Nyt ette enää tilaa temusta ja muista kiinakaupoista mitään kukaan ihminen
Kommentit (15)
Mä tilaan surutta Temusta, Amazon myy ihan samaa tavaraa nelinkertaisella hinnalla. Jos se olisi niin paska, ei kukaan sieltä käyttäisi.
Tilasin juuri tänään 250 euron edestä vaatteita.
Siinä on niin paljon että jos tuon saman setin ostais suomesta niin se tekis ainakin tonnin.
Vihaa ihan rauhassa. Minä tilaan edelleenkin.
Just oon yrittänyt joka paikasta kivijalkaliikkeistä naisten naisellisia nilkkureita alle 80€. Ei ole!!!!! Temussa löytyi heti suuri valikoima ja lähtee tilaukseen. Ei voi mitään. Toivottavasti lesti sopii, aiemmat kengät on myös olleet ihan yhtä hyviä kuin esim Cittarin ja Tokmannin.
Olen tilannut ja tilaan edelleen koska miksi maksaa Suomen korkeita hintoja kun saan samat tavarat yli puolta halvemmalla TEMUSTA.
Lentelen ympäriinsä, ajan vanhalla bensamaasturilla, kolme isoa koiraa ja hankin KAIKEN kotiin Temusta. Koita, ap, jaksaa.
Tjaa, tilaaminen ei lopu kunnes tuottavat työt on tuotu takaisin suomeen, meiltä ei heru tippaakaan sympatiaa turhille välikäsille jotka ne työt sinne kiinaan lähetti.
Vierailija kirjoitti:
Lentelen ympäriinsä, ajan vanhalla bensamaasturilla, kolme isoa koiraa ja hankin KAIKEN kotiin Temusta. Koita, ap, jaksaa.
Siis mä niin vihaan sua!!!
Siis sun kaltaisten ihmisten takia tämä koko maapallo on pilalla!
Olet inhottava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mä niin vihaan sua!!!
Siis sun kaltaisten ihmisten takia tämä koko maapallo on pilalla!
Olet inhottava ihminen.
Sulla on liikaa vapaa-aikaa. Yritä vaikka opiskella jotain. Saatat päästä joskus töihinkin.
Pitääpä laittaa taas tilausta Temuun. Kiitos että muistutit.
Itseäsi sä vihaat. Projisoit sen kaiken vain meihin.