Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF viikolla 40 - onko muita?

03.09.2006 |

Keväällä olen tänne viimeksi kirjoittanut ,silloinkin oli suunnitteilla IVF hoito,mutta huomasinkin Synarelaa jo sumutellessani olevani raskaana. Kyseessä oli kuitenkin kohdunulkopuolinen, joten se ilo päättyi lyhyeen.

Muuten meillä yritystä takana kaksi vuotta. Neljään kiertoon käytin clomeja, joista tuloksena yksi keskenmeno ja tuo kohdunulkopuolinen.

Syynä meillä lähinnä minun munatorveni tukkoisuus (vain toinen oli siis jäljellä.) Nyt se toinenkin meni tuossa keväisessä rytinässä, joten hoidot meidän ainoa mahdollisuutemme.

Nyt sumuttelen synarelaa eikä siitä sen kummempia oireita ainakaan vielä, hieman päänäsärkyä vain.

Tulevan punktio jotenkin kyllä jo jännittää, kun siinä ensimmäistä kertaa..

Miten muut?

Kommentit (347)

Vierailija
241/347 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvo on eilen ollut 268 eli raskaana ollaan, jeee!!!! palaan illalla!!!!

Vierailija
242/347 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnin tuloksia täällä odotellaan??? Eiliseen viestiisi niin musta sun kannattaa kertoa ihan suoraa. Tämä lapsettomuus on niin vaikea asia, että kaikkien raskaudet tuntuvat pahalle, mutta se asia on vaan hyväksyttävä. Ihanaa kuitenkin, että ystäväsi odottaa tietoja uskon kyllä, että hän on onnellinen puolestasi koska tietää tarkkaa mitä olet joutunut läpikäymään.

Mua jännitti tänään aivan sairaasti soittaa VL:ään tuloksista. Onneksi uutiset olivat kuitenkin hyvät. Nyt on massu taas turvoksissa ja tänään otan viimeisen luge annoksen, jes pääsee niisäkin sitten vihdoin eroon. Tänään oli ensimmäinen kerta kun olisin halunut kertoa jollekin ystävälle, mutta taidan kuitenkin malttaa odottaa. Eilen olisi hirveästi mieli tehnyt sanoa äidille, että susta tulee heinäkuussa mummu jos kaikki menee hyvin:)

t. joalin + aarre rv 4+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/347 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu koko päivän ihan kuutamolla, väsyttää ihan sairaasti ja painelen tästäkin suorinta tietä takaisin nukkuun.

Ihanaa Joalin, että tuo sun HCG oli tuollainen =) Mä joudun tosiaan repimään viikonloppuna tukan irti eli saan tulokset vasta ma....boring!!!

Nyt siis unten maille, huomaankohan jos yön aikana myrsky vie katon tms. tuntuu, että koko ajan nukkuu niin sikeesti. Mä en ole koskaan ennen huomannut kuinka ihanaa nukkuminen voi olla...

-Onni-

Vierailija
244/347 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas herätty kukonlaulun aikaan....väsyttää ihan mahdottomasti.

Marvikin kuulumisia on taas kiva lukea, nuo arvot saisi jo laskea pian niin pääsisit nopsaan jo seuraavaan hoitoon käsiksi.

Onni, Sulla taitaa olla vielä viikonloppu " piinisteltävää" sen veritestin tuloksen takia....uskon, että eiköhän siellä ole ihan arvot kohdallaan. Sinä oletkin varmaan jo kertonut ystävällesi teidän raskauden alkamisesta, vai? Kyllähän nämä on niitä asioita, missä kaipaa sitä tukea ja turvaa etenkin ystäviltä ja perheeltä. Toivottavasti pääset pian myös iloitsemaan heidän raskaudestaan ja että kaikki menisi lopujen lopuksi hyvin.

joalin....sulla on ollu hyvät arvot :) (mun itseäni hieman ketuttaa, kun itselläni ei noita veritestejä ole, ei ole mitään hajua onko arvot hyvät ja kunnon kiinnitymistä tapahtunut).

Minä olen jo joutunut kertomaan aika monelle tästä meidän tilanteesta. Silloin kun sain sen kohdunulkoisen, niin perhe sai tietää että emme voi enää luomuna saada lapsia, joten ovat olleet koko hoitoprosessin ajan tukena ja turvana. Pelkkä testin kuulemisen tulos oli verrattavissa siihen, kun lähdin silloin esikkoa synnyttämään....kamalaa hötkyämistä (varsinkin minun äidilläni....huh huh). Milloin muuten ajattelin kertoa äidillesi?

ON: Väsyttää väsyttää ja väsyttää....meillähän on nykyisin miehen kanssa ihan eri vuorokausirytmi. Minä menen nukkumaan jo alkuillasta ja herään tytön kanssa liian ajoissa, kun taas mies tulee nukkumaan loppuillasta ja nukkuu aamulla pitkään....no, minähän otan siinä päivällä vielä parin tunnin päikkärit......ja silti väsyttää :) Mutta se kai kuuluu kuvaan. Rinnat edelleen hellät, mutta eipä noita muita " oireita" olekaan. Tänä aamuna tein sen testin (taas) ja kyllähän tuohon viiva pasahti, joten kai siellä vielä kaikki hyvin on. Mä en vaan tiedä kuinka mä jaksan ja pystyn odottamaan siihen ultraan, mikäli nämä oireet eivät tästä selkiinny. Ihan kamalaa tämä epätietoisuudessa oleminen.

Nyt täytyyä kyllä keittää pannullinen kahvia ja kun lastenohjelmat alkaa mennä torkkumaan sohvalle.

Weimari, jota väsyttää vaikka nukkuikin kellon ympäri

Vierailija
245/347 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
246/347 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon herännyt taas kauhean aikaisin, mutta eilen jo ennen kahdeksaa pilkin tässä sohvalla ja 21.15 olen viimeistään nukahtanut. Mua ei silleen väsytä, kun mä meen yleensäkin aikasin nukkumaan. Nyt on vaan alkanut silmiä painamaan, ennen ei meinaan ole ollut tälläistä. Tänään tein sellaisen virheen, että menin ensimmäiseksi syömään yhden neekerin suukon ja samantien tuli huono olo ja oli saatava muuta kuin makeaa nassuun. Mulla alkaa tuo rintojen arkuus tulemaan takaisin päin, mutta kaikki oireet otetaan ilolla vastaan jos niitä vaan tulee. Luin nyt aamulla jostain, että raskausoireet ovat periytyviä eli millainen raskaus ja synnytys on ollut äidillä niin sellainen on myös tyttärellä. Mun äidillä odotus ja synnytys ovat olleet helppoja, ainostan äiti on pereytynyt pahasti, mutta sillehän sitten ei taas voi mitään, ja kaikki on varmaan ollut vähän erilaista 26vuotta sitte.

Nii Onni joko olet kertonut ystävällesi?

Miten teillä on muuten tuo la? Mulla se olisi 3.7. hedelmöittymisen mukaan? Tuleva faija ei vaan jaksaisi odottaa sinne asti:) hän on päättänyt, että häntä sanotaan faijaksi.

Weimar mä olen ajatellut kertoa äidille varmaan 30.12. kun silloin on hänen syntymäpäivänsä, silloin ollaan jo turvallisilla vesillä. Muutenkin kerrotaan kaikille vasta ensi vuonna kun tiedetään että kaikki on varmasti hyvin. Kaukaisimmille kerrotaan vasta viimeisen ultran jälkeen, koska halutaan olla ihan varmoja siitä että lapsi on varmasti terve. Minkä ikäinen muuten teidän esikoinen on?

Vierailija
247/347 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän koneelle vielä jumitin, joten piti vielä täälläkin käydä.

Mulla se la olisi 1.7, mutta omiin laskuihini en luota tässä asiassa. Katsokoot polilla sitten varmuudella tuon asian. Mutta noille main se olisi tuloillaan.

Meidän esikoinen on nyt 2v8kk, joten ehtii täyttää mukavasti jo kolme, ennekuin ja toivottavasti pikkuinen/pikkuiset syntyvät.

Minä en varmaan pystyisi pitämään noin kauaa salassa (varsinkaan perheenjäseniltä) tätä raskautta. Muistan ainakin viime kerrasta, kun salailtiin alussa ja menikin sitten kaikki pieleen, niin se tuki minkä sain silloin oli todella tärkeää....mutta jokainen tavallaan, pääasia että kaikki tuntuu itsestään hyvälle ja oikealle.

Nyt on pakko mennä sinne sohvalle torkkumaan....

Weimari edelleen...

Vierailija
248/347 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta lähdössä kampaajalle, niin täällä kulutan aikaa...

Weimar saiko teidän esikoinen alkunsa ihan luomusti? Voi olla, ettei pysty pitämään salassa niin kauaa, mutta pitää katsoa tilannetta uudestaa sen ekan ultran jälkeen...

Vierailija
249/347 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitä olen hidas kirjoittelemaan..... mutta käyn aina kun voin edes lukemassa muiden kuulumisia, koetan tässä tsempata.

Oireista sen verran, että mulla rintojen aristelu alkaa olla jo takana, mutta väsymys ja kuvottava olo jatkuvat. Varsinkin se väsymys on aina työpäivän jälkeen melkoinen! Kotihommia ei jaksais millään.

Oikeestaan vaan pari kertaa olen kuitenkaan varsinaisesti oksentanut.

Vielä se keskenmenon pelko kaihertaa mielessä, oikeestaan joka kerta vessassa käydessä, vaikka ei olekaan vuotanut yhtään.

Välillä tuntuu myös jotain tuikkailuja ja pieniä kipuja, mutta ne kai on sitä kohdun kasvamista edelleen, kun eivät ole kovinkaan voimakkaita.

Olisikohan hyvä ajatus siirtyä syys-lokakuussa plussanneiden pinoon näin aluksi?

Kyselee Hupelo jolla nyt viikoja 5 + 2

Vierailija
250/347 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas nukuttu päikkärit, joten jaksaa ehkä iltaan saakka valvoa hyvin.

Hupelon kuulumisia oli mukava lukea pitkästä aikaa ja voisihan sitä sinne loka-syyskuisten pinoon siirtyä....ennenkuin uskaltaa mennä tuonne plussaneiden puolelle.

joalin: juu, meidän esikko sai alkunsa luomuna n. 2 vuoden yrittämisen jälkeen. Nyt myöhemmin kuulimme, kun lääkäri esitti mielipiteen asiasta, että tuo meidän tyttö on ollut 2-3% ihme....mulla siis endoa ja toinen torvi ihan tukossa....myöhemminhän sitten kakkonen sai alkunsa, joka meni kohdunulkoiseksi ja laparoskopiassa huomattii tuo endo ja poistettiin se " terve" torvi ja jätettiin tuo tukossa oleva. Ja miksi " terve" , no siksi, että se on se torvi, jonka kautta molemmat alkiot ovat silloin tod.näk kulkeneet, mutta sielläkin tukosta, joten ei ole toisella kertaa enää pois johtimesta päässyt. (tulipas pitkä sepustus, mutta en minä osaa sitä lyhemminkään kertoa).

Nyt sitten oli tämä ensimmäinen ivf, joka on siis ainoa mahdollinen hoitomuoto meille.

Weimari....

Vierailija
251/347 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun oli paljon luettavaa. Ollaan oltu kokopäivä kavereiden ja vanhempien luona. Nyt vasta palailtiin kotiin ja vielä pitäis suoriutua saunaan, apua.

Weimar; Tukka on vielä päässä, vaikka aika piinaavaa odottaa tuota maanantaita ja verikokeiden tuloksia. Me ollaan ihan samoin kerrottu tästä tilanteesta lähipiirille. Me kun sanottiin neljä vuotta sitten, että lapsi on tervetullut. Totta kai sitä on kyselty meiltä koko ajan, etenkin nuo miehen vanhemmat ovat olleet tosi aktiivisia tämän asian suhteen. Vuosi sitten kerrottiin, että tilanne ei olekaan niin yksinkertainen ja hoitovaihtoehdoista jne. Musta se on ollut helpottavaa, kun he ja kaikki muutkin ovat ymmärtäneet asian niin hyvin. Tällä hetkellä lähipiiri tuntuu elävän niin tiiviisti tilanteessa, että se tuo itsellekin voimia ja musta se on ihanaa. Toisaalta he ovat ihan varmasti mukana jos kaikki ei menekään putkeen surussa ja murheessa. Meille se on tärkeää.

Joalin; Nyt mua alkoi ihan tosiaan pelottaa, sanottiinko siinä artikkelissa ihan tosissaan, että myös synnytys voi olla tyttärellä samanlainen kuin äidillä on ollut? Jos sinne päästään, nii tarvii sitten varautua usean vuorokauden koitokseen¿

Saitko muuten hienon uuden ¿lookin¿ kampaajalla?

Hupelo; Kiva kuulla sustakin =) Sä olet päässyt jo oikein kunnon oireisiin¿¿ihanaa¿. Koska sulla on tuo eka ultra tai oletko käynyt verikokeissa?

Sain muuten kerrottua sille mun ystävälle. Ei oo helppoa, mutta toisaalta olishan se arvannutkin jos en olis puhunu mitään koko testistä, parempi näin.

Mulla olis tuo la 4.7. hedelmöittymisen mukaan. Hassua, että voitaisiin olla Joalinin kanssa vaikka samaan aikaan ¿hommissa¿. Ei vaan uskalla ajatella noin pitkälle, vaikka taisin jo niin tehdä.

Nyt painelen pesulle ja iltapalalle. Tuun huomenna illalla kurkkimaan kuulumiset, taas koko päiväksi luvassa ohjelmaa.

-Onni-

Vierailija
252/347 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin vielä kattoo tuota meiliä ja ilmaisin asian ehkä asian vähän oudosti -tosin mitä tähän aikaan voi enää odottaa!?! Ehkä voitais olla kaikki samaan aikaan " punnertamassa" mutta josko nyt selvittäis tästä alusta ja selvitäänhän me!!!

-Onni-

Vierailija
253/347 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kiva yllätys lukea tekstitv:stä että kelloja on siirretty taaksepäin, on siis paljon pidempi päivä tiedossa.

Onni joo netistä luin siitä äidiltä tyttärelle, kun googlesta ihan hain sikiön kehitys (kun halusin nähdä miltä aarre mahtaa näyttää siellä ultrassa vkolla 7+2), niin siellä ainakin niin väitettiin. Hieno homma, että sait kerrottua sun ystävälle, varmasti tiukkaa teki, mutta nyt hänellä on aikaa valmistautua koitokseen.

Niin Onni ainakin asuu täällä pk-seudulla. Miten on Hupelon ja Weimarin kodin sijainti? Ollaanko kaikki samaan aikaan kättärillä:)

Mä oon kyllä yleensä niin malttamaton, etten oikeesti tiedä kauan tätä onnea jaksaa pitää sisällä, mutta ainakin sinne ekaan ultraan, että tietää kaiken olevan siihen asti kunnossa.

Oikein ihanaa sunnuntain jatkoa kaikille!

Vierailija
254/347 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...rintojen arkuus on tulossa takasin vielä pystyn mahallani nukkumaan ja sitten mulla on yleensä iltaisin paha olo ja oksettaa eiks tän pitäis olla aamulla eikä illalla. Sit mua saattaa yhtäkkiä alkaa ärsyttää kaikki. Eilen huusin miehelle, kun ei pysynyt paikalla vaan heilui koko ajan? Omituista käytöstä tämmönen multa yleensä. Joo ja sitten aloin jo rasvailee mun mahaa ja rintoja, ettei vaan tule raskausarpia:) Mä oon meinaan aika pikkunen niin pelottaa millanen pötsi mulle mahtaakaan tulla ja kun jo nyt tuntuu, että jotku vaatteet turvottaa. Voikohan toi turvostus johtua lugeista vaikken ole niitä nyt perjantain jälkeen käyttänyt?

Vierailija
255/347 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla ulkona on kylmää ja kalseaa....mä en ole voinut mennä vielä uloskaan, kun mies on metsällä. Tosin, tuo ulkoilu ei yhtään innosta, varsinkin kun sisälläkin palelee....onneksi saa tuon uunin kyljessä lämmitellä, niin hieman helpottaa.

Onni; hyvä että sait kerrottua ystävällesi asiasta. Kyllä se helpottaa varmasti molempia, vaikka alkuun saattaisikin fiilikset olla hieman toisenlaiset.

joalin; mua kyllä kävi naurattamaan tuo sun paniikkis tuosta oman äidin ja tyttären odotus- ja synnytysajan yhdenmukaisuudesta....omalla kohdallani voin sanoa, että ei se aina pidä paikkaansa. Esikon odotus ja synnytys oli mulla todella helppo ja itse synnytyskin kesti vain 4h25min, kun taas äitini kaikki kolme odotusta ja synnytystä ovat olleet helvetillisiä, isosiskoni eli äitini esikoisen synnytys kesti lähemmäs 48h....joten voit rauhoittua.

Uskon, että tuo yhdenmukaisuus on varmaan ihan rakenteellisesti samanlaisten ihmisten ( äidin ja tyttären ) " ongelma" ...mutta en huolehtisi tuosta asiasta....ainakaan vielä ja onneksi synnytystapa-arvioinnissa vimeistään saat faktaa synnytyksen tyylistä

Mullahan tuota pahoinvointia oli esikon aikaan koko ajan....aamuisin, iltaisin, yöllä...oikeastaan milloin mitenkin. Varsinkin silloin kun oli tyhjä vatsa tai tietyt hajut, jotka laukaisi sen.

ON: Väsyttää (edelleen), paleltaa (edelleen) ja rinnat kipeinä (edelleen).

Aloitin tuossa pitämään päiväkirjaa tästä kaikesta netissä, harmittaa kun tuon tytön aikaan ei tullut pidettyä, olisi voinut vertailla näitä raskauksia hyvin keskenään...vaikka samanlaisiahan näistä tuskin tulee...mutta mukavaahan se olisi ollut.

Minä muuten olen Itä-Suomen suunnalta...täältä korvesta (teihin nähden), joten minä sitten touhua tällä suunnalla sitten kesällä ;)

Nyt taas kotihommien pariin, joten kuulumisiin.

Weimari

ps. pitäiskö sinne syys-lokapinoon meidänkin ängetä, vai kasvetetaanko tätä, jo nyt megapitkää pinoa vielä?

Vierailija
256/347 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weimar mua kiinnostais kovasti tuo päiväkirjanpito netissä, missä se mahtais onnistua? Mä kun ajattelin kirjoitella ihan wordin tms.

Mä kävin ulkona kävelyllä ja kyllä teki terää. Viikko sitten sunnuntaina lenkillä mietin onkohan massussa oikeasti elämää ja nyt sitten siellä on elämää oikeasti.

Mä kyllä tein sellaisen vedon, että ilmottauduin jo tuonne odotuspuolelle heinäkuisten pinoon. Nyt pitää koko ajan ajatella vain positiivisesti. Haluan kyllä teidän kanssa samaan pinoo, kun olette niin mukavia:)

Onnin kanssa sit varmaan vierekkäin synnytetään:) sovitaanko treffit synnärille:)

Vierailija
257/347 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä heittäydyn aktiiviseksi kirjoittamisen suhteen minäkin....

Joku tuossa kyseli missä päin asustelen, eli Pohjois- Savolainen olen ja Kys on minulla nyt hoitavana sairaalana ja sitten kun synnytyksen aika koittaa myöskin.

Minä ajattelin, että en ihan vielä listaudu tuonne odottajien puolelle, vaan vasta sitten ekan ultaran jälkeen. Eka ultra minulla on viikon päästä maanantaina, siihen asti jännään....

Minulla laskettu aika tulee olemaan kesäkuun lopussa, joten sitten ajattelin mennä sinne kesäkuisiin.

Mutta, nyt hypättäiskö porukalla tuonne syys-lokakuussa plussanneihin????

Joku kyseli missä voisi pitää nettipäiväkirjaa; ainakin Helistimen sivuilla on jonkinlainen mahdollisuus siihen. Itse kirjoittelin sinne keväällä, ennen sitä mun kohdunulkopuolista.

Nyt leppoisaa sunnuntaita kullekin ja mukavaa tulevaa viikkoa!

Toivottelee Hupelo

Vierailija
258/347 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minä aloitin tuolla helistimen sivulla (helistin.fi....kai).

Minä taidan vielä kanssa pidättäytyä tuosta heinäkuisten pinosta, mutta saattaahan olla, että vilkaisemassa käyn. Jos nyt kuitenkin vielä tuohon loka-syyskuisten pinoon.

Weimari

Vierailija
259/347 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain vihdoin ne verikokeiden tulokset ja HCG oli 777 elikkäs raskaana ollaan. Nyt musta alkaa jo tuntuakin siltä =) Viime yönä heräsin joka kerta kun käännyin, kun rinnat on niin pirun kipeet ja arat. Aamulla suuntasin heti ensimmäisenä hammaslääkäriin ja olin ihan vakuuttunut, että en selviä koitoksesta ilman oksua ¿ onneksi kaikki meni kuitenkin hyvin. Käskivät tulla seuraavan kerran sitten kun vauva on syntynyt, hih =)

Mä luulen, että odotan siihen ultraan ja ilmottaudun sitten sinne heinäkuun pinoon¿ehkä. Saattaapi meinaa käydä niin, että nyt kun tuo HCG on tiedossa tässä vielä innostuu. Sinne ultraan on kuitenkin vielä kaksi puoli viikkoa eli ikuisuus.

Koska teillä oli ultrat? Hupelolla vissiin jo aika pian¿kivaa.

Millä mielin alkavaan viikkoon? Teistä moni on intoutunut pitämään tuota päiväkirjaa, pidättekö ihan itselle vai meinaatteko sitä jotenkin jatkossa hyödyntää?

Nyt mä syvennyn tuohon työn ihmeellisen maailmaan¿Mua niin nyppii tuo mun ärsyttävä työkaveri, eläköön hormonit!!!

Onni rv 4 + 5 ¿ nyt sen uskaltaa laittaa!

Vierailija
260/347 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi Onni mitkä arvot, sullahan niitä kyytiläisiä laitettiin kaksi. Mulla eka ultra on 16.11.

Mä kanssa aloin sinne helistin sivulle pitää päiväkirjaa, säilyy tiedot sitten ainakin jossain, toivottavasti.

Mä vasta olen taustalla siellä heinäkuisissa, en sinne viitsi vielä kirjoitella, kun niin alussa ollaan. Ja tietysti siellä on vähän orpo olo kun niin moni on tullut tuosta noin vain raskaaksi. Ehkä mä ilmottaudun sitte tuonne plussanneiden lapsettomien heinäkuisten pinoon. Siellä ainakin kaikki tietää miltä toisesta tuntuu, kun kaikilla on samanlainen tausta ja jokainen varmasti " nauttii" kamalistakin oireista.

Voisko joku kokeneempi kertoa mulle milloin pitää neuvolaan soittaa. Ja miten siellä toimitaan? Siis tarkoitan lähinnä sitä vko 12 ultraa eli pitäkö ennen sitä käydä neuvolassa tai missä se ultraus tehdään jne jne? Me kun ollaan lähdössä joulukuun alussa 2vkon matkalle ja sen jälkeen olisi sitten se ultra niin pitääkö siellä neuvolassa käydä näytillä ennen sitä? Koska jos pitää niin mun varmaan kannattais soittaa sinne neuvolaan lähipäivinä, vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi