Yliluonnolliset kokemukset?
Kertokaa kokemuksianne mahdollisista yliluonnollisista tapahtumista. (TODELLISIA, ÄLKÄÄ KEKSIKÖ!!)
Omat tapahtumat:
1. Heräsin keskellä yötä ja näin sängyn reunalla tummahiuksisen n. 30v naisen. Nainen katsoi minua omassa tummassa rauhoittavassa hiljaisuudessaan ja minä häntä. Minkäänlaista pelontunnetta, säikähdystä en kokenut ja jälkeenpäin olen miettinyt johtuiko se kenties siitä, että hahmo ei halunnut pahaa minulle. Käänsin katseeni hetkeksi ja takaisin katsoessani nainen oli poissa.
2. Tulin koirani kanssa kävelylenkiltä, kun kerrostaloni pohjakerroksen yleisestä vessasta kuului oudon kimeä huudahdus. Ovi oli raollaan ja koirani meni nuuskimaan tarkemmin mistä ääni oli lähtenyt. Itse tässä vaiheessa ajattelin tietenkin, että joku naapuri oli unohtanut laittaa oven kokonaan kiinni ja vedin koiraa poispäin. Sanoin äänen "suljen sinulle tämän oven", mutta vastausta ei kuulunut. Hetken epäröidessäni päädyin varovasti kurkkaamaan ovesta, eikä piemässä vessassa ollut ketään. Tilanne muuttui pelottavaksi, sillä huuto oli ollut karmaiseva. "Paskat housuissa" harpoin asuntooni niin nopeasti kuin kintuistani pääsin, koko matkan kylmiä väreitä kokien.
Asumani kerrostalo on entinen mielisairaala.
Sinun kokemuksesi?
Kommentit (187)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:30"]
Askeleita talon yläkerrasta silloin kun olin ainoana paikalla (olin talovahtina / koiranhoitajana sukulaisilla kun olivat matkoilla). Siinä talossa olivat muutkin kokeneet kummia, ääniä yms. Nykyisessä kodissamme lävähti kerran yläkerrassa ovi kiinni itsestään. Kerran on myös koiramme ruvennut tuijottamaan vierashuoneeseen sen ovelta ja murisemaan ja haukkumaan. Sitten juoksi sinne ja hyppäsi sängyn päälle nuuhkimaan ja tutkimaan hämmentyneen näköisenä. Ihan kun olisi etsinyt jotain. En keksinyt mikä aiheutti moisen käytöksen.
[/quote]
Hui tuo koira juttu. Aina välillä ihmettelen, että mitäköhän kaikkea neki näkee kun välillä tuijottelevat seiniä ja ympäristö niinku siellä olis jotain kiinnostavaa. Samalla lailla kun ne katsoo mua jos oon liikkeessä tai paikallaan.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:45"]
Naiskentelin 100% varmuudella ihastustani ja yhtäkkiä oli aamu ja hän oli kadonnut. Makasin yksin sängyssäni ja spermat kalsareissa. Itse uskon että oikeasti panin häntä eikä tuo ollut vain unta.
[/quote]
Tai sitten alienit kaappasivat sinut ja heijastivat aivoihisi sinulle mieluisinta harhakuvaa. Todellisuudessa sait vain anaali proben :P
Miksi aloituksestani annatte alapeukkuja? en kysy syyttelevästi vaan mielenkiinnosta?
ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 02:39"]
Miksi aloituksestani annatte alapeukkuja? en kysy syyttelevästi vaan mielenkiinnosta?
ap
[/quote]En ole antanut minkäänlaista peukkua mutta yritän arvata miksi ehkä joku on antanut: joku ei pidä aiheesta, ei usko sinua, pitää aihetta vaarallisena.. joku noista tai ihan jotkut muut voivat olla syynä
Täällä kritisoidaan paljon sitä kun kysellään alapeukkujen perään mutta on turhauttavaa ja raivostuttavaa kun haluaisi ymmärtää mistä on kyse. Miksi ei voi lyhyesti mieluummin kommentoida kuin laittaa peukun joka voi tarkoittaa ihan mitä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 02:20"]
Askeleita talon yläkerrasta silloin kun olin ainoana paikalla (olin talovahtina / koiranhoitajana sukulaisilla kun olivat matkoilla). Siinä talossa olivat muutkin kokeneet kummia, ääniä yms. Nykyisessä kodissamme lävähti kerran yläkerrassa ovi kiinni itsestään. Kerran on myös koiramme ruvennut tuijottamaan vierashuoneeseen sen ovelta ja murisemaan ja haukkumaan. Sitten juoksi sinne ja hyppäsi sängyn päälle nuuhkimaan ja tutkimaan hämmentyneen näköisenä. Ihan kun olisi etsinyt jotain. En keksinyt mikä aiheutti moisen käytöksen.
[/quote]
Hui tuo koira juttu. Aina välillä ihmettelen, että mitäköhän kaikkea neki näkee kun välillä tuijottelevat seiniä ja ympäristö niinku siellä olis jotain kiinnostavaa. Samalla lailla kun ne katsoo mua jos oon liikkeessä tai paikallaan.
[/quote]
Koirilla on äärettömän huono pimeänäkö ja ihan samalla tavalla heillä mielikuvitus tekee tepposia. Meillä etenkin, kun kesän jälkeen alkaa hämärtyä, ennen pimeää koira haukkuu etenkin metsän rajaan aivan kuin siellä liikkuisi joku. Sama toistuu muuallakin ja nimenomaan hämärässä.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 02:44"]
ap
[/quote]En ole antanut minkäänlaista peukkua mutta yritän arvata miksi ehkä joku on antanut: joku ei pidä aiheesta, ei usko sinua, pitää aihetta vaarallisena.. joku noista tai ihan jotkut muut voivat olla syynä
Täällä kritisoidaan paljon sitä kun kysellään alapeukkujen perään mutta on turhauttavaa ja raivostuttavaa kun haluaisi ymmärtää mistä on kyse. Miksi ei voi lyhyesti mieluummin kommentoida kuin laittaa peukun joka voi tarkoittaa ihan mitä tahansa.
[/quote]
Juu saman tapasia syitä mietin itsekkin, mutta ois tosiaan kiva tietää tarkemmin. :) Ehkä se menee tuon epäuskomisen piikkiin ja kommentti on sitten tuo "Sain pillua!" :D
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 02:50"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 02:20"]
[/quote]
[/quote]
Koirilla on äärettömän huono pimeänäkö ja ihan samalla tavalla heillä mielikuvitus tekee tepposia. Meillä etenkin, kun kesän jälkeen alkaa hämärtyä, ennen pimeää koira haukkuu etenkin metsän rajaan aivan kuin siellä liikkuisi joku. Sama toistuu muuallakin ja nimenomaan hämärässä.
[/quote]
Eikö nimenomaan ole niin että koiralla on hyvä pimeännäkö. Parempi ainakin kuin ihmisellä.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:12"]
Riivaajat ovat todellisia. Heitä ei tule väheksyä.
[/quote]Totta.
Näin saman naisen lapsena keittiönikkuinasta. Heräsin yöllä je menin keittiöön jääkaapille sinä viererssä keittiönikkunasta katseli minua pitkähiuksinen vanha nainen hiukset lepattaen hän katseli siässn oli kuutamo ja erotin kasvot tarkkaan katse oli pahan ankara ja pistänä peräännyin siita takaisin makuuhuoneeseen ja menin sänkyyn . En ole koskaan unohtanut tätä olin silloin vaan jotain 6 vuotias. Myöhemmin selivisin että minulla on selvännäkijän lahjat koska syntymäaika on yhteen laskettuna sata vuosi -60 kuukausi 12 päivä 28. Minulla on myös kyky nähdä taaksepäin ajassa ja nähdä mitä kyseiselle ihmiselle on tapahtunut elämänsäaikana. JOs kysyttävää kysykää??
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 03:01"]
Näin saman naisen lapsena keittiönikkuinasta. Heräsin yöllä je menin keittiöön jääkaapille sinä viererssä keittiönikkunasta katseli minua pitkähiuksinen vanha nainen hiukset lepattaen hän katseli siässn oli kuutamo ja erotin kasvot tarkkaan katse oli pahan ankara ja pistänä peräännyin siita takaisin makuuhuoneeseen ja menin sänkyyn . En ole koskaan unohtanut tätä olin silloin vaan jotain 6 vuotias. Myöhemmin selivisin että minulla on selvännäkijän lahjat koska syntymäaika on yhteen laskettuna sata vuosi -60 kuukausi 12 päivä 28. Minulla on myös kyky nähdä taaksepäin ajassa ja nähdä mitä kyseiselle ihmiselle on tapahtunut elämänsäaikana. JOs kysyttävää kysykää??
[/quote]Oisko mulla melkein se lahja tai jotenkin heikkona edes kun mun yhteenlasketusta syntymäajasta tulee 99? Oikeasti.
Yliluonnollisten kokemusten takana voi oikeasti olla epäystävällisiä, suorastaan pahoja voimia. Olkaa varuillanne, ei tosiaan ole leikkimistä noilla asioilla!
[/quote]
HUI, tosta sais jo hyvän kauhuleffan, sun elämästä. ap
Onko entisistä mielisairaaloista jossain tehty asuintaloja? Missäpäin Suomea? Vai onko useammastakin? Eihän niitä niin kauhean monta täällä edes ole (ollut).
ap
[/quote]Annoin alapeukun koska nämä asiat eivät ole harmittomia. Henkivaltoja ja riivaajahenkiä on olemassa.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 03:15"]
Onko entisistä mielisairaaloista jossain tehty asuintaloja? Missäpäin Suomea? Vai onko useammastakin? Eihän niitä niin kauhean monta täällä edes ole (ollut).
[/quote]
Oulussa. Opiskelija-asunnoiksi muutettu. ap
Mä olen usein miettinyt noita voimakkaita deja vu "kohtauksia". Joskus oikein havahtuu siihen että tämän tilanteen mun elämästä mä olen jo jotenkin kokenut aiemmin eikä se ole uusi, vaikka onkin... En usko Jumalaan, mutta uskon, että elämä on paljon monimutkaisempi kuin ymmärrämme, joten en pidä mahdottomana uudelleensyntymisiä yms.
Itselleni on tapahtunut paljon kummallisia asioita mitä ei osaa selittää. Usein osaan nähdä ihmisistä mitä heille tulee tapahtumaan - usein tämä on ollut jotain tosi pahaa. En aluksi uskonut näihin itsekkään, mutta kyllä kadutti siinä vaiheessa kun tunsin erään ihmisen olevan pulassa enkä ottanut häneen yhteyttä. Seuraavana päivänä kuulin hänen kuolleen...
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 03:09"]
[/quote]Oisko mulla melkein se lahja tai jotenkin heikkona edes kun mun yhteenlasketusta syntymäajasta tulee 99? Oikeasti.
[/quote]Mä kysyin, saanko vastauksen..?
vaatehuoneessani tapahtui kummallisia. kerran sieltä kuului kauhea räsähdys ja menin katsomaan niin kaikki oli paikallaan. toisella kerralla katosta oli murentunut palanen ja kolmannella lamppu hajonnut, vaikka se ei ollut edes päällä.
tuo on oikeasti joskus tosi pelottavaa kun koira alkaa tuijottamaan seinää tms. missä itse ei nää mitään, mutta koira katselee ja kuuntelee todella kiinnostuneen näköisenä.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:18"]
Mulla on. Asuin vähän yli parikymppisenä Helsingissä eräässä asunnossa sellaisella talossa, joka oli ennen ollut sairaanhoitajien asuntola. En tiedä, onko tällä mitään tekemistä asian kanssa, kunhan mainitsin.
Mulla oli koko siellä asunnossa asumisen (monta vuotta) ajan pelkoja, joita ei ole ollut sen jälkeen muissa asunnoissa. Pelko oli selittämätöntä, tuntui vaan että asunnossa oli jotain vialla ja että siellä "oli jotain".
Esim. yöllä vessaan meneminen pimeässä pelotti paljon, se on kai muutenkin yleistä, mutta itsellä ei ole ollut samaa pelkoa muissa asunnoissa.
No kävipä sitten kerran niin, että törmäsin naapuriini kaupassa aja ostimme molemmat banaaneja. Omat banaaniini mätänivät yllättäen parissa päivässä. Kävin naapurin luona kylässä ja huomasin, että hänen banaaninsa olivat ihan ok vielä, vähänvain pilkkuja tullut. Tämän jälkeen huomasin, että kaikki ostamani hedelmät kypsyivät aivan käsittämättömä nopeasti ja mätäinvät pois. En lopulta enää viistinyt ostaa hedelmiä.
Tie, jolla taloni sijaitso, oli mäki alasa ja sen varrella koko mitan pituudelta katulamppuja. Outoja alkoi tapahtumaan talon ulkouolellakin.
Kerran syysiltana kävelin mäkeä alas ja juuri kun tulin erään katulampun kohdalle, se yhtäkkiä sammui. Hassua, ajattelin, mutten miettinyt asiaa sitten sen enempää. No se tapahtui pian toisen kerran kun kävelin samaa reittiä. "Lampuissa on jotain vikaa, ainahan noi samuu ja syttyy itekseen" selitin taas itselleni ja pidin vain erikoisena sattumana, että lamppu sattui juuri sillä hetkellä kun olin lampun kohdalla.
Ja se sama tapahtui kolmannen. Ja neljnnen. Ja viidennen. Ja kuudennen kerran. Ja jossain 11 tai 12 kerran kohdalla lopetin laskemisen ja hyväksyin sen tosiasian, että katulampulla oli ilmeisesti mulle jotain asiaa? Tai merkki jostain?
Eräänä iltana asunnossani oli erittäin hiostava tunnelma, enkä tiennyt miksi. Menin kuitenkin nukkumaan. Mieti valot päällä nukkumista, mutta ulkoa katulamppujen valo heijastui sisälle ikkunoista niin, ttä talviaikaan yölläkin näki asunnossa hyvin kulkea kompuroimatta mihinkään.
Mua pelotti, mutten tiennyt yhtään miksi pelotti niin paljon. Tuntui vaan, että siellä oli "jotain". Sellainen tiivis, kauhuleffamainen tunnelma.
Menin sänkyyn makaamaan selälleni, mutten uskaltanut sulkea silmiäni ja nukahtaa. Nukuin aina makuuhuoneessa niin, että makuuhuoneen ovi oli kiinni, ihan vain tottumuksesta, vaikka kanssani ei asunut muita.
Makasin melko kauan kauhusta jäykkänä silmät auki sängyssä vaistoten että siellä jotain oli, kunnes vihdoin päätin "lopettaa tämän hullutuksen" ja käydä nukkumaan. Halusin ajatella, että vain kuvittelin tai olin muuten vain hullu.
Pakotin itseni sulkemaan silmät. Makasin siinä sitten silmät kiinni ja odotin nukahtamista. Yhtäkkiä kuulin kun joku tarttui makuuhuoneen oven kahvaan ja käänsi sitä hitaasti. Alkoi sitten hitaasti avaamaan ovea (se oli aika jäykkä ja nariseva ovi).
Ensimmäinen ajatus oli " no nyt mä oon tullut hulluksi! nyt mä hallusinoin ja kuulen kuuloja! Ihan kuin joku muka olis just avannut makkarin oven". Pidin silmät visusti kiinni, koska pelotti, vaikka uskoin kuvitelleeni koko jutun. Kuitenkin lopulta uskalsin avata silmät ja näin että makkarin ovi oli auki, selkosen selällään.
Läsnäolon tunne kuitenkin haihtui ja nukahdin pian tämän jälkeen.
[/quote]
Hyi saatana että mulla meni kylmät väreet kun luin tätä!