Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheenisit kylpylässä

Vierailija
12.11.2014 |

Olen pannut merkille viimeisien kuukausien aikana, kun olemme tyttökavereitteni kanssa käyneet monessa eri kylpylässä porukalla, että perheenisit kyyläävät mahdottomasti..

Meitä on aina neljä 20-vuotiasta tyttöä. Olemme sporttisia ja jokainen meistä harrastaa jotain liikuntaa. Kaksi harrastaa fittnestä. Kaikilla on siis hyvät ja treenatut kropat.

Kun saavumme altaille, huomaa kun perheenisien päät kääntyy meihin päin. Kyylätään suorastaan päästä varpaisiin ja ei saada silmiä irti. Vieressä melko punkerot, rupsahtaneet ja huonokuntoiset vaimot leikittävät lapsia. Hieman häiritsevää. Monesti olen nähnyt, että nämä isät eivät saa silmiään irti kavereideni takamuksesta. Minunkin takamusta on kuulemma tapitettu. Jotkut ovat jopa hymyilleet ja katsoneet hyvin pitkään.

Toisaalta ymmärrän perheenisiä. Niinhän se yleensä suomessa menee, että kun nainen lisääntyy, tapahtuu rupsahdus. Ei kiinnosta enää oma ulkonäkö. Lihotaan monta kymmentä kiloa, arpeudutaan, vaihdetaan biksut kokouikkariin. Reidet ja vatsa hyllyy. Eihän sellainen enää tietenkään ole haluttavaa ja sitten kyylätään kylpylöissä nuoria tyttöjä.. :D haha, sit kun itse saan lapsia, en aijo rupsahtaa, vaan treenaan itseni kuntoon vaikka väkisin. Suomalaisista naisista 1% varmaan tekee näin, katukuvan perusteella.

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:42"]

Miten musta tuntuu, että olet oikeasti hikinen ja rupsahtanut provo. Ehkä jopa mies.

[/quote]

Älkäämme langetko kateuden harhapoluille;)

Vierailija
82/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:12"]

Mä olen huomannut saman! Olen myös 20v ja oon tehnyt tosi paljon töitä mun kropan eteen, mutta en koe tarvetta esitellä sitä muille kuin omalle poikaystävälle. Me tykätään välillä käydä kahdestaan kylpylässä rentoutumassa ja se on sellanen "meidän juttu" :)

Mut niin, siis nimenomaan perheenisät tuijottaa ihan häikäilemättömästi ja hakee katsekontaktia. Mulkaisen poikkeuksetta takaisin tosi kiukkuisen näköisenä, koska mun mielestä toi on niin törkeää käytöstä vaimoja kohtaan! Miten kukaan voi tehdä noin omalle rakkaalleen? Siinä vieressä tosiaan on upea nainen -oli hänellä raskausarpia tai ei- , joka on ne yhteiset lapset synnyttänyt, tehnyt niin paljon miehensä eteen, ja sitten se idiootti tuijottelee kylpylässä 20v itseään nuorempia tyttöjä? Ällötys :/

[/quote]

Hoh hoijaa. Taidat olla vähän naiivi ja mustasukkainen. Luuletko, ettei poikaystäväsi katsele muita naisia? Katsoa saa, mutta ei koskea.

[/quote]

Haha, en mä ole :) Ei se katsele, ja sen tiedän.

[/quote]

Ja tiedät tämän mistä? Koska se sanoi niin? Aivan varmasti katselee, kun on yksin liikenteessä, eikä sun valvovan silmän alla.

[/quote]

Hei ptruu, mikä ongelma sulla on asian kanssa? Satun vain tietämään, enkä koe tarvetta enempää selventää sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkero..aika hauskasti sanottu, muodostan paraikaa mielikuvaa sellaisesta;)

Vierailija
84/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:44"]

Mä olen huomannut saman! Olen myös 20v ja oon tehnyt tosi paljon töitä mun kropan eteen, mutta en koe tarvetta esitellä sitä muille kuin omalle poikaystävälle. Me tykätään välillä käydä kahdestaan kylpylässä rentoutumassa ja se on sellanen "meidän juttu" :)

Mut niin, siis nimenomaan perheenisät tuijottaa ihan häikäilemättömästi ja hakee katsekontaktia. Mulkaisen poikkeuksetta takaisin tosi kiukkuisen näköisenä, koska mun mielestä toi on niin törkeää käytöstä vaimoja kohtaan! Miten kukaan voi tehdä noin omalle rakkaalleen? Siinä vieressä tosiaan on upea nainen -oli hänellä raskausarpia tai ei- , joka on ne yhteiset lapset synnyttänyt, tehnyt niin paljon miehensä eteen, ja sitten se idiootti tuijottelee kylpylässä 20v itseään nuorempia tyttöjä? Ällötys :/

[/quote]

Hoh hoijaa. Taidat olla vähän naiivi ja mustasukkainen. Luuletko, ettei poikaystäväsi katsele muita naisia? Katsoa saa, mutta ei koskea.

[/quote]

[/quote]

Ja tiedät tämän mistä? Koska se sanoi niin? Aivan varmasti katselee, kun on yksin liikenteessä, eikä sun valvovan silmän alla.

[/quote]

Hei ptruu, mikä ongelma sulla on asian kanssa? Satun vain tietämään, enkä koe tarvetta enempää selventää sulle.

[/quote]

Joko miehesi on sokea, tai sitten olet harvinaisen typerä. Kyllä elämä vielä opettaa.

Vierailija
85/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:49"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joko miehesi on sokea, tai sitten olet harvinaisen typerä. Kyllä elämä vielä opettaa.

[/quote]

No huhhuh! :o Vaikka elämä opettaisi, niin toivottavasti musta ei tule koskaan noin katkeraa ja ilkeää ämmää.

Vierailija
86/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorta ja hyvin roikkunutta lihaa. Kiihottava ajatus aah

Vierailija
87/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki punkerot silti on ihan lutuisia..mutta ne timmit miisut, huh, huh! Please, älkää tulko yhtaikaa kylpylään, meidän vaimoimmeiset ei oikein tykkää siitä:(

Vierailija
88/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mikä tässä on pointti. Perheenisät kattoo perään kylpylässä wtf ja mitä sitten? Niin ne kuolas munkin perään, kun olin 20. So what? Kävin silloin salilla 5 krt viikossa. Nyt olen kohta 40 ja käyn edelleen salilla 3-5 krt viikossa. Mulla on myös 3 lasta. Se vaan on niin, että oma napa ja muitten mielipiteet on prioreettilistalla ykkösenä, kun maailmankuva on niin kapea. Kun on omia lapsia ja oma mies, niin ei ole itsetunto pätkääkään kiinni siitä, kuka kattoo tai jättää kattomatta. Aivan sama :)

Vierailija
89/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:53"]

En ymmärrä, mikä tässä on pointti. Perheenisät kattoo perään kylpylässä wtf ja mitä sitten? Niin ne kuolas munkin perään, kun olin 20. So what? Kävin silloin salilla 5 krt viikossa. Nyt olen kohta 40 ja käyn edelleen salilla 3-5 krt viikossa. Mulla on myös 3 lasta. Se vaan on niin, että oma napa ja muitten mielipiteet on prioreettilistalla ykkösenä, kun maailmankuva on niin kapea. Kun on omia lapsia ja oma mies, niin ei ole itsetunto pätkääkään kiinni siitä, kuka kattoo tai jättää kattomatta. Aivan sama :)

[/quote]

Noin mäkin sen yrittäisin itselleni selittää, hienoa!

Vierailija
90/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin katselen kauniita ihmisiä, miehiä ja naisia, ihan hetero olen. Timmissä kunnossa olen ja aion olla iltatähdenkin jälkeen. Ja jos joskus pitäisi uutra miestä katsella, niin fakta on, että kiva ulkinäkö on jees, mutta ei sitä pelkän timmin pyllyn kanssa jaksa elämäänsä jakaa jos sisältöä ei ihmisessä ole ollenkaan. Katsoa saa

Vierailija
91/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:51"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No huhhuh! :o Vaikka elämä opettaisi, niin toivottavasti musta ei tule koskaan noin katkeraa ja ilkeää ämmää.

[/quote]

Hah hah! En ole katkera, ja sitä paitsi olen mies. En tunne yhtään miestä, joka ei katselisi kauniita naisia. Ei siinä ole mitään pahaa, mutta tollainen denialismi on typerää. Jos väität, ettet itse tykkää katsella komeita miehiä, voit hypätä kaivoon.

Vierailija
92/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:51"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hah hah! En ole katkera, ja sitä paitsi olen mies. En tunne yhtään miestä, joka ei katselisi kauniita naisia. Ei siinä ole mitään pahaa, mutta tollainen denialismi on typerää. Jos väität, ettet itse tykkää katsella komeita miehiä, voit hypätä kaivoon.

[/quote]

Aaaaa sä ootki mies, no sehän muuttaa asian :) Just tollasia perussikoja oon kieltäytynyt nurkissani katselemasta, koska olen mieluummin yksin, kuin seurustelisin tuollaisen paukapään kanssa. Mä oon löytänyt helmen, joka onneksi on erilainen kuin tuollainen tavan ääliö. Sitäpaitsi kirjoitin ton mun viestin ihan vaan myötätuntona niille idioottimiesten (kuten sinä) vaimoille, joten pilasit mun illan ihan turhaan. Hyppää itse kaivoon.

Vierailija
93/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:40"]

Olen pannut merkille viimeisien kuukausien aikana, kun olemme tyttökavereitteni kanssa käyneet monessa eri kylpylässä porukalla, että perheenisit kyyläävät mahdottomasti..

Meitä on aina neljä 20-vuotiasta tyttöä. Olemme sporttisia ja jokainen meistä harrastaa jotain liikuntaa. Kaksi harrastaa fittnestä. Kaikilla on siis hyvät ja treenatut kropat.

Kun saavumme altaille, huomaa kun perheenisien päät kääntyy meihin päin. Kyylätään suorastaan päästä varpaisiin ja ei saada silmiä irti. Vieressä melko punkerot, rupsahtaneet ja huonokuntoiset vaimot leikittävät lapsia. Hieman häiritsevää. Monesti olen nähnyt, että nämä isät eivät saa silmiään irti kavereideni takamuksesta. Minunkin takamusta on kuulemma tapitettu. Jotkut ovat jopa hymyilleet ja katsoneet hyvin pitkään.

Toisaalta ymmärrän perheenisiä. Niinhän se yleensä suomessa menee, että kun nainen lisääntyy, tapahtuu rupsahdus. Ei kiinnosta enää oma ulkonäkö. Lihotaan monta kymmentä kiloa, arpeudutaan, vaihdetaan biksut kokouikkariin. Reidet ja vatsa hyllyy. Eihän sellainen enää tietenkään ole haluttavaa ja sitten kyylätään kylpylöissä nuoria tyttöjä.. :D haha, sit kun itse saan lapsia, en aijo rupsahtaa, vaan treenaan itseni kuntoon vaikka väkisin. Suomalaisista naisista 1% varmaan tekee näin, katukuvan perusteella.

[/quote]

Varmaan tuo on tottakin, uskoisin että missä tahansa miehet kyylää bikini- asuisia tyttöjä.

Ei kuitenkaan kannata olla niin voitonriemuinen vielä tuossa iässä. Et voi tietää miten elämä sinua heittelee tulevina vuosina. Ehdotan, että otat talteen aloituksesi, ja luet sen 20- 25 vuoden kuluttua. Olisiko tullut hippunen inhimillisyyttä mukaan ajatusmaailmaasi?

Minäkin olin joskus 20v, mutta en sentään ollut tyhmä bimbo:).

Terveisin 46v normaalivartaloinen nainen, maratoni vuodessa, parhaassa kaksi:).

Vierailija
94/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi minua tuijotetaan, ehkä sitten rumuuteni takia. Olen jo 40 ja yli, hoikka ja vaalea nainen. En edes käy saleilla, liikuntaa harrastan kyllä muuten.

Vierailija
95/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen bimbo käyttää bikineitä kylpylässä tai uimahallissa

Vierailija
96/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset 20-v. tytöt ravaa jossain kämäsissä kylpylöissä? Eikö se oo vähän... junttia? Me ei käydä koskaan kylpylöissä, kun ne on jotenkin niin ällöttäviä. Ihaillaan nuoria, kauniita ja kiinteitä ihmisiä muualla. 

Vierailija
97/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne pikkuböönat ihan södejä, kunhan pitävät suunsa kiinni. 18-20-vuotiaana ne jutut on niin epäkypsiä ja lapsellisia. Kaunis katsella, kunhan on hiljaa.

t. 44 v perheenisi

Vierailija
98/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:26"]Miksi ihmeessä te olette jossain kakarakylpylässä, hyvännäköiset naiset? Olen käynyt vuoden mittaan useaan otteeseen kylpylöissä enkä kertaakaan kohdannut mitään kaltaistanne, koska ne kylpylät nyt ei yksinkertaisesti tarjoa teille mitään. Perheitä, joissa isällä pikkuinen mahakumpu ja kalju päälaki, läskejä valasäitejä kiljuvia kakaroita, huonotapaisia venäläisiä tunkemassa kättään haaroihinne, eläkeläismummoja kukkauimalakeissaan porealtaissa tirskumassa jne.

Mitä te teette kylpylässä, kun maailma on täynnä uimahalleja, joissa voitte sekä uida, esitellä kroppaanne että saada päivän liikunta-annoksen? Omaa parikymppistä bikinimisutytärtäni ei saisi viihdekylpylään edes rahalla, johonkin hemmotteluhoitoihin kyllä, mutta siellä ei olisikaan perheitä paikalla.
[/quote]

Eniten mua ihmetyttää, mitä nämä nuoret ja hyvännäköiset tekee vauvan keskustelupalstalla? Tylsä elämä?! Kamoon!!!!

Vierailija
99/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mun mies näe paljon parempi kroppaisi kuin sinulla on, kun meidän poika on kilpauimari. Eetulla on muuten timmi kroppa ja mun miehellä kyllä se masu ihan eri maata. Että näen se minäkin paljon parempia kroppia, kun mun miehelläni on. T. Äiti jonka lapsi on kilpauimari.

Vierailija
100/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:49"]Kyllä siinä miestä vähemmästäkin alkaa kiinnostamaan muut naiset jos oma muuttuu niin radikaalisti ulkonäöltään epäsiedettäväksi, ja pitää lasta/lapsia tekosyynä.

T. mies
[/quote] Minkalainen se keskiverto suomalainen perheenisä olikaan?! :D Tikkujalkainen kalkkilaivan kapteeni :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi