Helsingissä on ihan liian vähän korkeasti koulutettuja miehiä!
Ei täältä kukaan löydä enää miesystävää. Kaikki tuntemani miehet on parisuhteissa, mutta naisista sinkkuna on tosi moni. Olisi niin ihanaa löytää parisuhde, mutta ei tästä kaupungista korkeakoulutettu nainen sellaista todennäköisesti edes enää löydä. Tuokaa tänne lisää miehiä.
N30
Kommentit (127)
vaba kirjoitti:
Nämä korkeastikoulutetut helsinkiläiset naiset ovat pääsääntöisesti vihervasemmistolaisia MT-ongelmaisia tapauksia, kuka sellaisiin haluaa sekaantua?
Sinä sen sanoit!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että ammattikoulun käynyt mies ei kelpaa naisille. Hyvä tietää, mitä nainen oikeasti mieheltä haluaa (rahaa). Mies24
Akateemisena naisena mulla on rahaa ihan omasta takaa. Sen sijaan mieheltä haluaisi kypsyyttä, älykkyyttä ja yleistä maalaisjärkeä elämän suhteen. Sulla ei vaikuta niitö olevan, miten joku voi ollakin noin yksinkertainen. Saa tehokkaasti kyllä välttämään sitä maaseutua ja amismiehiä.
Sinulla ei näytä olevan älykkyyttä eikä empatiaa kirjoituksestasi päätellen.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että ammattikoulun käynyt mies ei kelpaa naisille. Hyvä tietää, mitä nainen oikeasti mieheltä haluaa (rahaa). Mies24
Sinulle ei sitten tullut mieleen, että naisilla on sinua suurempi palkka?? Sinuahan tässä pitäisi elättää, eikä päinvastoin, mutta mitä sinä tuot parisuhteeseen, jos et ole edes mukava?
Ei tuollainen kääreissä oleva muumio saa enää ajatellakaan tuollaisia asioita.
Jos on parikymppinen nainen niin mies kannattaa hakea Hollannista, Saksasta tai Iso Britanniasta. Näitä pareja on Suomessa paljon. Ruotsalaiset eivät pääsääntöisesti pariudu ulkomaalaisten kanssa, joten heihin ei kannata tuhlata aikaa.
Mulla on kaveripiirissä kasa 25-40 v akateemisesti koulutettuja miehiä sinkkuina. Moni toivoo, että tutustuisi kaveriporukan kautta sinkkunaisiin, mutta esim. mä en tunne yhtään sinkkunaista! Helsingissä ja Espoossa asutaan.
Eli missä ap:n mainitsemat sinkkunaiset ovat? Mielelläni tutustuttaisin ne noihin mun tuntemiin mukaviin koulutettuhin miehiin.
Jättäkää neidot ne paperit kotiin ja tavatkaa ihmisiä. Laajentakaa maailmankuvaanne oman kuplanne ulkopuolelle.
Espoossa on kuulemma enemmän korkeasti koulutetuja vapaita miehiä kuin naisia. Eli onko sillä väliä asuuko mies Espoossa vai helsingissä?
Vierailija kirjoitti:
Espoossa on kuulemma enemmän korkeasti koulutetuja vapaita miehiä kuin naisia. Eli onko sillä väliä asuuko mies Espoossa vai helsingissä?
On sillä. Kun kuulemma Helsingin sisälläkin on merkitystä. Yksi Kampissa asuva nainen harmitteli että olisin hyvä mies mutta kun en asunut ydinkeskustassa. Kuulemma ei voi seurustella ihmisen kanssa joka ei asu. Kun kuulemma kaverit voi kuulla siitä.
Aika karua luettavaa. Helsingissä on ainakin miesten markkinat.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005054507.html
"Sataa alle 30-vuotiaista helsinkiläisnaista kohden on vain 86 miestä. ”
"YKSI suurista vetovoimatekijöistä on ollut samantasoinen koulutus. Kumppania on luontevaa hakea lähipiiristä, opiskeluympyröistä esimerkiksi.
”Ongelma on todennäköisesti suurin nuorilla, korkeasti koulutetuilla naisilla”, Miettinen sanoo."
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä haisevia Otaniemen nörttimiehiä. Kuka sellaisen haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä. Kun kuulemma Helsingin sisälläkin on merkitystä. Yksi Kampissa asuva nainen harmitteli että olisin hyvä mies mutta kun en asunut ydinkeskustassa. Kuulemma ei voi seurustella ihmisen kanssa joka ei asu. Kun kuulemma kaverit voi kuulla siitä.
Tän täytyy olla joku akateeminen läppä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä minä ihan suoraan sanottuna haluaisin mielummin esim. historiaa, filosofiaa, kieliä tai valtiotieteitä opiskelleen miehen. Onko tämä väärin? Isäni ja veljeni ovat diplomi-insinöörejä ja ne on just sellaisia juroja ja jäykkiä suomalaisia miehiä, jotka ei osaa keskustella mistään. En halua sellaista miestä itselleni.
N33
Vierailija kirjoitti:
vaba kirjoitti:
Nämä korkeastikoulutetut helsinkiläiset naiset ovat pääsääntöisesti vihervasemmistolaisia MT-ongelmaisia tapauksia, kuka sellaisiin haluaa sekaantua?
Sinä sen sanoit!!!!
Tuo yhdistelmä on yllättävän yleistä. Sitä pitäisi aidosti, ilman poliittisia ennakkoasetelmia tutkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle Kampissa asuminen olisi turn-off. Jestas mikä läävä!
M31 Sompasaaresta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä minä ihan suoraan sanottuna haluaisin mielummin esim. historiaa, filosofiaa, kieliä tai valtiotieteitä opiskelleen miehen. Onko tämä väärin? Isäni ja veljeni ovat diplomi-insinöörejä ja ne on just sellaisia juroja ja jäykkiä suomalaisia miehiä, jotka ei osaa keskustella mistään. En halua sellaista miestä itselleni.
N33
Tajuatko miten vähän noita humanistimiehiä on tarjolla? Mitä annettavaa tai erikoista sinussa on, jotta saisit itsellesi sellaisen?
Minä tein 34-vuotiaana ratkaisun unohtaa miehet ja hankin pari lasta yksin. Nyt 10v myöhemmin ei ole edelleenkään sitä miestä, koska ei ole aikaa deittailuun. Mutta eipä tarvitse ainakaan jäädä lapsettomaksi. En kadu päätöstäni.
Vierailija kirjoitti:
Minä tein 34-vuotiaana ratkaisun unohtaa miehet ja hankin pari lasta yksin. Nyt 10v myöhemmin ei ole edelleenkään sitä miestä, koska ei ole aikaa deittailuun. Mutta eipä tarvitse ainakaan jäädä lapsettomaksi. En kadu päätöstäni.
Niin ja minulle olisi kyllä kelvannut ihan vaikka sähkömies. Ei se koulutus ole tai älykkyydestä tai viisaudesta tai toisinpäin. Minä en vain enää jaksanut sitä (netti)deittailua enkä halunnut oikein enää baareissakaan käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
Toivottavasti sinulla on kanttia saoa tuo myös isällesi ja veljellesi?
Helsingissä on liikaa korkeastikoulutettuja, nirsoja naisia.