Helsingissä on ihan liian vähän korkeasti koulutettuja miehiä!
Ei täältä kukaan löydä enää miesystävää. Kaikki tuntemani miehet on parisuhteissa, mutta naisista sinkkuna on tosi moni. Olisi niin ihanaa löytää parisuhde, mutta ei tästä kaupungista korkeakoulutettu nainen sellaista todennäköisesti edes enää löydä. Tuokaa tänne lisää miehiä.
N30
Kommentit (127)
Mun kaveri onnistui löytämään töistä itselleen miehen ja ollaan kyllä aika kateellisia. Meidän kaveriporukassa muut ollaan täällä Helsingissä edelleen sinkkuja.
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että ammattikoulun käynyt mies ei kelpaa naisille. Hyvä tietää, mitä nainen oikeasti mieheltä haluaa (rahaa). Mies24
Ei, vaan sivistystä.
Esim. itselleni sopisi lähtökohtaisesti kirjastossa kirjoja hyllyttävä humanisti paremmin kuin autokorjaamon rasvanäppi, vaikka jälkimmäinen tienaisi enemmän.
Jaha, ja vastaukseni sattui näköjään taas osumaan äff - emakon kenkutushermostoon kun se piti poistaa hetimiten. Näköjään se siis kiteytti tosiasian, jota ei saa ääneen sanoa.
Joten laitetaanpa uudestaan vastaukseni (alunperin nro 55) tuolle ylläolevalle:
Mene naimisiin dildon kanssa.
Siinä on Sinulle henkistä pääomaa ja "sivistystä" juuri niin paljon että se ja Sinä saatte olla keskenänne tasa-arvoisia ja "olla samalla aaltopituudella" arjessa ja juhlassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveripiirissä on kuusi sinkkunaista ikäluokkaa 28-31. Kaikilla haku päällä, mutta ei tästä vaan meinaa tulla mitään. Pidetään yhdessä teekutsuja ja pohditaan miten voitaisiin löytää hyviä miehiä.....:D
tik, tok, tik, tok...
No ei ole tosiaan...mistä niitä hyviä voisi löytää. Yliopistolla melkein kaikki oli jo varattuja
Vierailija kirjoitti:
No ei ole tosiaan...mistä niitä hyviä voisi löytää. Yliopistolla melkein kaikki oli jo varattuja
Ei ainakaan matemaattis-luonnontieteellisessä tiedekunnassa ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoossa on kuulemma enemmän korkeasti koulutetuja vapaita miehiä kuin naisia. Eli onko sillä väliä asuuko mies Espoossa vai helsingissä?
Ne on niitä haisevia Otaniemen nörttimiehiä. Kuka sellaisen haluaa
Siis kyllä minä ihan suoraan sanottuna haluaisin mielummin esim. historiaa, filosofiaa, kieliä tai valtiotieteitä opiskelleen miehen. Onko tämä väärin? Isäni ja veljeni ovat diplomi-insinöörejä ja ne on just sellaisia juroja ja jäykkiä suomalaisia miehiä, jotka ei osaa keskustella mistään. En halua sellaista miestä itselleni.
N33
Toki jokainen saa haluta mitä haluaa, mutta esittämäsi päättely ei ollut kovin akateeminen
ohis
Vierailija kirjoitti:
Täh. Mun mielestä opiskelijoista iso osa oli sinkkuja?
Tälle pitäisi tehdä jotain. Miehet suoriutuu jatkuvasti huonommin koulussa ja päätyvät harvemmin yliopistoon. Nuorten koulutettujen miesten määrä Helsingissä tulee ainoastaan laskemaan jatkossa.
AP: "tuokaa tänne lisää miehiä"
Vihreät: tulossa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoossa on kuulemma enemmän korkeasti koulutetuja vapaita miehiä kuin naisia. Eli onko sillä väliä asuuko mies Espoossa vai helsingissä?
Ne on niitä haisevia Otaniemen nörttimiehiä. Kuka sellaisen haluaa
Otaniemessä toimii myös Kauppakorkeakoulu.
Osa espoolaisista nuorista miehistä asuu Espoossa vain siksi että on kätevää, nyt kun on se metrokin niin se on sama kummassa kaupungissa asuu.
Mä olen korkeakoulutettu sinkkumies, 32, Helsinki. Tunnen joitain muitakin. Ei ole varmasti kyse siitä, etteikö niitä olisi. Et vaan löydä, tai sitten löydät mutta et kelpaa.
Minulla ainakin kriteerit on aika korkealla, koska naisia on sen verran paljon tarjolla. Sama juttu muillakin sinkkumiehillä Helsingissä
M28
Saman totesin kun sinkkuunnuin 31-vuotiaana pitkän suhteen jälkeen. Kaikki tuntemani kolmekymppiset miehet varattuja pl. tapaukset jotka eivät syystä tai toisesta parisuhteeseen/jakamaan elämäänsä toisen ihmisen kanssa. Samalla moni ystävä oli lisäkseni sinkkuna. 3 vuotta meni ja aloin katsella miestä muualta Suomesta ja heti tärppäs; komea ja fiksu unelmien mies löytyi heti ekana Tinderissä olopäivänä ☺️
Ei niitä ole vapaana. Tai jos on vapaana niin ovat vapaana syystä. Kannattaa tarkkailla ketkä eroaa ja sijoita itsesi varasijalle, iske kiinni heti kun joku vapautuu
Iso osa korkeakoulutetuista on tosi alkoholisoituneita. haluatko oikeasti tuollaisen miehen
Olen 33-vuotias nainen ja Kävin pari viikkoa sitten Hgi:ssä käydessäni treffeillä Tinderissä tapaamani Espoossa asuvan korkeasti koulutetun nelikymppisen miehen kanssa, siis tämä mies oli lähettänyt minulle Tinderissä supertykkäyksen ja itse halusi lähteä treffeille. Treffit menivät hyvin, juttu luisti ja sanat sinkoili. Olisin halunnut tavata häne uudestaankin, mutta hän itse ei halunnut. Mietin vaan, että mitäköhän hän edes tekee Tinderissä, sillä hän oli pitkä, komea, lihaksikas ja isotuloinen, että luulisi hänen löytävän helposti seuraa ihan mistä vaan? Ja hän sanoi, että on asunut jo 3-4 vuotta yksin avioeron jälkeen joten ainakaan sinä aikana ei hänellä ole ollut niin pitkiä suhteita, jotka olisivat johtaneet avoliittoon. Lähinnä vaan tulee mieleen, että se tietysti voi rajoittaa kumppanin löytämistä, kun hän sanoi, ettei halua enää lapsia, kun hänellä on jo isot lapset, eikä hän varmaan myöskään mielellään halua naista, jolla on pieniä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että ammattikoulun käynyt mies ei kelpaa naisille. Hyvä tietää, mitä nainen oikeasti mieheltä haluaa (rahaa). Mies24
Ei, vaan sivistystä.
Esim. itselleni sopisi lähtökohtaisesti kirjastossa kirjoja hyllyttävä humanisti paremmin kuin autokorjaamon rasvanäppi, vaikka jälkimmäinen tienaisi enemmän.
Ja totta kai tuohon päälle tulee pituusvaatimus, komeusvaatimus, miehen on oltava sosiaalisesti nopea ja verbaalisesti sukkela, itsevarma, määrätietoinen, seksissä dominoiva ja silti kiltti kotimies perheaikoja varten.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan yliopiston käyneitä? AMK-koulutus on melkein kaikilla.
Eivätkö kameliopistosta ja vuohi-instituutista valmistuneet miehet kelpaa?
Tietenkin on ja olen sanonut:D Miksi ei. Kyllä ne mut tuntee