Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä on ihan liian vähän korkeasti koulutettuja miehiä!

Vierailija
24.09.2021 |

Ei täältä kukaan löydä enää miesystävää. Kaikki tuntemani miehet on parisuhteissa, mutta naisista sinkkuna on tosi moni. Olisi niin ihanaa löytää parisuhde, mutta ei tästä kaupungista korkeakoulutettu nainen sellaista todennäköisesti edes enää löydä. Tuokaa tänne lisää miehiä.

N30

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ne komeimmat miehet kelpaavat. Itse olen ihan perus insinöörimies, en pitkä, mutta en myöskään lyhyt. Pientä iskämahaa, mutta myös lihasmassaa. Asuin pääkaupunkiseudulla 10 vuotta enkä sieltä kyllä ketään löytänyt. Nyt asun länsirannikolla ja olen kyllä jo luovuttanut vuosia sitten. Uskonkin eläväni elämäni yksin hautaan asti. Länsirannikolla on sentään vähän alhaisemmat asumiskustannukset ja yksin asuvana keksituloisenakin on mahdollisuus omakotitaloon. 

M37

Vierailija
122/127 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh? Kadut on täynnä moniosaajia ja koneinssejä. Lisämausteena roadmanit. Taitaa olla kyse rasseilusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maisterin naisena vähän ihmettelen jotta miks miehen pitäisi olla erityisen koulutettu. Pääasia että juttu luistaa. Oma ukkoni on ammattikoulun käynyt, vaikkakin on nyt eri alalla yrittäjänä. Hän tienaa myös 3 kertaa enemmän kuin minä ammatissani johon piti käydä monta vuotta koulua.

Statuskysymys.

Nainen ei halua kertoa kavereille että mies on amis, ja pelkää että poikkeaa akateemisista porukoista.

Höpö höpö. Itsellä ei ole aavistustakaan mitä kaverien miehet tekevät työkseen. Jotkut ovat kertoneet itse illanistujaisissa, mutta jos joku ei tahdo kertoa, ei sitä todellakaan kukaan kysele. Ylipäätään meillä humanistinaisilla ei ole minkäänlaisia statusjuttuja. Sitä kyllä katson miten ihmiset käyttäytyvät, ovatko kohteliaita, sivistyneitä tms.

Vierailija
124/127 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espoossa on kuulemma enemmän korkeasti koulutetuja vapaita miehiä kuin naisia. Eli onko sillä väliä asuuko mies Espoossa vai helsingissä? 

Ne on niitä haisevia Otaniemen nörttimiehiä. Kuka sellaisen haluaa

Siis kyllä minä ihan suoraan sanottuna haluaisin mielummin esim. historiaa, filosofiaa, kieliä tai valtiotieteitä opiskelleen miehen. Onko tämä väärin? Isäni ja veljeni ovat diplomi-insinöörejä ja ne on just sellaisia juroja ja jäykkiä suomalaisia miehiä, jotka ei osaa keskustella mistään. En halua sellaista miestä itselleni. 

N33

Aikamoista yleistystä taas. Tuolla ajatuksenjuoksulla Jussi Halla-aho olisi  sinulle varmaan unelmakumppani, kun koulutustausta sopii mielikuviin? Taitaa vika olla sinun perheen miehissä, ei koulutuksessa.

Vierailija
125/127 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako korkeakoulutetulle sinkkunaiselle mies, jolla on alempi korkeakoulututkinto yliopistosta ns. kovalta alalta (siis ei mikään humanisti), mutta joka ei ole saanut oman alan töitä vaan tekee muita töitä ja tienaa vain 3500€/kk?

Vierailija
126/127 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otaniemestä löytyy

Vierailija
127/127 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ne komeimmat miehet kelpaavat. Itse olen ihan perus insinöörimies, en pitkä, mutta en myöskään lyhyt. Pientä iskämahaa, mutta myös lihasmassaa. Asuin pääkaupunkiseudulla 10 vuotta enkä sieltä kyllä ketään löytänyt. Nyt asun länsirannikolla ja olen kyllä jo luovuttanut vuosia sitten. Uskonkin eläväni elämäni yksin hautaan asti. Länsirannikolla on sentään vähän alhaisemmat asumiskustannukset ja yksin asuvana keksituloisenakin on mahdollisuus omakotitaloon. 

M37

Minkälaiset keksitulot sulla on? Dominoista vai mistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän