Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yliluonnolliset kokemukset?

Vierailija
15.11.2014 |

Kertokaa kokemuksianne mahdollisista yliluonnollisista tapahtumista. (TODELLISIA, ÄLKÄÄ KEKSIKÖ!!)

Omat tapahtumat:

1. Heräsin keskellä yötä ja näin sängyn reunalla tummahiuksisen n. 30v naisen. Nainen katsoi minua omassa tummassa rauhoittavassa hiljaisuudessaan ja minä häntä. Minkäänlaista pelontunnetta, säikähdystä en kokenut ja jälkeenpäin olen miettinyt johtuiko se kenties siitä, että hahmo ei halunnut pahaa minulle. Käänsin katseeni hetkeksi ja takaisin katsoessani nainen oli poissa.

2. Tulin koirani kanssa kävelylenkiltä, kun kerrostaloni pohjakerroksen yleisestä vessasta kuului oudon kimeä huudahdus. Ovi oli raollaan ja koirani meni nuuskimaan tarkemmin mistä ääni oli lähtenyt. Itse tässä vaiheessa ajattelin tietenkin, että joku naapuri oli unohtanut laittaa oven kokonaan kiinni ja vedin koiraa poispäin. Sanoin äänen "suljen sinulle tämän oven", mutta vastausta ei kuulunut. Hetken epäröidessäni päädyin varovasti kurkkaamaan ovesta, eikä piemässä vessassa ollut ketään. Tilanne muuttui pelottavaksi, sillä huuto oli ollut karmaiseva. "Paskat housuissa" harpoin asuntooni niin nopeasti kuin kintuistani pääsin, koko matkan kylmiä väreitä kokien. 

Asumani kerrostalo on entinen mielisairaala.

Sinun kokemuksesi?

Kommentit (187)

Vierailija
61/187 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt "viikatemiehen", tai kuoleman, millä nimellä sitä sitten voikaan sanoa. Näin tämän mustan, pitkän huppupäisen varjon menevän pikkusiskoni huoneeseen useapana päivänä. Koskaan kun näin tämän hahmon ei siskoni ollut huoneessa. Myös vanhempani näkivät tämän useita kertoja. Pari viikkoa tämän jälkeen siskoni kuoli tapaturmaisesti. Näin myös paljon unia siskoni kuolemasta ennen hänen kuolemaansa.

Isoäitini näkee, tuntee ja keskustelee päivittäin edesmenneen pappani kanssa. Tätä on siis jatkunut vuosia, pappani kuoli 2005. Voi olla mielikuvituksen tuotetta, kovaa ikävää, mutta isoäitini pitää tätä ihan normaalina. Ei ole muuten mitenkään ns. höperö.

Olen siitä asti kun muistan uskonut yliluonnolliseen, mikä tietysti skeptikkojen mielestä selittää kaiken. Minulle nämä asiat ovat kuitenkin ihan luonnollisia asioita.

Vierailija
62/187 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/187 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:28"]meillä on riivattu ilmankostutin. vaikka olisi pois päältä, ei edes seinässä se loiskahtelee kuin jokin heiluttaisi sitä. ja yhtenä  yönä olin saada sydänkohtauksen, kun vaatekaapin ovessa roikkuva vyö alkoi kilistä ovea vasten! eläimiä meillä ei ole
[/quote]poltergeist?

Vierailija
64/187 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 14:44"]

Yksikään ns. yliluonnollinen juttu ei tähän päivään menneessä ole pitänyt kutiaan kriittisessä tarkastelussa, ikävää monen kannalta, mutta totuutta on viisainta katsoa suoraan silmiin!

[/quote]

Jatkan vielä..en silti millään muotoa vähättele muiden havaintoja enkä epäile niiden subjektiivista totuudellisuutta, päinvastoin, ne ovat heille totisinta totta! Joten asialla on tässäkin kaksi puolta: subjektiivinen ja objektiivinen puoli!
[/quote]Ja kun ei löydy selitystä ja vielä pelottaa. Niin ne uskonnot on lähteneet käyntiin.

Vierailija
65/187 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 03:20"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 03:15"]

Onko entisistä mielisairaaloista jossain tehty asuintaloja? Missäpäin Suomea? Vai onko useammastakin? Eihän niitä niin kauhean monta täällä edes ole (ollut).

[/quote]

Oulussa. Opiskelija-asunnoiksi muutettu. ap

[/quote]

Onks toi sun juttu pyörinyt täällä aiemminkin? Kysyn siis oulun leidiltä joka kirjotteli tuosta koirastaan..

[/quote]

Oon kirjoittanut tän jutun ennen joulua. Pompannut taas ylös. Vai mitä tarkoitat? ap :)

Vierailija
66/187 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:26"]

Olikohan toissapäivänä, kun alkoi yhtäkkiä kuulua kovaa siritystä jostain vierestäni. Sydän ehti muljahtaa kunnolla, ennen kuin tajusin että se oli tyhjä limsapullo jonka olin laskenut lattialle, eikä suinkaan mikään ufo-torakkalauma.

[/quote]

Mulla kerran sattui niin, että pimeässä huoneessa pomppiessani kaverin säilössä oleva pieni kuvaputkitelkkari lattiatasolla avautui yhtäkkiä ja ruudussa oli pelkkää lumisadetta juuri niinkuin the ring elokuvassa. Säikähdin ihan sairaasti ja mielikuvitus laukkasi heti, että kohta sieltä kömpii se limainen mädäntynyt tyttö minun perään. Juoksin pois huoneesta ja vasta hetken päästä uskaltauduin kurkkaamaan mistä oli kyse. Selitys onneksi löytyi, sillä lattialla oli pitkä kiinalainen huilu, joka oli ilmeisesti jalalla tönäistessä osunut juuri katkaisijan kohdalle toisesta päästään. Onneksi monelle asialle löytyy luonnollinen selitys :D ap 

Vierailija
67/187 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:47"]Näitä on jonkin verran.
*
-kerran vanhassa asunnossani näin ikkunasta kun kauppakeskuksen edustalla käveli pienen tytön varjo. Kello oli 11 eikä siellä ollut ketään muuta kuin tämä "tyttö". Vaikka varjo oli täysin musta, tiesin heti, että tyttö oli kolmevuotias ja hänellä oli blondi polkkatukka joita koristi vaaleanpunainen rusetti.
*
-toinen tapauskin sattui kaupan edustalla juuri samaan kellonaikaan. Tällä kertaa tytön sijaan kaupan edustan ohi juoksi päätön koira.
*
-kolmas tapaus sattui, kun asuin toisessa talossa. Olin lukemassa, kun ikkunan ohi lensi jalkapallon kokoinen energiapallo.
*
-neljäs tapaus oli, kun pyöräilin maantiellä. Läheiseltä pellolta alkoi yhtäkkiä kuulua kovaa hyräilyä, vaikkei siellä ollut ketään :S
*
Tässä olivat nyt siis minun kokemukseni
[/quote] saisinko tietää, että miksi nämä alapeukut?

Vierailija
68/187 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:28"]meillä on riivattu ilmankostutin. vaikka olisi pois päältä, ei edes seinässä se loiskahtelee kuin jokin heiluttaisi sitä. ja yhtenä  yönä olin saada sydänkohtauksen, kun vaatekaapin ovessa roikkuva vyö alkoi kilistä ovea vasten! eläimiä meillä ei ole [/quote]poltergeist?

[/quote]

joo, voipi olla. mikähän päivä tuo alakerran telkkari syö jommankumman ipanoista?

Vierailija
69/187 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
70/187 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on joskus nukkuessa tunne että joku seisoo sänkyni vieressä. uhkaava tai jotenkin jotain odottava tyyppi.

tulee pakottava fiilis tietysti nousta ja karjaista että mene helvettiin siitä mutta en pysty heräämään enkä yhtäkkiä tiedä olenko hereillä vai unessa. en pääse ylös, en voi herätä (tai nukahtaa uudelleen) enkä liikkua. en voi liikuttaa käsiä en jalkoja, vain silmiäni. odotan vain paniikissa mitä tapahtuu, sydän hakkaa. ponnistelen herätäkseni koska päättelen että olen unen ja valveen rajamailla.

nyttemmin olen kerännyt voimia ja sain sen vieressä seisovan tyypin poistumaan. joskus se edelleen tuntuu uhkaavana ulko-oven takana tai jossain, odottaa että olen taas heikompi.

ja joo, päiväsaikaan tuntuu ihan pöljältä kirjoittaa tätä kokemusta ylös..

Vierailija
71/187 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin huoneestani miehen naurua 10-vuotiaana. Ja siskoni ja siskoni kaverit ovat tunteneet kosketuksia esim. selässään, takapuolessaan... Karmaisevaa

Vierailija
72/187 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:20"]

mulla on joskus nukkuessa tunne että joku seisoo sänkyni vieressä. uhkaava tai jotenkin jotain odottava tyyppi.

tulee pakottava fiilis tietysti nousta ja karjaista että mene helvettiin siitä mutta en pysty heräämään enkä yhtäkkiä tiedä olenko hereillä vai unessa. en pääse ylös, en voi herätä (tai nukahtaa uudelleen) enkä liikkua. en voi liikuttaa käsiä en jalkoja, vain silmiäni. odotan vain paniikissa mitä tapahtuu, sydän hakkaa. ponnistelen herätäkseni koska päättelen että olen unen ja valveen rajamailla.

nyttemmin olen kerännyt voimia ja sain sen vieressä seisovan tyypin poistumaan. joskus se edelleen tuntuu uhkaavana ulko-oven takana tai jossain, odottaa että olen taas heikompi.

[/quote]

Ei hätää, tällekin löytyy luonnollinen selitys: https://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus

Vierailija
73/187 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiennyt etukäteen kahden läheisimmän isovanhempani kuoleman. Ensimmäinen tapahtui kun olin 9-vuotias. Isoäitini "henki" oli yöllä huoneessani, en nähnyt häntä mutta tunnistin tuoksun ja tietyn fiiliksen ja tiesin jotenkin että nämä ovat hyvästit. Aamulla puhelin soi ja äiti oli menossa vastaamaan, totesin että "Mummi on mennyt pois." Vähän sen jälkeen äiti tipahti polvilleen itkemään.
Isoisäni/eli Pappa kuoli kun olin 16-vuotias. Olin junassa matkalla isälleni, kun luulin nähneeni ikkunassa oman heijastuksen sijasta hänen kuvansa. Samanlainen lämmin mutta haikea fiilis tuli ja tiesin vaan että hän on kuollut. Itkin junan vessassa. Kun pääsin perille isälleni niin sairaalasta oli juuri soitettu ja kerrottu suru-uutiset. Molemmat vanhempani ovat ainoita lapsia ja minä olin isovanhemmille ainoa lapsenlapsi. Meillä oli todella lämpimät välit ja hyvä yhteys aina, ja uskon ihan oikeasti että he vain tulivat hyvästelemään.

Vierailija
74/187 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:20"]

[/quote]

Ei hätää, tällekin löytyy luonnollinen selitys: https://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus

[/quote]

luojankiitos en ole hullu tai näe kummituksia!

Vierailija
75/187 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa ja meillä on alkanut menemään vessan hana päälle ja pois. Syytä en tiedä. Mutta samana aikana valot välähtelee jä sähköt "pärisee". Kummallista.

Vierailija
76/187 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut puhelun tuonpuoleisesta. Se on karmaisevin kokemukseni.

Vierailija
77/187 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:06"]

Minä ihan selvästi tunsin tässä yhtenä päivänä kuinka joku tönäisi minua selkään. Aika hurja harha-aistimus se oli kyllä.

[/quote] Nämä on ihan lihasjuttuja. Mullakin tulee sellaisia, joita olen ajatellut, että näitä jotkut pöljät luulee haamun tönäisyksi.

Vierailija
78/187 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 02:

[/quote]En ole antanut minkäänlaista peukkua mutta yritän arvata miksi ehkä joku on antanut: joku ei pidä aiheesta, ei usko sinua, pitää aihetta vaarallisena.. joku noista tai ihan jotkut muut voivat olla syynä

Täällä kritisoidaan paljon sitä kun kysellään alapeukkujen perään mutta on turhauttavaa ja raivostuttavaa kun haluaisi ymmärtää mistä on kyse. Miksi ei voi lyhyesti mieluummin kommentoida kuin laittaa peukun joka voi tarkoittaa ihan mitä tahansa.

[/quote]

no, kai se on sama sen yläpeukun kanssa. Voihan sekin tarkoittaa mitä vaan siinä jutussa hyvää.

ei aina jaksa kommentoida. Eikä aina jaksa tykätä eikä aina jaksa olla tykkäämättä. Ja tarviikonkaikkea selittää...ja jos selittää, niin sit joku tajuu ja joku ei.

Vierailija
79/187 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
80/187 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisikinpaljon kerrottavaa. Pahoittelen kirjoitus virheitä,olen puhelimella.

1.Meijän pihalta kuuluu usein ihan hirveeää sonnilauman juoksua. Kuuntelen sitä äitini kanssa ihan järkyttyneinä. Pätevää syytä ei olla keksitty.

2. Aina kun olen yksinkotona tapaan hahmon kenen naamaa ei näy. Se ei ole pelottavaa mutta yksi niistä monista on.
Olin yksin kotona kunnes joku pamautteli takaovea kiinni ja auki. Suuni lonksahti auki koska takaovi onaina lukossa. Kävin vielä tarkistamassa ja lukossa se oli. Samalla lähden puolijuoksulla pois koska tunnen pahaaa tahtoa jossain. Talomme n vanha. Lisää olisimuttenjaksa kännykälläkirjottaa.