Perheenisit kylpylässä
Olen pannut merkille viimeisien kuukausien aikana, kun olemme tyttökavereitteni kanssa käyneet monessa eri kylpylässä porukalla, että perheenisit kyyläävät mahdottomasti..
Meitä on aina neljä 20-vuotiasta tyttöä. Olemme sporttisia ja jokainen meistä harrastaa jotain liikuntaa. Kaksi harrastaa fittnestä. Kaikilla on siis hyvät ja treenatut kropat.
Kun saavumme altaille, huomaa kun perheenisien päät kääntyy meihin päin. Kyylätään suorastaan päästä varpaisiin ja ei saada silmiä irti. Vieressä melko punkerot, rupsahtaneet ja huonokuntoiset vaimot leikittävät lapsia. Hieman häiritsevää. Monesti olen nähnyt, että nämä isät eivät saa silmiään irti kavereideni takamuksesta. Minunkin takamusta on kuulemma tapitettu. Jotkut ovat jopa hymyilleet ja katsoneet hyvin pitkään.
Toisaalta ymmärrän perheenisiä. Niinhän se yleensä suomessa menee, että kun nainen lisääntyy, tapahtuu rupsahdus. Ei kiinnosta enää oma ulkonäkö. Lihotaan monta kymmentä kiloa, arpeudutaan, vaihdetaan biksut kokouikkariin. Reidet ja vatsa hyllyy. Eihän sellainen enää tietenkään ole haluttavaa ja sitten kyylätään kylpylöissä nuoria tyttöjä.. :D haha, sit kun itse saan lapsia, en aijo rupsahtaa, vaan treenaan itseni kuntoon vaikka väkisin. Suomalaisista naisista 1% varmaan tekee näin, katukuvan perusteella.
Kommentit (144)
Nelikymppiset böönat kyllä kelpaa kaikkine herkkuineen:) On ne niin södejä omalla tavallaan..
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:51"]Aukaisin aloituksen ja luulin, että se sisältäisi jotain mielenkiintoista. Mutta taas tämä sama vanha. Minä olen kaunis ja nuori ja lapsen tehneet on rupsahtaneitä kotimammoja, joita mies ei halua naida, mutta kaikki naimisissaolevat ovat kiimaisia minun pippupeppuuni ja synnyttämättömään pinppaani. Miksi te mammat ette pitä huolta itsestänne, vaan kaikki lössähdätte ja minun on ihan pakko olla miehienne katseen kohteena.
Huoh, vähän mielikuvitusta peliin edes.
Kirjoitetaan "pimppa", ei "pinppa".
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:56"]
Mekin kytätään yhdessä. Kumma ettei pimatsut ole huomanneen kyttääviä perheenÄITEJÄ.
[/quote]
Kyllä teidät on huomattu. Naama norsun vitulla ja ruhoa piilotellaan veden alla.
T. Fitness-pimatsu
[/quote] Fitness-pimatsulle tiedoksi, että vaikka sun vartalosi olisi miten hyvässä kunnossa vain, niin sinussa ei ole kenenkään mielestä MITÄÄN seksikästä tai kaunista niin kauan, kun luonteesi on tuota luokkaa :)
Ap tehtailee ite näitä vastauksia urakalla. Haluatteko että kerron mitkä viestit on aloittajan kirjoittamia?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:45"]
Ja siiderilahnavalashuorat vaan alapeukuttaa :D:D:D
Hyvä että pidät kropastasi huolta.
[/quote]
Oi kuinka kauniisti puhut muista ihmisistä. Mä väitän että aika moni mies mieluummin ottaa sen pullukan naisen kuin laihan ja kauniin jonka ajatusmaailma on tällainen. Ei siinä paljon ulkoinen kauneus auta jos on sisältä ruma.
Mitäs muuten, jos sun tytär/äiti/sisko/ystävä on joskus ylipainoinen niin onko hänkin sitten siiderilahnavalashuora?
Mäpä olen pitkä, hoikka ja pitkäjalkainen. Kaksi lasta synnytetty ja imetetty pitkään, eikä näy missään. Vyötärö timmi. Rinnat täydelliset, imetys ei muuttanut yhtään. Urheilutausta näkyy takapuolessa. Ikää 39 v. Parikymppisten perusomenavartaloisten parikymppisten naisten miehet tapittaa mua..Se harmittaa. En pysty ees aatteleen miltä ne parikymppiset jo nyt vähän leväperäisestä näyttävät 10 v päästä. Onneksi minulla on jo ihanat lapset kouluiässä, viimein elämä mukavaa.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:40"]
Olen pannut merkille viimeisien kuukausien aikana, kun olemme tyttökavereitteni kanssa käyneet monessa eri kylpylässä porukalla, että perheenisit kyyläävät mahdottomasti..
Meitä on aina neljä 20-vuotiasta tyttöä. Olemme sporttisia ja jokainen meistä harrastaa jotain liikuntaa. Kaksi harrastaa fittnestä. Kaikilla on siis hyvät ja treenatut kropat.
Kun saavumme altaille, huomaa kun perheenisien päät kääntyy meihin päin. Kyylätään suorastaan päästä varpaisiin ja ei saada silmiä irti. Vieressä melko punkerot, rupsahtaneet ja huonokuntoiset vaimot leikittävät lapsia. Hieman häiritsevää. Monesti olen nähnyt, että nämä isät eivät saa silmiään irti kavereideni takamuksesta. Minunkin takamusta on kuulemma tapitettu. Jotkut ovat jopa hymyilleet ja katsoneet hyvin pitkään.
Toisaalta ymmärrän perheenisiä. Niinhän se yleensä suomessa menee, että kun nainen lisääntyy, tapahtuu rupsahdus. Ei kiinnosta enää oma ulkonäkö. Lihotaan monta kymmentä kiloa, arpeudutaan, vaihdetaan biksut kokouikkariin. Reidet ja vatsa hyllyy. Eihän sellainen enää tietenkään ole haluttavaa ja sitten kyylätään kylpylöissä nuoria tyttöjä.. :D haha, sit kun itse saan lapsia, en aijo rupsahtaa, vaan treenaan itseni kuntoon vaikka väkisin. Suomalaisista naisista 1% varmaan tekee näin, katukuvan perusteella.
[/quote]
Miksi te käytte noin usein kylpylöissä? Parikymppisenä en olisi lähtenyt mistään hinnasta kylpylään. Siellähän pyörii vain joitain eläkeläisporukoita? Tai näin luulin, mutta näköjään myös perheenisiä. Harvemmin kai ikäisiänne poikia? Siis jos et tarkoita uimahallia? Aika tylsää mahtaa olla. Itse tuon ikäisenä peppu timmissä kunnossa hain miesten huomiota ihan jostain muualta kuin kylpylästä:).
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:56"]
Hah hah! En ole katkera, ja sitä paitsi olen mies. En tunne yhtään miestä, joka ei katselisi kauniita naisia. Ei siinä ole mitään pahaa, mutta tollainen denialismi on typerää. Jos väität, ettet itse tykkää katsella komeita miehiä, voit hypätä kaivoon.
[/quote]
Aaaaa sä ootki mies, no sehän muuttaa asian :) Just tollasia perussikoja oon kieltäytynyt nurkissani katselemasta, koska olen mieluummin yksin, kuin seurustelisin tuollaisen paukapään kanssa. Mä oon löytänyt helmen, joka onneksi on erilainen kuin tuollainen tavan ääliö. Sitäpaitsi kirjoitin ton mun viestin ihan vaan myötätuntona niille idioottimiesten (kuten sinä) vaimoille, joten pilasit mun illan ihan turhaan. Hyppää itse kaivoon.
[/quote]
Meni kyllä vähän yli, sori äskeinen. Teit mulle kyllä silti pahan mielen turhaan. T. "Se naiivi ja mustasukkainen, harvinaisen typerä tyttöystävä"
Ap:n vastaukset: 9,16,25,27,62,67,69,74 ja 87. On se kova tyttö vastailemaan itselleen. Mee jo kotiin kasvamaan.
Voi ap :( Oletpä hölmö tyttö, ja vähän ehkä inhottavakin. Miksi ulkonäkö on niin kovin tärkeää, elämässä on niin paljon muutakin. Voikun käyttäisit tuon energiasi eläinten/vanhusten auttamiseen.
Ja kaikista tärkeintä on mielestäni naisten suhde toisiin naisiin, meidän pitäisi pitää toisiamme siskoina eikä haukkua tai syrjiä!
Terkuin. 20v tyttö nimeltä Laura
Ap tässä hei. Olen ollut muualla, en oo vastannut mihinkään noihin tiedoksi vaan :)
Kylläpä tämä näköjään herätti närää, mutta en kyllä ihmettele. Helposti kait sitä provosoituu.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:55"]
Voi ap :( Oletpä hölmö tyttö, ja vähän ehkä inhottavakin. Miksi ulkonäkö on niin kovin tärkeää, elämässä on niin paljon muutakin. Voikun käyttäisit tuon energiasi eläinten/vanhusten auttamiseen. Ja kaikista tärkeintä on mielestäni naisten suhde toisiin naisiin, meidän pitäisi pitää toisiamme siskoina eikä haukkua tai syrjiä! Terkuin. 20v tyttö nimeltä Laura
En syrji ketään. Lahjoitan paljon hyväntekeväsyyteenkin. Kunhan ihmettelin tätä asiaa. Mutta miksi ulkonäkö ei saisi olla minulle tärkeä? Treenaan salilla 3-4 kertaa viikossa, paitsi että siitä tulee todella hyvä fiilis joka kerta, ja että kroppa pysyy hyvänä ja kiinteänä. enkö mielestäsi saisi?
[/quote]
Ja kylpylässä käydään, koska se on ollut tapana monta vuotta. Kaikki tykätään uida ja nimenomaan kylpylässä jossa paljon erilaisia altaita ja niitä hierontajuttuja, ulkoaltaita yms :) Ei juuri kiinnosta käykö siellä ikäisiäni miehiä.
Ap mene itseesi. Katsotaan vain niin et ole ollenkaan enää niin timmi kun olet synnyttänyt ensimmäisen lapsesti!
jaa a. toivottavasti olen. :) sit ei voi mitään jos en, mutta kaiken teen että en rupsahda.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:02"]
Ja kylpylässä käydään, koska se on ollut tapana monta vuotta. Kaikki tykätään uida ja nimenomaan kylpylässä jossa paljon erilaisia altaita ja niitä hierontajuttuja, ulkoaltaita yms :) Ei juuri kiinnosta käykö siellä ikäisiäni miehiä.
[/quote]
Tämä on mielenkiintoista, siis monta vuotta olette käynyt kylpylässä tyttöporukalla? 16v lähtien keskenään, ja isit tuijottaneet teidän timmejä peppuja?? Voi voi, kun teet aloituksen, Yritä tehdä siitä uskottava. Nyt vain sait paskaa käteesi. Et ole onnellinen nuori nainen tällä perusteella:(.
Olen se maratoonari. Haluan lisätä, että olen sairauden takia lapseton. Sairaus todettiin minulla, kun olin 22v.
Kaikenlaista elämässä sattuu, yhdelle ja toisellekin. Sen huomaat jos haluat kasvaa fiksuksi aikuiseksi.
Ap tässä hei. Olen ollut muualla, en oo vastannut mihinkään noihin tiedoksi vaan :)
Kylläpä tämä näköjään herätti närää, mutta en kyllä ihmettele. Helposti kait sitä provosoituu.
[/quote]
Tulee ihan mieleen lukion tyhjäpäisimmät muijat, niiden tyhjät mielipiteet.
Se tunne, kun et voi voittaa argumenttia, sillä vastapuoli on liian tyhmä ymmärtääkseen lauseitasi. Tältä meistä muista suurimmasta osasta täällä tuntuu kun sulle ap laitetaan viestejä.
T. N21, käyn salilla 4 kertaa viikossa ja pidän huolta ulkonäöstäni, olematta idiootti.
Ap on juuri tällainen tapaus, joka tulee itkemään miksi kaikki miehet on sikoja. Valitettavasti fiksumpaa kaksilahkeista ei tuollaiset pinnalliset ja typerät naiset kiinnosta.
Toivottavasti pysytkin timminä etkä lisäänny. En haluaisi kirjottaa näin ilkeitä, mutta tässä aito toiveeni. Sillä usein näkee, että tuollaisen luonteen ja ajattelutavan saa suoraan omalta äidiltä.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:40"]
[/quote]
Tulee ihan mieleen lukion tyhjäpäisimmät muijat, niiden tyhjät mielipiteet.
Se tunne, kun et voi voittaa argumenttia, sillä vastapuoli on liian tyhmä ymmärtääkseen lauseitasi. Tältä meistä muista suurimmasta osasta täällä tuntuu kun sulle ap laitetaan viestejä.
T. N21, käyn salilla 4 kertaa viikossa ja pidän huolta ulkonäöstäni, olematta idiootti.
[/quote]
Ja sädekehä kiiltää :'D Ymmärrän ja sisäistän lukemani kiitos vaan :)
-ap
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:40"]Olen pannut merkille viimeisien kuukausien aikana, kun olemme tyttökavereitteni kanssa käyneet monessa eri kylpylässä porukalla, että perheenisit kyyläävät mahdottomasti..
[/quote]
"Aijo". Sitten kun vielä pääset yläasteelle ja opit oikein kirjoittamaankin, niin voit tulla uudestaan trollaamaan.