Perheenisit kylpylässä
Olen pannut merkille viimeisien kuukausien aikana, kun olemme tyttökavereitteni kanssa käyneet monessa eri kylpylässä porukalla, että perheenisit kyyläävät mahdottomasti..
Meitä on aina neljä 20-vuotiasta tyttöä. Olemme sporttisia ja jokainen meistä harrastaa jotain liikuntaa. Kaksi harrastaa fittnestä. Kaikilla on siis hyvät ja treenatut kropat.
Kun saavumme altaille, huomaa kun perheenisien päät kääntyy meihin päin. Kyylätään suorastaan päästä varpaisiin ja ei saada silmiä irti. Vieressä melko punkerot, rupsahtaneet ja huonokuntoiset vaimot leikittävät lapsia. Hieman häiritsevää. Monesti olen nähnyt, että nämä isät eivät saa silmiään irti kavereideni takamuksesta. Minunkin takamusta on kuulemma tapitettu. Jotkut ovat jopa hymyilleet ja katsoneet hyvin pitkään.
Toisaalta ymmärrän perheenisiä. Niinhän se yleensä suomessa menee, että kun nainen lisääntyy, tapahtuu rupsahdus. Ei kiinnosta enää oma ulkonäkö. Lihotaan monta kymmentä kiloa, arpeudutaan, vaihdetaan biksut kokouikkariin. Reidet ja vatsa hyllyy. Eihän sellainen enää tietenkään ole haluttavaa ja sitten kyylätään kylpylöissä nuoria tyttöjä.. :D haha, sit kun itse saan lapsia, en aijo rupsahtaa, vaan treenaan itseni kuntoon vaikka väkisin. Suomalaisista naisista 1% varmaan tekee näin, katukuvan perusteella.
Kommentit (144)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:43"]
Ap on juuri tällainen tapaus, joka tulee itkemään miksi kaikki miehet on sikoja. Valitettavasti fiksumpaa kaksilahkeista ei tuollaiset pinnalliset ja typerät naiset kiinnosta.
Toivottavasti pysytkin timminä etkä lisäänny. En haluaisi kirjottaa näin ilkeitä, mutta tässä aito toiveeni. Sillä usein näkee, että tuollaisen luonteen ja ajattelutavan saa suoraan omalta äidiltä.
[/quote]
Niin niin että sisäinen kauneus on ainut mikä merkkaa. Bullshittiä sanon minä :D Saa kyllä olla ulkonäöstään huolta pitävä vaikka äiti onkin :D Ja kyllä ap:n kaltaiset kiinnostaa varmasti fiksujakin kaksilahkeisia. Tosi iso osa pettää juurikin siksi kun oma nainen on niin rupsahtanut.
No huh, enpä muista milloin olisin lukenut noin itseriittoisen tekstin. Kirjotuksesta vielä paistaa läpi, että ap on oikeasti tietämätön omista narsistisista piirteistään!
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:10"]
Ap mene itseesi. Katsotaan vain niin et ole ollenkaan enää niin timmi kun olet synnyttänyt ensimmäisen lapsesti!
[/quote]
Toivottavasti ei sellaista saa, en haluaisi omien lapsieni kasvavan tällaisten ihmisten jälkikasvun kanssa.
Totuus on kuitenkin se, että me "mammojen miehet" menemme kylpylään myös hyvin mielellään siksi, jotta näkisimme kiihottavia, kurvikkaan timmejä miisuja. Mitäs tuota nyt kieltämään, ootte te niin ihania!
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:22"]jaa a. toivottavasti olen. :) sit ei voi mitään jos en, mutta kaiken teen että en rupsahda.
[/quote]
Niin sitä sillä kapealla maailmankatsomuksella ja vähällä elämänkokemuksella asiasta ajatellaan huoh... Mä olin ainakin sun ikäisenä paljon imarrellumpi suht oman ikäisten huomiosta. Ei mua ne paskamahaiset tai muuten vanhat perheenisät ja niitten huomio kiinnostanu pätkän vertaa, miksi ois kiinnostanu? Lisäksi ihmettelin aikaisemmin, mitä ihmettä teet vauva -palstalla? Mä ite eksyin tänne vasta 2 viikkoa sitten ja olen 3 lapsen äiti. Ei ois tullu kyllä mielen viereenkään käydä tällästä keskustelua jossain perheellisten palstoilla parikymppisenä. Huono itsetunto? Kamoon! Terveisin kohta nelikymppinen äiti, joka on 20 vuotta käyny salilla 3-5 krt viikossa :)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:55"]
Ap tässä hei. Olen ollut muualla, en oo vastannut mihinkään noihin tiedoksi vaan :)
Kylläpä tämä näköjään herätti närää, mutta en kyllä ihmettele. Helposti kait sitä provosoituu.
[/quote]
Tulee ihan mieleen lukion tyhjäpäisimmät muijat, niiden tyhjät mielipiteet.
Se tunne, kun et voi voittaa argumenttia, sillä vastapuoli on liian tyhmä ymmärtääkseen lauseitasi. Tältä meistä muista suurimmasta osasta täällä tuntuu kun sulle ap laitetaan viestejä.
T. N21, käyn salilla 4 kertaa viikossa ja pidän huolta ulkonäöstäni, olematta idiootti.
[/quote]
Fiksun harvemmin tarvitsee korostaa epäidioottisuuttaan; mielipiteistäsi hohkaa lievä ylimielisyys, mutta ehkä tuossa iässä sen voi vielä jopa ymmärtää ja antaa anteeksi:) Totta, olkaamme silti siskoja toisillemme.
[/quote]
Ihan ok kommentti tuon epäidiootti- sanavalinnankin kanssa. Vähän turha ehkä siltikin, sillä moni täällä taitaa kokea argumentoinnin turhaksi aloitustekstin perusteella, joka antaa hiukan hölmön kuvan ap:sta.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:55"]
Totuus on kuitenkin se, että me "mammojen miehet" menemme kylpylään myös hyvin mielellään siksi, jotta näkisimme kiihottavia, kurvikkaan timmejä miisuja. Mitäs tuota nyt kieltämään, ootte te niin ihania!
[/quote]
Hyvä veli, riivit sanansäilän kädestäni!
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:59"]
[/quote]
[/quote]
Ootte te melkoisia veijareita:D:D
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:58"]
Ap tässä hei. Olen ollut muualla, en oo vastannut mihinkään noihin tiedoksi vaan :)
Kylläpä tämä näköjään herätti närää, mutta en kyllä ihmettele. Helposti kait sitä provosoituu.
[/quote]
Se tunne, kun et voi voittaa argumenttia, sillä vastapuoli on liian tyhmä ymmärtääkseen lauseitasi. Tältä meistä muista suurimmasta osasta täällä tuntuu kun sulle ap laitetaan viestejä.
T. N21, käyn salilla 4 kertaa viikossa ja pidän huolta ulkonäöstäni, olematta idiootti.
[/quote]
Fiksun harvemmin tarvitsee korostaa epäidioottisuuttaan; mielipiteistäsi hohkaa lievä ylimielisyys, mutta ehkä tuossa iässä sen voi vielä jopa ymmärtää ja antaa anteeksi:) Totta, olkaamme silti siskoja toisillemme.
[/quote]
Ihan ok kommentti tuon epäidiootti- sanavalinnankin kanssa. Vähän turha ehkä siltikin, sillä moni täällä taitaa kokea argumentoinnin turhaksi aloitustekstin perusteella, joka antaa hiukan hölmön kuvan ap:sta.
[/quote]
Kaikilla meillä on virheemme. Sinulla mm. kielioppivirheet.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Joo, totta. Luin uudelleen läpi tuon kommenttini ja ylimieliseltähän se vaikutti. On niin vähän aikaa lukiosta, ja tuntuu että esimerkiksi keski-ikäiset tuttavat/ vanhemmat / sukulaiset eivät edes usko, kun joskus olen kertonut lukio-tovereiden kommentteja tai juttuja. Ihan oikeasti järkyttäviä tyhjäpäitä. "Kuuluuko suomi vielä ruotsille?" "Miksei verinäytettä oteta kaulavaltimosta?" Ja samalla näpräävät kännykkää eivätkä koskaan kuuntele opettajaa, sen sijaan puhuivat esimerkiksi tällaista;"siis joo mä en tajuu läskejä, mä en kehtais ees elää jos oisin läski." (Lihava tyttö piti esitelmää).Ja nuo kaikki on ihan suoria lainauksia.
Ehkä sain vaan yliannostuksen noista 18-20 vuotiasta tytöistä, ja ap muistutti hyvin paljon näitä samoja.
Täysin samaa mieltä. Enkä koe ollenkaan imartelevalta vaan lähinnä minua etoo ne vanhojen aikuisten miesten katseet
-17v urheilija
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:55"]
[/quote]
[/quote]
NAISET huutele :)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:04"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Joo, totta. Luin uudelleen läpi tuon kommenttini ja ylimieliseltähän se vaikutti. On niin vähän aikaa lukiosta, ja tuntuu että esimerkiksi keski-ikäiset tuttavat/ vanhemmat / sukulaiset eivät edes usko, kun joskus olen kertonut lukio-tovereiden kommentteja tai juttuja. Ihan oikeasti järkyttäviä tyhjäpäitä. "Kuuluuko suomi vielä ruotsille?" "Miksei verinäytettä oteta kaulavaltimosta?" Ja samalla näpräävät kännykkää eivätkä koskaan kuuntele opettajaa, sen sijaan puhuivat esimerkiksi tällaista;"siis joo mä en tajuu läskejä, mä en kehtais ees elää jos oisin läski." (Lihava tyttö piti esitelmää).Ja nuo kaikki on ihan suoria lainauksia.
Ehkä sain vaan yliannostuksen noista 18-20 vuotiasta tytöistä, ja ap muistutti hyvin paljon näitä samoja.
[/quote]
Kiitos asiallisesta pohdinnastasi, tarkoitus ei ollut missään nimessä loukata:)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:04"]
Täysin samaa mieltä. Enkä koe ollenkaan imartelevalta vaan lähinnä minua etoo ne vanhojen aikuisten miesten katseet -17v urheilija
[/quote]
Opit vielä paljon elämästä, sen verran vinkkaan sua:)
Ja päätit sitten tulla tänne voivottelemaan miten ISIt kattoo pitkään perään. Hienoa että ilmeisen alhainen itsetuntosi sitten siitä kohoaa. Tunnen kyllä katseet esim. lenkkeillessä vaunujen kanssa, mutta ne kyttääjät on ihan kaiken ikäisiä. Vai ajattelitko että miehestä tulee aseksuaali tultuaan isäksi. Yhtälailla ne sun ikäset kyttää. Jopa sun poikaystävä jos sellasta sulla on.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:31"]
Vapaaehtoisesti lapseton vela on vanhanakin timmi ja hyvännäköinen, jota perheenisät katsovat kaihoten läskin vaimonsa vieressä. Tässä on yksi syy lisää olla hankkimatta lapsia. Pysyy viehättävänä, kauniina ja kiinteänä, eikä tissit roiku ja mahamakkarat hylly.
[/quote]
:D Voi sua ja tuo on sen kaiken väärti! Valita yksinäinen elämä ilman lapsia ja saada kaikkien perheenisien haaveilevat katseet ! :D Voi sitte yksinäisenä ryppyisenä mummuna harmittaa kun ei niitä riippareita ja löysiä helttoja enää kukaan katso..
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:45"]
Ja siiderilahnavalashuorat vaan alapeukuttaa :D:D:D
Hyvä että pidät kropastasi huolta.
[/quote]
Oi kuinka kauniisti puhut muista ihmisistä. Mä väitän että aika moni mies mieluummin ottaa sen pullukan naisen kuin laihan ja kauniin jonka ajatusmaailma on tällainen. Ei siinä paljon ulkoinen kauneus auta jos on sisältä ruma.
Mitäs muuten, jos sun tytär/äiti/sisko/ystävä on joskus ylipainoinen niin onko hänkin sitten siiderilahnavalashuora?
[/quote]
Pillun tiukkuus on tärkeintä ja alistuminen. Ei naisen kuulukaan olla mitään mieltä. Nainen puhuu ainoastaan silloin kun mies antaa siihen luvan. Ymmärsitkö huora?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:45"]
Ja siiderilahnavalashuorat vaan alapeukuttaa :D:D:D
Hyvä että pidät kropastasi huolta.
[/quote]
Oi kuinka kauniisti puhut muista ihmisistä. Mä väitän että aika moni mies mieluummin ottaa sen pullukan naisen kuin laihan ja kauniin jonka ajatusmaailma on tällainen. Ei siinä paljon ulkoinen kauneus auta jos on sisältä ruma.
Mitäs muuten, jos sun tytär/äiti/sisko/ystävä on joskus ylipainoinen niin onko hänkin sitten siiderilahnavalashuora?
[/quote]
Pillun tiukkuus on tärkeintä ja alistuminen. Ei naisen kuulukaan olla mitään mieltä. Nainen puhuu ainoastaan silloin kun mies antaa siihen luvan. Ymmärsitkö huora?
[/quote]
Leikitkös täällä jotain master-fantasiaa? Olen ylpeä sinusta;)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:59"]
[/quote]
[/quote]
Ap keksi, ettei kukaan huomaa jos kirjoittaa miehenä itselleen hieman tukea. Niin vahvasti kun se uskoo ettei millään muulla ole kylpylässä merkitystä kuin HÄNEN mehevällä perseellään :)
[/quote]
[/quote]