsanpohjaa juilii ja koko ajan tuntuu kun jotain tulisi pois (arvatenkin luget muuttaa tahnasta liruksi olomuotonsa, joten se on varmin vastaus) Olen koettanut ottaa silleen tavallista varovaisemmin. Rauhallisella kävelyllä käytiin tänään tuon pikku-neidin kanssa ja kotihommatkin on tehty kuin hidastetussa filmissä.

Se omasta navasta....

Onnin punktio näemmä on mennyt ihan nappiin, joko tiedät montako kyytiläistä mukaasi saat....kyselitkin, mitkä on fiilikset siirron jälkeen. Fyysisesti vihlontaa ja pakotusta....henkisesti kamalaa. Koko ajan pelkää ja ajattelee. Tunteet menevät laidasta laitaan.

Joalinille pidetään peukkuja varpaita kohti kattoa, että pikkanen pysyy matkassa mukana.

Savoska....kyllä minullakin menisi käämit tuon kelan kanssa...niin uskomatonta touhua niilla välillä, että......grrrr.

Olen muuten ajatellut, että miksi ihmeessä sen pitää olla punaviiniä mitä iltaisin voi lasillisen ottaa....enhän minä edes pidä punaviinistä, no se sitten jäi alkon hyllylle.

Weimari ja lirisevät luget (yöks ;))

Vierailija
128/347 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis lyhyestä virsi kaunis, en jaksanut oottaa huomiseen ja nyt pp13 nega. Olin viime yön töissä ja nyt sit kun heräsin ja olin 2.5h pissaamatta niin tein testin. ja siis selvä nega. Sain hyperventilaatiokohtauksen ja luulin et sekoon, nyt vähän helpottaa. Eilisen jälkeen tuhru sit loppu ja nyt lugemössökin on täysin vaaleeta. Outoo, alkais vuoto vaan nyt niin ei tarvis kärvistellä. Tekis mieli lopettaa koko lääkkeet, no huomen sitten.

tsemppiä kaikille piinailijoille!!!!!!!!!

-masentunut maya-

Vierailija
129/347 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAYA, oon todella pahoillani. Ei kai lohduttavia sanoja olekaan¿mutta kovasti voimia. Rutistus.

Joalin, ihana tuo oivallus tuo Aarre. Lähetän Aarteellesi tiukat tarrasukat =) Joo, niin mä luulen, että siirtoon päästään ja toivon tosiaan, että seuraavaankin hoitoon jäisi pakkaseen huuruneniä. Odotusarvot eivät siis ensimmäisen hoidon kohdalla ole niin suuret ¿toisaalta pitäishän sitä uskoa täysillä siihen mitä on tekemässä, silti¿ Me ollaan hoidossa tuolla Fertinovassa ja ollaan kyllä tykätty tosi paljon. Eilinen punktiokin meni tosi hyvin, kun tsemppasivat kauheesti. Meinasin jo unohtaa mitä ollaan tekemässä, vaikka sen jälkeen olen muistanut kyllä hyvin tuon tapahtuneen¿Apua, jos innostut testaan aikasemmin arvaa pysynkö sitten itse pöksyissä!?! Onko sulla ollut siirron jälkeen ihan hyvä olo?

Weimar, hengessä mukana ja voin vaan kuvitella sitä tunteiden vuoristorataa. Huomenna pääsen siihen itsekin mukaan ¿hui. Pohdit tuota punaviini asiaa, mäkään en ole varma mutta olen käsittänyt, että ainakin punaviini parantaa verenkiertoa ja sen myötä myös kohdun verenkierto paranee. Punaviinissä on myös runsaasti flavonoideja. Käsittääkseni moni kokeilee myös konjakin avulla. Jos muistan, niin kysäisen huomenna mitä tuumaavat siirron yhteydessä, jos muistan¿Kyselit vielä kyytiläisten määrästä. Katsotaan vielä huomenna miten ovat jakautuneet, mutta puhuttiin mahdollisesti kahdesta.

Mukavaa illanjatkoa piinailijat, huomenna tullaan perässä!

-Onni-

Vierailija
130/347 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maya mä olen kanssa todella pahoillani negasta. Sitä jotenkin laittaa niin toiveita näihin hoitoihin. Edelleen olen sitä mieltä, että näissä oikeasti pitäisi olla jokin onnistumis takuu.

Onnille peukutukset jatkuvat huomisen johdosta. Me ollaan hoidossa Hgin VL:ssä ja oon ollu tosi tyytyväinen palveluun, lasku vaan meinasi saada mut tänään pyörtymään. En meinaan oikeasti tiedä kuinka moneen tälläiseen vastaavaan hoitoon on oikeasti varaa. " Onneksi" seuraavat kerrat olisivat pas:a. Sulla on muuten varmaan se verikoe samana päivänä kuin mulla eli 27.10. Testinhän saan tehdä jo 26.10. Mun olo on muuten ihan ok, massuakaan ei enää niin turvota.

Weimarin kanssa oon samoissa fiiliksillä, jotenkin on toiveikas olo, mutta kuitenkin pelottaa ihan sairaana. Enkä tiedä miten kaikesta pitäisi ajatella, kun siihen negaan olisi hyvä varautua.

Plussa onnea kaikille meille piinailijoille. Ja erittäin syvät pahoitteluni niille joille nega on tullut.

Vierailija
131/347 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maya, olen puolestasi todella pahoillani. Halaus ja voimia!

Tuupalainen: Mitkäs on fiilikset ja olotila? Mä yritän ajatella positiivisesti ja uskoa onnistumiseen, mut heti kun annan itselleni luvan ajatella noin, niin sitten taas tuntuu, ettei kannata turhia toivoa jos kuitenkin tulee pettymys. Milloinkas sulla on testipäivä ja aiotko odotella sinne asti? Mulla on testi 19.10. ja ainakin vielä olen sitä mieltä, etten testaa päivääkään etuajassa.

Marvik: Toivon vielä kuitenkin, että hyvin sulle tässä kävisi. Koita nyt jaksella maanantaihin asti.

Peukkuja tasapuolisesti kaikille, jotka olette päässeet piinailemaan! Onnikin liittyy porukkaan sitten huomenna. Ihan mielettömän hyvät hedelmöitystulokset sulla muuten!!

Mäkin olen punkkua lipittänyt puolisen lasia illassa ja mietin kyllä, että eiköhän melkein mikä tahansa alkoholi laita veren kiertämään. No, mä kuitenkin rakastan punkkua, joten ihan mielelläni tissuttelen sitä....

Vierailija
132/347 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnille, Joalinille, Savoskalle, Weimarille ja Toppikselle rauhallista piinailua ja plussaonnea!

Onni, en toki mitenkään loukkaantunut kommentistasi :o) Tuo apinan raivo-kommentti kuvaa kyllä ihan minua, en ole ihan masentujatyyppiä. Yksi- tai kaksi päivää menee itseään kasatessa, sitten taas jatketaan eteenpäin.

Maya, olen tosin pahoillani tuloksesta. Nyt sitten hengähdystauko väliin. Nyt en muista jäikö sulle pakkaseen mitään?

Savoska, aika paha moka Kelalta. Mulla käsittelyyn meni kolmisen viikkoa. Joko olet saanut lisätietoa? Apteekissa ovat hiukan huokailleet kun olen maksanut 1,5 euroa 1000 euron lääkkeistä.

Olenko muuten kertonut, että omassa apteekissani yksi proviisori (mies) kertoi hänellä olevan kaksi IVF-poikaa ja yksi farmaseutti (nainen) kertoi hänellä olevan 7-vuotias inseminaatiolapsi, joka oli tullut 6:lla yrityksellä. Jännä miten ihmiset avautuvat kun olin hakemassa Puregonia... Rohkaisevaa kuulla että on onnistumisia, se auttaa jatkamaan :o)

Mulla alkoin eilen kunnon krampit vatsassa. Meni neljä Panadolia eivätkä nekään tahtoneet riittää. Menkkakivut kyllä katosivat, mutta munasarjoja särki edelleen. Vuoto on keskinkertaista, mutta ruskeaa. Nyt teille ällökysymys. Onko mahdollista, että Luget tekevät vuodon ruskeaksi? Olo on epävarma, en tiedä pitääkö lopettaa Lugen otto vai jatkaa, koska vuoto ei ole niin runsas kuin normaalisti... Taidan soittaa VL:n.

Mukavaa perjantain jatkoa teille. Olen viikonlopun hiljaisuudessa, meille tulee viikonloppuvieraita, joten aika taitaa hurahtaa heidän kanssaan. Mennään huomenna lintsille! Se on poikkeuksellisesti auki.

Vierailija
133/347 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään taitaa olla aika monen testipäivä. Kertokaa muutkin uutiset, täällä odotellaan kuumeisesti...

(.) Soitin VL:n kysyäkseni lugesta. Keskiviikkona oli unohtunut kertoa, että voin lopettaa luget. Kuulemma uusi käytäntö ettei enää jatketa verikokeen jälkeen. Toivo ei ole kokonaan heitetty, mutta kyllä sielläkin sanottiin, että kun vuoto alkoi, niin todennäköisesti kyse on ollut kiinnityksen yrityksestä.

Mutta, on tässä positiivinen puoli, kiinnittymisyritystä on ollut! Kyllä tämä ainakin minulle antaa toivoa, olen pelännyt että kohtu hylkii kokonaan alkioita.

Terkuin Marvik, uusia pp:ä kohti!

Vierailija
134/347 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelmat vaihtelee epätoivosta yltiömäiseen positiivisuuteen. Tänään oon taas sitä mieltä, että eipä oo tainnu onnistua, kovasti jomottelee menkkamaisesti. Tosi kovasti siis! :( Ja flunssa taitaa tehä myös tuloaan.

Tunnistin sut tuolta alusta, ku kerroit, että hoitaja oli osunu verikokeen otossa johku hermoon. Taisit kertoa mulle saman siellä punktion jälkeen, ainaki kuullosti kovin tutulta. :)

Mulla myös sillon to 19. päivä verikoe, jota ennen en ajatellut testata ollenkaan. Luulen kyllä, että menkat alkaa ennen sitä.

Onnea teille!

Vierailija
135/347 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä yritetään selvitä pettymyksestä, meinasin yöllä töissä saada jonku ihme kohtauksen kun tuli niin kova surku, mut keräsin itteni!!! Mistä siis oon ylpeä!!

Marvik, ihanaa kun oot noin positiivinen, mulllekkin tuli parempi mieli!

Oon jo tässä manaillu et meille ei lasta tuu koskaan, mut mies onneks toppuuttaa ja on kannustava. kai sitä pitää olla tyytyväinen kun aluks kuitenkin oltiin inseminaatioon menossa ja kuitenkin pääsin piinailuun asti!

ja vasta eka ivf.

kaks alkiota on pakkasessa, tiedättekö miten nopeesti noita Pas:ja ruvetaan tekemään???? kait yks välikierto ainakin?? Ite olisin samantien valmis seuraavaan yritykseen, no tekee varmaa hyvää pitää 1kk taukoa.

Ainii, mullahan vuoto on nyt jo vähän runsaanpaa, aamulla vieläruskeeta mut tnyt jo punasta eli melkein kp1.

Jaksamisia kaikille, kyllä me kaikki vieläse nyytti saadaan!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja Marvik, onhan se tooosi hyvä et jotain kiinnittymistä on yrittäny tapahtua!!!! mÄ luulen et mun ongelma on just siinä..

-maya, pp14/kp1??

Vierailija
136/347 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS vielä kaikille pahoittelusta!!! vasta nyt rupesin lukemaan kunnolla teijän tekstejä ja oon kyllä teijän muiden piinassa täysillä mukan!!!!!

Meinasin muuten jo äskön soittaa Fertinovaan tuloksen, mut saa oottaa maanantaihin.

Vierailija
137/347 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kirjoitellut vähään aikaan, mutta olen kyllä lukenut teidän muiden kirjoituksia. Pahoittelut Mayalle negasta!!! Ja Marvikille plussasäteitä, jos se on vain kiinnittynyt myöhään...

ON; testasin eilen pp 13 jo. Tulos oli ensin selvä nega, mutta sitten siinä näkyi jotain. testasin clearbluella ja se oli jotenkin epäselvä se tulos. No, testasin tänään uudelleen, taas Clearbluella ja nyt oli mieskin paikalla todistamassa... Siinä näkyi haamu! Tosin oikea haamujen haamu ja se katosi varmaan 10 min päästä. Mä olen nyt ihan sekaisin! Menkkajomotusta on jo, mutta täytyy varmaan jatkaa lugeja ja testata huomenna agonilla aamuvirtsasta.

Tsemppiä muillekin piinailijoille!

Vierailija
138/347 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chili; Mahtavaa, eiköhän se siitä selväksi plussaksi vielä muutu. Peukutan sulle kovasti. Koitahan pysyä pöksyissäsi. Koska sulla on verikoe?

Marvik; Sä oot yltiöpositiivinen tyyppi! Toivon sulle oikeen ihanaa ja rentouttavaa weekendiä ja siis apinanraivolla eteenpäin¿=)

Joalin; Kiitos tsempistä tähän päivään. Sä pääset testaileen päivää aikaisemmin ja verikokeeseenkin samalla viikolla, mun mahdollinen verikoe siirtyy sitten viikolle 44.

Mä kävin kyseleen tänään tuolta Kelalta, että missä korvauslappunen viipyy? Noh, en mä ole sellaista saamassakaan kun lääkekatto ei kuulemma ole täynnä!?!?! Jos vähennän summasta luget niin saan silti summaksi melkein 900 ¿, mikä muu ei sitten kuulu korvattavien joukkoon? Onko orgalutran korvattava? Voi kiesus, miten raivostuttavaa¿

Oli mulla omasta navasta muutakin, positiivista onneks. Tänään liityin sitten mukaan piinailijoiden poppooseen- hiphei! Tänään masuun siirrettiin kaksi pienen pientä asukkia. Tuntuu jotenkin tosi oudolta, tätä on odottanut niin kauan. Ensimmäisen hoitoa läpikäydessä ei ole mitään käsitystä tulevasta ja jotenkin tuntuu mahtavalta olla jo näin lähellä, mutta silti niin kaukana mahdollista raskautta. Nyt se kahden viikon piinailu & tunteiden vuoristorata alkoi¿Kymmenestä hedelmöittyneistä oli jäljellä tänään seitsämän joten pakkaseen jäi viisi, kaksi niistä oli kiikun kaakun rajoilla. Odotellaan postia lopullisesta määrästä, jotain kuitenkin.

Nyt painelen sohvalle lepäileen ja ihmettelemään tätä ¿uutta olotilaa¿. Kaikille mahtavaa viikonloppua ja ilon säteitä.

Terkuin hirvittävän iso ja turvoksissa oleva Onni

Vierailija
139/347 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, tänään testasin uudelleen ja kuinka ollakkaan sieltä tuli negaa. No tuon negan ansiosta annoin itselleni luvan uskoa siihen ja kuinka ollakkaan menkat alkoi sitten samantien kun pääsin töihin. Lopetin sitten lugetkin vaikka en pystynyt lupaa kysymään hoitajalta, koska olivat tänään suljettuna. No, mutta pääasia, ettei enää tarvii miettiä onko raskaana vai ei. Mä en ole vajonnut nyt mihinkään synkkyyteen vaan olen ajatellut, että parhaamme tehtiin ja tähän tulokseen päästiin. Toivon siis, että seuraavalla kerralla pystytään tekeen jotain vielä paremmin ja hoito saadaan onnistumaan. Ollaan siis päädytty ratkaisuun, että vielä kerran ainakin kokeillaan. Tosin tää julkisen puolen hitaus vaan rassa, kun joudutaan taas otteleen puoli vuotta ennen kuin päästään seuraavaan koitokseen :( No mutta saapahan kroppa ainakin levätä :)

Tsemppiä kaikille piinailijoille oiken paljon!!!

Ja negaa saaneille jaksuja ja voimia jatkaa eteenpäin!

Seurailen ihan varmasti teidän kaikkien tuloksia ym. kuulumisia! Ja voipi olla että itsekkin tänne vielä kirjottelen.

Auringonsäteitä kaikille toivotellen Reetuna

Vierailija
140/347 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chili: Mäkin uskon ja toivon, että sulle se kunnon viiva sieltä vielä tulee :) On varmaan aika jänskät paikat nyt!

Tuupalainen, minähän se olen :) Aika hassu sattuma, et täällä törmättiin! Pidän sulle kovasti peukkuja, että iloisen uutisen kuitenkin saisitte, oli fiilikset sitten mitä tahansa! On tämä piinailu yhtä tuskaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan