Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hmm. Korona riskihän ei ole hävinnyt mihinkään, vaikka rokotteet onkin saatu. Erityisesti minua huolettaa pitkäaikaissairaat ja vanhukset jotka ovat aloittaneet normaalin elämän!

Vierailija
25.09.2021 |

Riskiryhmäläiset eivät alun alkaenkaa piitanneet rajoituksista!? Miksi. Teidän takia erityisesti ne tulivat. Minä olen vieläkin etätöissä ja poistun asioille vain pari kertaa kuukaudessa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin riskiryhmäläisenä vakuuttaa, etten ala ”elää” kuin koronaa ei olisi olemassakaan. Aika pitkä aika menee siihen, että uskallan konserttiin tai teatteriin. Museoon ja taidenäyttelyyn haluaisin kyllä jo ennen joulua.

Vierailija
2/4 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdi ensisijaisesti itsestäsi niin kuin ennen koronaakin. Jokaisella on oikeus elää omalla tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja minä, molemmat monisairaita ja hieman iäkkäämpiä, emme ole vielä ainakaan luopuneet ns. varovaisuudesta emmekä matkustele, mene konsertteihin tai isompiin tapahtumiin. Käytämme maskia kaupoissa ja liikennevälineissä, käsidesi on käytössä muutenkin jatkuvasti ja elämme 'terveen varovaisesti', koska tartuntaluvut ovat tosi korkeat! Ei edes tee mieli reissailla. Tosiaan näyttelyihin itsekin haluaisin mennä, mutta ehkä tosiaan ennen joulua - katsotaan nyt. Sanoisin, että elelemme lähes samoin kuin keväällä.

Vierailija
4/4 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhu vain omasa puolestasi.   Riskiryhmäläiset varoo edelleen koronaa.

Syy on se, että he todella käsittävät ja tietävät, mitä se vakava sairastuminen on, ja sairaalassa makaaminen.  

Riskiryhmäläisillä on jo valmiiksi käytössä erilaisia lääkkeittä sairauksiaan ja kokemusta sairastamisesta.    Taatusti eivät halua mitään vakavia sairauksia siihen päälle enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi