Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjät ja lomat

Vierailija
25.06.2026 |

Kosmetologi, jolla olen joskus käynyt, pitää puolentoista viikon loman. Hän on kaikissa some-kanavissaan ja uutiskirjeissään toitottanut ainakin kaksi kuukautta, että pitää sitten lomaa 1.7-10.7. tms. Siis oikeasti varmaan kymmeniä postauksia tästä tulevasta lomasta. Rasittaa. Järki sanoo, että kenenkään bisnes ei siihen kaadu, jos puoti on heinäkuussa viikon kiinni. Lähinnä tuntuu markkinointikikalta tämä "muistathan, että olen lomalla" "yrittäjäkin tarvitsee loman" "varaathan hoidot hyvissä ajoin etukäteen, sillä olen lomalla..."

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ihmiset yrittävät sankoin joukoin saada tuolle loma-ajalle varattua aikaa

Vierailija
2/4 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mielensäpahoittaja on saanut herneen nenään aina erään kampaajan ollessa lomalla. Kyseisellä kosmetologilla lienee muutama samanlainen asiakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin yrittäjä, en olisi saanut olla lainkaan lomalla. Aina joku soitti ja halusi ajan juuri sille lomapäivälle ja sitten vedettiin herne nenään - taasko olet lomalla. Olin lomalla 3 vuoden välein viikon vuodessa. Tämäkin olin osalle asiakkaista liikaa. 
Kesällä ei saanut olla lomalla, kun osa asiakkaista oli itse lomalla ja halusivat silloin hoitoon. Siispä olin aina kesä-, heinä- ja elokuun töissä. Talvella ei olisi saanut olla lomalla, kun osa asiakkaista oli silloin itse lomalla ja olisi pitänyt päästä hoitoon ennen sen oma loman alkua.

Vierailija
4/4 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin yrittäjä, pidin lomat niin kuin muutkin ihmiset eikä kukaan valittanut. Kesän olin auki, koska silloin riitti asiakkaita, mutta syksyllä hiljaisena aikana pidin pari viikkoa lomaa, samoin tammikuussa. En näistä erityisesti toitottanut, laitoin someen ja verkkosivulle, että lomalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi