Perheenisit kylpylässä
Olen pannut merkille viimeisien kuukausien aikana, kun olemme tyttökavereitteni kanssa käyneet monessa eri kylpylässä porukalla, että perheenisit kyyläävät mahdottomasti..
Meitä on aina neljä 20-vuotiasta tyttöä. Olemme sporttisia ja jokainen meistä harrastaa jotain liikuntaa. Kaksi harrastaa fittnestä. Kaikilla on siis hyvät ja treenatut kropat.
Kun saavumme altaille, huomaa kun perheenisien päät kääntyy meihin päin. Kyylätään suorastaan päästä varpaisiin ja ei saada silmiä irti. Vieressä melko punkerot, rupsahtaneet ja huonokuntoiset vaimot leikittävät lapsia. Hieman häiritsevää. Monesti olen nähnyt, että nämä isät eivät saa silmiään irti kavereideni takamuksesta. Minunkin takamusta on kuulemma tapitettu. Jotkut ovat jopa hymyilleet ja katsoneet hyvin pitkään.
Toisaalta ymmärrän perheenisiä. Niinhän se yleensä suomessa menee, että kun nainen lisääntyy, tapahtuu rupsahdus. Ei kiinnosta enää oma ulkonäkö. Lihotaan monta kymmentä kiloa, arpeudutaan, vaihdetaan biksut kokouikkariin. Reidet ja vatsa hyllyy. Eihän sellainen enää tietenkään ole haluttavaa ja sitten kyylätään kylpylöissä nuoria tyttöjä.. :D haha, sit kun itse saan lapsia, en aijo rupsahtaa, vaan treenaan itseni kuntoon vaikka väkisin. Suomalaisista naisista 1% varmaan tekee näin, katukuvan perusteella.
Kommentit (144)
Kaks asiaa: fitness-kroppa ei ole kaunis ja biksut on ärsyttävä teiniwt-sana. Meen takas syömään pullaa nyt. T.mamma
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:40"]
Olen pannut merkille viimeisien kuukausien aikana, kun olemme tyttökavereitteni kanssa käyneet monessa eri kylpylässä porukalla, että perheenisit kyyläävät mahdottomasti..
Meitä on aina neljä 20-vuotiasta tyttöä. Olemme sporttisia ja jokainen meistä harrastaa jotain liikuntaa. Kaksi harrastaa fittnestä. Kaikilla on siis hyvät ja treenatut kropat.
Kun saavumme altaille, huomaa kun perheenisien päät kääntyy meihin päin. Kyylätään suorastaan päästä varpaisiin ja ei saada silmiä irti. Vieressä melko punkerot, rupsahtaneet ja huonokuntoiset vaimot leikittävät lapsia. Hieman häiritsevää. Monesti olen nähnyt, että nämä isät eivät saa silmiään irti kavereideni takamuksesta. Minunkin takamusta on kuulemma tapitettu. Jotkut ovat jopa hymyilleet ja katsoneet hyvin pitkään.
Toisaalta ymmärrän perheenisiä. Niinhän se yleensä suomessa menee, että kun nainen lisääntyy, tapahtuu rupsahdus. Ei kiinnosta enää oma ulkonäkö. Lihotaan monta kymmentä kiloa, arpeudutaan, vaihdetaan biksut kokouikkariin. Reidet ja vatsa hyllyy. Eihän sellainen enää tietenkään ole haluttavaa ja sitten kyylätään kylpylöissä nuoria tyttöjä.. :D haha, sit kun itse saan lapsia, en aijo rupsahtaa, vaan treenaan itseni kuntoon vaikka väkisin. Suomalaisista naisista 1% varmaan tekee näin, katukuvan perusteella.
[/quote]
Voi sinua. Odota vaan, kun itse olet vauvan + taaperon äiti, jonka mies tekee pitkää päivää. Et pääse niiden lasten kanssa kotoa mihinkään, et ainakaan trikoissasi Elixiaan. Tai eihän sitä tiedä, vaikka miehesi olisi kotona viihtyvää sorttia. Taiii voithan niiden lasten kanssa lähteä, mutta se on 100 X hankalampaa kuin sinulle nyt. Tuntuuko jo nyt joskus, ettet viitsisi tehdä ruokaa työpäivän jälkeen? Voin taata, että näitä tuntemuksia on sitten 100 X enemmän kun olet äiti. Oletkohan sellaista jaksavaa / viitsivää sorttia? Jotenkin kummasti äitinä ollessa tulee luistettua sellaisista tekemisistä, jotka eivät ole pakollisia, esim. lenkkeily / jumppatuokiot. Mitenkähän raskautesi tulevat menemään; paljonko lihot ja onnistuuko imetys. Jos imetys ei onnistu, niin voi olla ettei raskauskilosi lähde kolmessa viikossa, niin kuin minulla.
Terveisin Kolmen äiti, joka tänään polki kuntopyörää vauva (1kk) sylissä (bmi 21.1)
Olen heteronainen ja mielelläni katson kaunista naista vaikkapa kylpylässä. Vau mikä vatsa, olispa mullakin tuollainen!
Mä olen huomannut saman! Olen myös 20v ja oon tehnyt tosi paljon töitä mun kropan eteen, mutta en koe tarvetta esitellä sitä muille kuin omalle poikaystävälle. Me tykätään välillä käydä kahdestaan kylpylässä rentoutumassa ja se on sellanen "meidän juttu" :)
Mut niin, siis nimenomaan perheenisät tuijottaa ihan häikäilemättömästi ja hakee katsekontaktia. Mulkaisen poikkeuksetta takaisin tosi kiukkuisen näköisenä, koska mun mielestä toi on niin törkeää käytöstä vaimoja kohtaan! Miten kukaan voi tehdä noin omalle rakkaalleen? Siinä vieressä tosiaan on upea nainen -oli hänellä raskausarpia tai ei- , joka on ne yhteiset lapset synnyttänyt, tehnyt niin paljon miehensä eteen, ja sitten se idiootti tuijottelee kylpylässä 20v itseään nuorempia tyttöjä? Ällötys :/
Nauti siitä niin kauan kuin voit.
Tuota noin. Luulitko tekeväsi mehevänkin paljastuksen. Totta hitossa miehet katsoo nuoria ja nättejä. Ja minä katselen komeita ja viriilejä nuoria miehiä. Ei se mikään salaisuus tai rikos ole. Kyllä mäkin olin timmi ja hyvätissinen ja miehet tuijotti. Sitten tulee kaikille naisille se vaihe kun tajuaa että nyt on tuijotus loppunut. Elämän kiertokulku!
Miksi ihmeessä te olette jossain kakarakylpylässä, hyvännäköiset naiset? Olen käynyt vuoden mittaan useaan otteeseen kylpylöissä enkä kertaakaan kohdannut mitään kaltaistanne, koska ne kylpylät nyt ei yksinkertaisesti tarjoa teille mitään. Perheitä, joissa isällä pikkuinen mahakumpu ja kalju päälaki, läskejä valasäitejä kiljuvia kakaroita, huonotapaisia venäläisiä tunkemassa kättään haaroihinne, eläkeläismummoja kukkauimalakeissaan porealtaissa tirskumassa jne.
Mitä te teette kylpylässä, kun maailma on täynnä uimahalleja, joissa voitte sekä uida, esitellä kroppaanne että saada päivän liikunta-annoksen? Omaa parikymppistä bikinimisutytärtäni ei saisi viihdekylpylään edes rahalla, johonkin hemmotteluhoitoihin kyllä, mutta siellä ei olisikaan perheitä paikalla.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:12"]
Mä olen huomannut saman! Olen myös 20v ja oon tehnyt tosi paljon töitä mun kropan eteen, mutta en koe tarvetta esitellä sitä muille kuin omalle poikaystävälle. Me tykätään välillä käydä kahdestaan kylpylässä rentoutumassa ja se on sellanen "meidän juttu" :)
Mut niin, siis nimenomaan perheenisät tuijottaa ihan häikäilemättömästi ja hakee katsekontaktia. Mulkaisen poikkeuksetta takaisin tosi kiukkuisen näköisenä, koska mun mielestä toi on niin törkeää käytöstä vaimoja kohtaan! Miten kukaan voi tehdä noin omalle rakkaalleen? Siinä vieressä tosiaan on upea nainen -oli hänellä raskausarpia tai ei- , joka on ne yhteiset lapset synnyttänyt, tehnyt niin paljon miehensä eteen, ja sitten se idiootti tuijottelee kylpylässä 20v itseään nuorempia tyttöjä? Ällötys :/
[/quote]
Hoh hoijaa. Taidat olla vähän naiivi ja mustasukkainen. Luuletko, ettei poikaystäväsi katsele muita naisia? Katsoa saa, mutta ei koskea.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:26"]
Miksi ihmeessä te olette jossain kakarakylpylässä, hyvännäköiset naiset? Olen käynyt vuoden mittaan useaan otteeseen kylpylöissä enkä kertaakaan kohdannut mitään kaltaistanne, koska ne kylpylät nyt ei yksinkertaisesti tarjoa teille mitään. Perheitä, joissa isällä pikkuinen mahakumpu ja kalju päälaki, läskejä valasäitejä kiljuvia kakaroita, huonotapaisia venäläisiä tunkemassa kättään haaroihinne, eläkeläismummoja kukkauimalakeissaan porealtaissa tirskumassa jne.
Mitä te teette kylpylässä, kun maailma on täynnä uimahalleja, joissa voitte sekä uida, esitellä kroppaanne että saada päivän liikunta-annoksen? Omaa parikymppistä bikinimisutytärtäni ei saisi viihdekylpylään edes rahalla, johonkin hemmotteluhoitoihin kyllä, mutta siellä ei olisikaan perheitä paikalla.
[/quote]
Millainen vanhempi kutsuu tytärtään "bikinimisuksi"..? =)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:27"]
[/quote]
Hoh hoijaa. Taidat olla vähän naiivi ja mustasukkainen. Luuletko, ettei poikaystäväsi katsele muita naisia? Katsoa saa, mutta ei koskea.
[/quote]
Haha, en mä ole :) Ei se katsele, ja sen tiedän.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:31"]
Vapaaehtoisesti lapseton vela on vanhanakin timmi ja hyvännäköinen, jota perheenisät katsovat kaihoten läskin vaimonsa vieressä. Tässä on yksi syy lisää olla hankkimatta lapsia. Pysyy viehättävänä, kauniina ja kiinteänä, eikä tissit roiku ja mahamakkarat hylly.
[/quote]
Olen kaunisvartaloinen lapseton nainen. Minulle miesten katseet eivät merkitse mitään tai oikeastaan tuntuvat vastenmielisiltä. Ottaisin kyllä mielelläni sen lapsen.
Eipä se perusmamma lisukkeineen paljon saa väreitä aikaan, avaaja, olet aivan oikeassa! Niin, jos kylmänväreitä ei lasketa:(
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:26"]
[/quote]
Millainen vanhempi kutsuu tytärtään "bikinimisuksi"..? =)
[/quote]
Sellainen, joka yrittää termillä osoittaa, ettei oma lapsi ole kropaltaan sen kummallisempi kuin ap. Jos kirjoittaisi "urheilullinen, reipas ja hoikka tyttäreni" niin saisi kuulla, että pitäkööt lihasmonsteri proteiinipirtelömuotonsa piilossa.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:13"]
haha! palstalogiikkaa parhaimmillaan. Nuori, kaunis ja timmi = Vähä-älyinen
Vanha= Automaattisesti parhaat päivänsä nähnyt, rupsahtanut
[/quote]
No kyllähän se tässä tapauksessa ainakin paikkansa pitää. Ap ei tosiaan vaikuta miltään älyn jättiläiseltä. Älykäs nainen ei tulis itseään kehumaan jollekin nettipalstalle. Sellaiseen ei olis mitään tarvetta.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:57"]joopajoo, tule sitten kolmen lapsen jälkeen kertomaan miten miehet ei saa silmiään irti sinusta niin ehkä voidaan uskoa. katsos kun me kaikki vanhenemme, sinäkään et siltä välty.
[/quote]
ei siihen tarvita edes niitä kolmea lasta että rupsahtaa, ja kuivan kesän orava näyttää jo nelikymppisenä todella pahalta..
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:16"]
Tuota noin. Luulitko tekeväsi mehevänkin paljastuksen. Totta hitossa miehet katsoo nuoria ja nättejä. Ja minä katselen komeita ja viriilejä nuoria miehiä. Ei se mikään salaisuus tai rikos ole. Kyllä mäkin olin timmi ja hyvätissinen ja miehet tuijotti. Sitten tulee kaikille naisille se vaihe kun tajuaa että nyt on tuijotus loppunut. Elämän kiertokulku!
[/quote]
Samaa mieltä. On kiva katsella kauniita ihmisiä. Kyllä naisetkin tuijottaa komeita miehiä siinä missä miehet kauniita naisia. Mitä kummaa siinä nyt on?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:27"]
[/quote]
[/quote]
Haha, en mä ole :) Ei se katsele, ja sen tiedän.
[/quote]
Ja tiedät tämän mistä? Koska se sanoi niin? Aivan varmasti katselee, kun on yksin liikenteessä, eikä sun valvovan silmän alla.
Tuskin tämä muutenkaan mikään älykköjen sisäpiiripalsta on, rohkenen epäillä:D Musta avaaja tuntuu ihan freshin fiksulta!
Miten musta tuntuu, että olet oikeasti hikinen ja rupsahtanut provo. Ehkä jopa mies.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:46"]Mun eksoottisuuskin voi olla yks syy. Olen puoliksi Chileläinen ja keskivertosuomalaista tummempi. :) [/quote] Värivirheellinen kelta-apina. Mua katsotaan sua enemmän ap, olen suomalainen ja timmi. :)
[/quote]
Sun asenteesi on vielä nolompi kuin ketjun aloittajan.