Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä on ihan liian vähän korkeasti koulutettuja miehiä!

Vierailija
24.09.2021 |

Ei täältä kukaan löydä enää miesystävää. Kaikki tuntemani miehet on parisuhteissa, mutta naisista sinkkuna on tosi moni. Olisi niin ihanaa löytää parisuhde, mutta ei tästä kaupungista korkeakoulutettu nainen sellaista todennäköisesti edes enää löydä. Tuokaa tänne lisää miehiä.

N30

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveripiirissä on kuusi sinkkunaista ikäluokkaa 28-31. Kaikilla haku päällä, mutta ei tästä vaan meinaa tulla mitään. Pidetään yhdessä teekutsuja ja pohditaan miten voitaisiin löytää hyviä miehiä.....:D

Teidän vaatimukset on epärealistisia. Muuten teillä olisi jo mies

Vierailija
22/127 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään, että ammattikoulun käynyt mies ei kelpaa naisille. Hyvä tietää, mitä nainen oikeasti mieheltä haluaa (rahaa). Mies24

Ei, vaan sivistystä.

Esim. itselleni sopisi lähtökohtaisesti kirjastossa kirjoja hyllyttävä humanisti paremmin kuin autokorjaamon rasvanäppi, vaikka jälkimmäinen tienaisi enemmän.

Yritätkö ihan oikeasti väittää, että korkeasti koulutetut ovat sivistyneitä ja me ammattikoulun käyneet emme? Onnea vain miehen löytämiseen, ja pitämiseen… tarvitset sitä. Ja ihan vain tiedoksi, olen lukenut tänä vuonna 54 kirjaa vaikka olen amis. Mies24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ongelmanne on se että ette halua niitä miehiä joita voisitte realistisesti saada.

Vierailija
24/127 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme naista hoidossa, joten hoidan ainakin omat vastuuni. Taas pitäisi illaksi mennä hoitelemaan yhden naisen tarpeet.

Vierailija
25/127 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea Oxfordin yliopiston Tim Harfordin tutkimuksia asiasta (Financial Timesissa juuri näistä asioista kirjoittava kaveri).

Suuremmissa kaupungeissa on nimenomaan miesten markkinat. Kun naisia muuttaa suuriin yliopistokaupunkeihin, priimaluokan miehistä, tyyliin oikis/lääkis/poli/kylterit, tulee pulaa. Sen johdosta, kysynnän ja tarjonnan laki johtaa siihen, että nämä priimaluokan miehet pääsevät valitsemaan naisia.

Vierailija
26/127 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään, että ammattikoulun käynyt mies ei kelpaa naisille. Hyvä tietää, mitä nainen oikeasti mieheltä haluaa (rahaa). Mies24

Ei, vaan sivistystä.

Esim. itselleni sopisi lähtökohtaisesti kirjastossa kirjoja hyllyttävä humanisti paremmin kuin autokorjaamon rasvanäppi, vaikka jälkimmäinen tienaisi enemmän.

Yritätkö ihan oikeasti väittää, että korkeasti koulutetut ovat sivistyneitä ja me ammattikoulun käyneet emme? Onnea vain miehen löytämiseen, ja pitämiseen… tarvitset sitä. Ja ihan vain tiedoksi, olen lukenut tänä vuonna 54 kirjaa vaikka olen amis. Mies24

Minä taas olen akateeminen ja olen lukenut tänä vuonna tasan nolla kirjaa. Repikää siitä.

Vierailija
27/127 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveripiirissä on kuusi sinkkunaista ikäluokkaa 28-31. Kaikilla haku päällä, mutta ei tästä vaan meinaa tulla mitään. Pidetään yhdessä teekutsuja ja pohditaan miten voitaisiin löytää hyviä miehiä.....:D

Sama meillä täällä stadissa. Kavereiden (DI, FM ja FM) kanssa saunassa viimeksi mietittiin mistä löytyisi naisia.

Vierailija
28/127 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäänsä haluaisit korkeasti koulutetun miehen? Kuinka hän sinua itseäsi täydentäisi ihmisenä?

Jos olisin itse korkeasti koulutettu nainen, olisivat lempeys ja uskollisuus paljon arvokkaampia ominaisuuksia miehessä. Semmoinen miespuolinen kotihengetär. Mihin minä silloin koulutettua miestä edes tarvitsisin jos kerran itse osaa jo kaiken? :D Kaksi kokkia samassa keittiössä johtaa vain riitoihin ja eroon. Kokki + tiskaaja taas toimii kuin unelma.

Vierailija
29/127 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä taitaa olla jo 2 naista jokaista suomalaista miestä kohden, paino sanalla suomalaista.

Vierailija
30/127 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea Oxfordin yliopiston Tim Harfordin tutkimuksia asiasta (Financial Timesissa juuri näistä asioista kirjoittava kaveri).

Suuremmissa kaupungeissa on nimenomaan miesten markkinat. Kun naisia muuttaa suuriin yliopistokaupunkeihin, priimaluokan miehistä, tyyliin oikis/lääkis/poli/kylterit, tulee pulaa. Sen johdosta, kysynnän ja tarjonnan laki johtaa siihen, että nämä priimaluokan miehet pääsevät valitsemaan naisia.

Menee muuten juuri näin. Noin lähipiirin osalta, nuo priimaluokan miehet pääsevät valitsemaan. Ja totta h*****sä, tietenkin ottaisin mieheksi mielummin jonkun oikis/lääkis/poli/kylterit-miehen, kuin jonkun perusduunarin. Simple as that.

Vierailija
31/127 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla korkeakoulutettu?

Vierailija
32/127 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"25–44-vuotiaista helsinkiläisnaisista 60 prosentilla oli korkea-asteen tutkinto, kun saman ikäisistä miehistä korkeakoulutettuja oli 45 prosenttia (Kuvio 6). Tämä tarkoittaa noin 17 000 korkeakoulutettua 25–44-vuotiasta naista enemmän kuin miestä". Näin, eli hankalaa voi olla. Kuitenkin joka toisella työikäisellä helsinkiläisellä on korkea-asteen tutkinto. Eli valinnanvaraa on varsin paljon. Ja jos nyt lähdetään oletuksesta ettei miesten ja naisten älykkyydessä ole eroja voi monet vähemmän itseään kouluttaneet miehet olla ihan hyviä kumppaniehdokkaita. Miettikää toisinpäin, 50 vuotta sitten ei akateeminen mies voinut pitää kriteerinä koulutusta vaimokandidaattia etsiessään, koulutettuja naisia oli niin vähän mutta ihan hyviä liittoja syntyi.

Vierailija
33/127 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"25–44-vuotiaista helsinkiläisnaisista 60 prosentilla oli korkea-asteen tutkinto, kun saman ikäisistä miehistä korkeakoulutettuja oli 45 prosenttia (Kuvio 6). Tämä tarkoittaa noin 17 000 korkeakoulutettua 25–44-vuotiasta naista enemmän kuin miestä". Näin, eli hankalaa voi olla. Kuitenkin joka toisella työikäisellä helsinkiläisellä on korkea-asteen tutkinto. Eli valinnanvaraa on varsin paljon. Ja jos nyt lähdetään oletuksesta ettei miesten ja naisten älykkyydessä ole eroja voi monet vähemmän itseään kouluttaneet miehet olla ihan hyviä kumppaniehdokkaita. Miettikää toisinpäin, 50 vuotta sitten ei akateeminen mies voinut pitää kriteerinä koulutusta vaimokandidaattia etsiessään, koulutettuja naisia oli niin vähän mutta ihan hyviä liittoja syntyi.

Minä en korkeakoulutettuna miehenä ottaisi puolisokseni naista joka vaatii korkeakoulututkinnon.

Vierailija
34/127 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en korkeakoulutettuna miehenä ottaisi puolisokseni naista joka vaatii korkeakoulututkinnon.

Sama. En ole tutkintoni enkä halua tulla määritellyksi sen kautta.

Vierailija
35/127 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas haluan. 

M31, OTM

Vierailija
36/127 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee muuten juuri näin. Noin lähipiirin osalta, nuo priimaluokan miehet pääsevät valitsemaan. Ja totta h*****sä, tietenkin ottaisin mieheksi mielummin jonkun oikis/lääkis/poli/kylterit-miehen, kuin jonkun perusduunarin. Simple as that.

Vielä kun joku kertoisi mulle joskus miksi oikislaisia arvostetaan paljon. Lääkäreiden arvostuksen nyt ymmärtää kaikki, mutta mikä siinä oikiksessa on niin hienoa. Toki mielummin oikiksen käynyt mies kuin pankkiiri/rahoitusalan ihminen, jotka mun silmissä yhtä arvokkaita kuin taskuvarkaat.

Vierailija
37/127 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas haluan. 

M31, OTM

Ei sinulla kyllä hyvin mene. Jos koulutuksesi on elämäsi!

Vierailija
38/127 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemisena naisena mulla on rahaa ihan omasta takaa. Sen sijaan mieheltä haluaisi kypsyyttä, älykkyyttä ja yleistä maalaisjärkeä elämän suhteen. Sulla ei vaikuta niitö olevan, miten joku voi ollakin noin yksinkertainen. Saa tehokkaasti kyllä välttämään sitä maaseutua ja amismiehiä.

Vierailija
39/127 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on suurin piirtein 1:2.

Sori vaan naiset, mutta tehän pidätte kilpailusta eikö niin.

Vierailija
40/127 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä akateemisilla vanhoilla piioilla on ne mielipiteensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi