Ahdistaako lasu?
Ahdistaako teitä jos joku on tehnyt lasun teistä?
Kommentit (83)
Eipä se perätön lasu muuta kuin ärsyttänyt. Exää ehkä ahdisti tuomio kunnianloukkauksesta ja kotirauhan rikkomisesta, sekä perättömästä ilmiannosta.
Vierailija kirjoitti:
No ei kun se on hirveän hauskaa kun viranomaiset hengittää niskaan etkä itse ihan tiedä miksi.
Itku ilosta...
Kyllä ihmiset kuule tietää, älä siis mussuta.
Itse uskon siihen että paha saa palkka tukensa.
Naura vain, vielä tulee päivä jolloin itket.
Jep, luulen että sunkaltaisen "ihmisen" kohtalo on jo sinetöity.
Kaikkea hyvää valitsemallasi tiellä helvettiin.
Jotain olet joka tapauksessa tehnyt väärin jos lasu. Jos et lapsillesi niin toiselle ihmiselle. Joten kärsi...
Käsitin, että nimettömiä ilmoja ei edes tutkita...
Kyllähän nestepäät pitää saada vastuuseen, jos jotain muuta taustalla kuin lapsen hyvinvointi...
Voi kun olis vielä häpeäpaalu ja jalkapuut🙄
Tulis koronasylkyä runsain mitoin.
Vierailija kirjoitti:
Jotain olet joka tapauksessa tehnyt väärin jos lasu. Jos et lapsillesi niin toiselle ihmiselle. Joten kärsi...
Kiitos kertomuksesta. 👍
Vierailija kirjoitti:
Käsitin, että nimettömiä ilmoja ei edes tutkita...
Kyllähän nestepäät pitää saada vastuuseen, jos jotain muuta taustalla kuin lapsen hyvinvointi...
Voi kun olis vielä häpeäpaalu ja jalkapuut🙄
Tulis koronasylkyä runsain mitoin.
Voi sen tehä toisenkin nimellä.
Huvittavia olette, lasuilla kostajat.
Nauran itseni tärviölle😁
Semminkin kun tietää että sianpskllakin on joku arvo, mutta tollasilla...
🤡🤡🤡
Joo ahdisti kyllä, 15 vuoden jälkeen vaihdoin toiseen työhön. Nyt ei ahdista enää.
Ei vaikuta millään tavalla lasu kun ei lapsia eikä tule. Viis veisaan lasulle🤣
Vierailija kirjoitti:
Tuhosinko jonkun "elämän"?
Eli myönnät tehneesi siten? Jos sovitaan, että tuhosit hänen elämänsä, niin jätätkö kohteesi jo rauhaan?
T. Kiusatun kaveri
Vierailija kirjoitti:
Kun ajattelin että jos joku tekee tahallaan lasun ja joutuu lastensuojelun asiakkaaksi niin alkaako ahdistaa?
Lastensuojeluilmoituksesta ei joudu suoraan lastensuojeluasiakkaaksi. Asiakkuudesta täytyy tehdä päätös ja perustelut sille. Osa asiakkaista tekee itse itsestään lasu-ilmoituksen, koska haluavat apua.
Vierailija kirjoitti:
Tuhosinko jonkun "elämän"?
Eipä mun elämää juuri vaikuta. Omastas teit monella tavalla hankalaa...
Vierailija kirjoitti:
No ei kun se on hirveän hauskaa kun viranomaiset hengittää niskaan etkä itse ihan tiedä miksi.
Jos et tiedä, niin kysy. Oikeasti.
Missä vaiheessa luovutat ja annat kohteesi elää elämäänsä rauhassa? Mikä riittäisi?
Kertoo paljon ihmisestä joka tekee nimettömän lasun.
Tiedän tapauksen jossa kohde pystyi erään asian kautta päättelemään kuka oli tehnyt lasun.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tapauksen jossa kohde pystyi erään asian kautta päättelemään kuka oli tehnyt lasun.
Tiedän myös vastaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tapauksen jossa kohde pystyi erään asian kautta päättelemään kuka oli tehnyt lasun.Tiedän myös vastaavan.
Samoin. Nämä kiusallaan ilmoittajat kertovat helposti liikaa.
Valitan ap, mutta olet TÄYDELLINEN SEKOPÄÄ.