Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yliluonnolliset kokemukset?

Vierailija
15.11.2014 |

Kertokaa kokemuksianne mahdollisista yliluonnollisista tapahtumista. (TODELLISIA, ÄLKÄÄ KEKSIKÖ!!)

Omat tapahtumat:

1. Heräsin keskellä yötä ja näin sängyn reunalla tummahiuksisen n. 30v naisen. Nainen katsoi minua omassa tummassa rauhoittavassa hiljaisuudessaan ja minä häntä. Minkäänlaista pelontunnetta, säikähdystä en kokenut ja jälkeenpäin olen miettinyt johtuiko se kenties siitä, että hahmo ei halunnut pahaa minulle. Käänsin katseeni hetkeksi ja takaisin katsoessani nainen oli poissa.

2. Tulin koirani kanssa kävelylenkiltä, kun kerrostaloni pohjakerroksen yleisestä vessasta kuului oudon kimeä huudahdus. Ovi oli raollaan ja koirani meni nuuskimaan tarkemmin mistä ääni oli lähtenyt. Itse tässä vaiheessa ajattelin tietenkin, että joku naapuri oli unohtanut laittaa oven kokonaan kiinni ja vedin koiraa poispäin. Sanoin äänen "suljen sinulle tämän oven", mutta vastausta ei kuulunut. Hetken epäröidessäni päädyin varovasti kurkkaamaan ovesta, eikä piemässä vessassa ollut ketään. Tilanne muuttui pelottavaksi, sillä huuto oli ollut karmaiseva. "Paskat housuissa" harpoin asuntooni niin nopeasti kuin kintuistani pääsin, koko matkan kylmiä väreitä kokien. 

Asumani kerrostalo on entinen mielisairaala.

Sinun kokemuksesi?

Kommentit (187)

Vierailija
181/187 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon saanut puhelun tuonpuoleisesta. Se on karmaisevin kokemukseni.

Kertoisitko tarkemmin puhelusta ?

Huutivat perkule suoraan mun korvanappiini!

Vierailija
182/187 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enää mikä on yliluonnollista kun tuntuu etten paljoakaan enää säiky mistään tai hämmästy kohta enää yhtään mistään. Kaikki sadismikin on on normia jo. I'm cool and calm. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/187 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varsinainen uskovainen, mutta rukoilen joskus. Eräs toiveeni ei toteutunut ja ikään kuin pääni sisällä huusin: jos Jumala olet olemassa niin miksi et vastannut rukoukseeni? Tähän kysymykseen sain vastauksen ihan muutaman minuutin sisällä, kun tähän liittyvä teksti tuli ihan yhtäkkiä vastaan erikoisessa tilanteessa. Tietysti voi olla ihan sattumaakin, mutta tämä oli niin erikoista, että koin sen jopa yliluonnollisena. Sain ikään kuin heti vastauksen kysymykseeni. 

Vierailija
184/187 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sossuhan voisi olla yliluonnollista nähdä 😂😂😂

Vierailija
185/187 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään yliluonnollista koska kaikki on luonnollista.

Vierailija
186/187 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhuu

Vierailija
187/187 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään yliluonnollista koska kaikki on luonnollista.

Tavallaan tavallaan.