Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheenisit kylpylässä

Vierailija
12.11.2014 |

Olen pannut merkille viimeisien kuukausien aikana, kun olemme tyttökavereitteni kanssa käyneet monessa eri kylpylässä porukalla, että perheenisit kyyläävät mahdottomasti..

Meitä on aina neljä 20-vuotiasta tyttöä. Olemme sporttisia ja jokainen meistä harrastaa jotain liikuntaa. Kaksi harrastaa fittnestä. Kaikilla on siis hyvät ja treenatut kropat.

Kun saavumme altaille, huomaa kun perheenisien päät kääntyy meihin päin. Kyylätään suorastaan päästä varpaisiin ja ei saada silmiä irti. Vieressä melko punkerot, rupsahtaneet ja huonokuntoiset vaimot leikittävät lapsia. Hieman häiritsevää. Monesti olen nähnyt, että nämä isät eivät saa silmiään irti kavereideni takamuksesta. Minunkin takamusta on kuulemma tapitettu. Jotkut ovat jopa hymyilleet ja katsoneet hyvin pitkään.

Toisaalta ymmärrän perheenisiä. Niinhän se yleensä suomessa menee, että kun nainen lisääntyy, tapahtuu rupsahdus. Ei kiinnosta enää oma ulkonäkö. Lihotaan monta kymmentä kiloa, arpeudutaan, vaihdetaan biksut kokouikkariin. Reidet ja vatsa hyllyy. Eihän sellainen enää tietenkään ole haluttavaa ja sitten kyylätään kylpylöissä nuoria tyttöjä.. :D haha, sit kun itse saan lapsia, en aijo rupsahtaa, vaan treenaan itseni kuntoon vaikka väkisin. Suomalaisista naisista 1% varmaan tekee näin, katukuvan perusteella.

Kommentit (144)

Vierailija
41/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha! palstalogiikkaa parhaimmillaan. Nuori, kaunis ja timmi = Vähä-älyinen

Vanha= Automaattisesti parhaat päivänsä nähnyt, rupsahtanut

Vierailija
42/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:13"]

haha! palstalogiikkaa parhaimmillaan. Nuori, kaunis ja timmi = Vähä-älyinen

Vanha= Automaattisesti parhaat päivänsä nähnyt, rupsahtanut

[/quote]

Ja sinustako ei ap:n tekstistä ole nähtävissä lapsellisuus? Jos ei, niin tsempit sinne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylläkään ole värivirheellinen tai keltainen. Mut onhan sitä jotain päänaukomista keksittävä.

-ap

Vierailija
44/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti mun kroppaa tuijotettais myös jos tuollaiseen paikkaan menisin kun tuijotetaan jo vaatteet päälläkin. En kuitenkaan tykkää tuijotuksista, joten en mene. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen parikymppinen jota miehet katselevat, tiedoksesi vain.

Vierailija
45/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on päivänselvää että timmi parikymppinen on paaaaljon paremman näköinen kun monesti synnyttänyt kolmekymppinen! Ei ihmekkään jos miehet tuijottaa. Silmäniloa ;)

Vierailija
46/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä kiva jos teille tuli hyvä olo

. Minulla itsetunto perustuu myös henkiseen puoleen. En loukkaa muita naisia oman itsetunnon kohottamiseksi.

Vierailija
48/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä perheeniseillä on rahaa :)

Kannattaa ystävystyä isejen kanssa meillä on rahaa.

Vierailija
49/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisesti lapseton vela on vanhanakin timmi ja hyvännäköinen, jota perheenisät katsovat kaihoten läskin vaimonsa vieressä. Tässä on yksi syy lisää olla hankkimatta lapsia. Pysyy viehättävänä, kauniina ja kiinteänä, eikä tissit roiku ja mahamakkarat hylly.

Vierailija
50/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmeisesti suunnittelee itsekin lösähtävänsä saatuaan lapsia, kun on kerran sitä mieltä, että jokainen suomalainen nainen rupsahtaa synnytyksen jälkeen. Tai sitten pitää itseään ainoana, muita parempana naisena, joka huolehtii itsestään myös synnytyksen jälkeen :D Veikkaan, että ap näkee joka kerta kylpylässä myös niitä hyväkuntoisia mammoja, mutta ei tunnista niitä äideiksi, koska on omassa sievässä pääkopassaan päättänyt, että äiti on vaikeasti liikkuva, altaan reunalla lyllertävä mutta vedessä rasvakerroksen ansiosta vaivatta kelluva hylkeenomainen olento :D

Vierailija
51/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:31"]

Vapaaehtoisesti lapseton vela on vanhanakin timmi ja hyvännäköinen, jota perheenisät katsovat kaihoten läskin vaimonsa vieressä. Tässä on yksi syy lisää olla hankkimatta lapsia. Pysyy viehättävänä, kauniina ja kiinteänä, eikä tissit roiku ja mahamakkarat hylly.

[/quote]

Kuten tässä, vai

http://static.iltalehti.fi/perhe/mira_juttu2205in_pr.jpg

Vierailija
52/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naivia tekstiä kaikin puolin. Juu olen itse äiti, kolmekymppinen sellainen, olen kaunis ja laitan itseni ja pidän itsestäni huolta, olen terveen näköinen, en langanlaiha. Olen korkeasti koulutettu ja osaava työssäni, olen myös hyvä hoitamaan kotia. En ole täydellinen, mutta tyytyväinen itseeni ja omaan terveen itsetunnon. Itsekin joskus ihmettelen miksi joku perheen äiti on antanut itsensä lihota valtavaksi ja näyttää väsyneeltä. Lihavuuden näen terveysasiana. En kuitenkaan lähtisi tuomitsemaan, eihän mulla ole mitään tietoa mikä on ajanut ihmisen laiminlyömään itseään. Olet nuori ja naiivi, lapsi melkeen. Kunnon käsityksen elämästä saa kun näkee maailmaa, kokee rakkautta ja menetyksiä, käy kouluja, sairastaa, saa lapsia jne. Toivoisin, että parikymppisellä naisella olisi muuta tekemistä kuin kiertää kylpylöiden altaanreunoja saaden kiksejä kun joku niin kyttää, haukkuen muiden vaimoja ja äitejä. Elämässä on muutakin sisältöä kuin ulkonäkö ja Fitness. Sitten on elämä kohdillaan kun koet arjessa päivittäisiä ilonaiheita ja rakkautta, muustakin kuin siitä että joku ihailee kroppaasi ja saat pilkata toisia kavereiden kanssa.

Vierailija
53/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikansa kutakin. Olin nuorena kaunis nyt en ole ja ihan samapa tuo kun ei se kauneus mun elämää mihinkään suuntaan muuttaisi. Tässä iässä (36) on muutakin ajateltavaa kuin ulkonäkö. Nauti ap nuoruudestasi ja kauneudestasi nyt, se kuuluu tuohon ikään!Miehet nyt katselevat aina nuoria naisia, niin sinunkin miehesi kun olet 40 v vaikka olisit kuinka hyväkroppainen. Kyllä nuorena on aina kiinteämpi ja kauniimpi.

Vierailija
54/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuttava kirjoitus.

Vierailija
55/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:40"]

Olen pannut merkille viimeisien kuukausien aikana, kun olemme tyttökavereitteni kanssa käyneet monessa eri kylpylässä porukalla, että perheenisit kyyläävät mahdottomasti..

Meitä on aina neljä 20-vuotiasta tyttöä. Olemme sporttisia ja jokainen meistä harrastaa jotain liikuntaa. Kaksi harrastaa fittnestä. Kaikilla on siis hyvät ja treenatut kropat.

Kun saavumme altaille, huomaa kun perheenisien päät kääntyy meihin päin. Kyylätään suorastaan päästä varpaisiin ja ei saada silmiä irti. Vieressä melko punkerot, rupsahtaneet ja huonokuntoiset vaimot leikittävät lapsia. Hieman häiritsevää. Monesti olen nähnyt, että nämä isät eivät saa silmiään irti kavereideni takamuksesta. Minunkin takamusta on kuulemma tapitettu. Jotkut ovat jopa hymyilleet ja katsoneet hyvin pitkään.

Toisaalta ymmärrän perheenisiä. Niinhän se yleensä suomessa menee, että kun nainen lisääntyy, tapahtuu rupsahdus. Ei kiinnosta enää oma ulkonäkö. Lihotaan monta kymmentä kiloa, arpeudutaan, vaihdetaan biksut kokouikkariin. Reidet ja vatsa hyllyy. Eihän sellainen enää tietenkään ole haluttavaa ja sitten kyylätään kylpylöissä nuoria tyttöjä.. :D haha, sit kun itse saan lapsia, en aijo rupsahtaa, vaan treenaan itseni kuntoon vaikka väkisin. Suomalaisista naisista 1% varmaan tekee näin, katukuvan perusteella.

[/quote]

uskon sataprosenttisesti tämän aloituksen. Minullakin on kaksi lasta, en ole rupsahtanut..mutta eronnut kylläkin. Ja miehet, jotka ovat naistensa seurassa perheineen, OVAT kovia kattelemaan minua sekä muitakin naisia ympärillään. Ei normaalia "ympärilleen katselua" vaan ihan kunnon tuijottelua usein ja pitkään.

Vierailija
56/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni kauniina ja hyväkroppaisena nuorena naisena. On totta että miehet katselevat, myös perheelliset miehet. Mitä ihmeellistä ja uutta tässä on? Minäkin katson komeita miehiä. Katson myös kauniita naisia. Miehenikin katsoo kauniita naisia. Joskus katsomme yhdessä. Naiset katselevat miestäni. Ihmiset katselevat toisiaan. On kiva katsoa tyylikkäistä ja itsestään huolehtivia ihmisiä.

Hyväntuulisena ihmisenä hymyilen myös usein. Hymyilen komeille miehille, kauniille naisille, synkän näköisille ihmisille, vanhoille mummoille, vihaisille papoille, kiireisille äideille ja tärkeileville isille. Jos joku saa hyvän mielen siitä että katsoo toista ja vaihtaa hymyn, kuka siinä häviää. Ei kaiken tarvitse olla aina automaattisesti äärimmäisen seksististä. Maailmassa on aika kauniimpia tai komeampia ihmisiä kuin oma puoliso.

Vierailija
57/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:40"]

Aika naivia tekstiä kaikin puolin. Juu olen itse äiti, kolmekymppinen sellainen, olen kaunis ja laitan itseni ja pidän itsestäni huolta, olen terveen näköinen, en langanlaiha. Olen korkeasti koulutettu ja osaava työssäni, olen myös hyvä hoitamaan kotia. En ole täydellinen, mutta tyytyväinen itseeni ja omaan terveen itsetunnon. Itsekin joskus ihmettelen miksi joku perheen äiti on antanut itsensä lihota valtavaksi ja näyttää väsyneeltä. Lihavuuden näen terveysasiana. En kuitenkaan lähtisi tuomitsemaan, eihän mulla ole mitään tietoa mikä on ajanut ihmisen laiminlyömään itseään. Olet nuori ja naiivi, lapsi melkeen. Kunnon käsityksen elämästä saa kun näkee maailmaa, kokee rakkautta ja menetyksiä, käy kouluja, sairastaa, saa lapsia jne. Toivoisin, että parikymppisellä naisella olisi muuta tekemistä kuin kiertää kylpylöiden altaanreunoja saaden kiksejä kun joku niin kyttää, haukkuen muiden vaimoja ja äitejä. Elämässä on muutakin sisältöä kuin ulkonäkö ja Fitness. Sitten on elämä kohdillaan kun koet arjessa päivittäisiä ilonaiheita ja rakkautta, muustakin kuin siitä että joku ihailee kroppaasi ja saat pilkata toisia kavereiden kanssa.

[/quote]

voi helvetti!! Ei ole mitään väliä,mikä on koulutus ja onko elämä ollut rankkaa jos haluaa hetken huumaa ja ihanaa kroppaa!! :D

Vierailija
58/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:15"]

En kylläkään ole värivirheellinen tai keltainen. Mut onhan sitä jotain päänaukomista keksittävä.

-ap

[/quote]

Susta niin huokuu toi huono itsetunto! Säälittävää et täältä tuut keräämään huomiota. Vaikutat lähinnä tyhmältä.

Vierailija
59/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut :D olen kylläkin 38v ja yksi lapsi muttei se isien katseita vähennä :)

Vierailija
60/144 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvan mies siellä altaassa silmät kiinni istuu, ja usein se katse kiinnittyy johonkin, Mäkin tapitan joskus hyväkroppiasia miehiä, joskus taas saatan tapittaa kun isoisä leikkii lapsenlapsen kanssa. Kerran mieheni oikein tökkäisi minua kun katsoin yhtä Down- tyttöä pitkään ja ihailin hänen iloisuuttaan.

Mä taas olen yllättänyt mieheni katselemasta mummojen vesijumppaa:) 

Usein se katse nyt vaan kiinnittyy johonkin, jos te tyttölaumassa menette hihittäen ja keikistellen ohi niin tottakai teitä katsellaan. Mutta usko pois kukaan täysjärkinen perheenisä ei mene katselua pidemälle. 

Itse käytän kokouikkaria koska minusta se päällä on kivempi uida eikä ole tarve esitellä kroppaa nirunaru bikineissä, ne kuuluvat rannalle juuri teidän ikäisten päälle:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi